Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5192
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj krisjax,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darco666
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 23 paź 2014, o 16:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: darco666 »

Witam, kończy mi się niedługo umowa, proszę o kontakt z pracownikiem DUK, nr tel. 6XXXXXXXX
Ostatnio zmieniony 3 sty 2020, o 18:11 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukryłam nr telefonu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5192
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj darco666,
darco666 pisze:proszę o kontakt z pracownikiem DUK
poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wilu85
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 9 lis 2015, o 16:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wilu85 »

Witam,

Czy konieczne jest złożenie wypowiedzenia aby dostać jakieś konkretne warunki? Mam dwa numery w PLUS i kończy się umowa za miesiąc - czy nie da się przejść na PLUSHabo bez zbędnej wizyty w salonie?

Ostatnio nawet z DUK dostałem ofertę w której musiałbym płacić praktycznie tyle samo za mniej...

Dodatkowo jak próbuję oddzwonić na 2699 to po wybraniu opcji, że dzwonię w sprawie numeru z którego dzwonię i informacji o połączeniu z konsultantem automat się rozłącza.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj wilu85,
- nie mam niestety dostępu do ofert, jakie system wygenerował dla Twoich numerów. Poprosiłam jednak DUK o kontakt z Tobą. Może tym razem uda się znaleźć ciekawszą ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: largo »

POLECAM
dwa a nawet trzy razy zastanów się czy warto zostawać z "liderem LTE" i męczyć się bez rozwoju technologicznego czy nie lepiej szukać czegoś "gdzieś" u kogoś kto po prostu finansuje ROZWÓJ TECHNOLOGICZNY by usługi były WARTE swoich cen :shock: :shock: :shock: :?:
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: fox0410 »

witam, powoli bedzie konczyc mi sie umowa na drugim telefonie.. chciałabym dostac jakas oferte korzystna- oczywiście z większym pakietem internetowym ( a nie 2 GB)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5192
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

largo,

prośba o nie powielanie tych samych treści, nie związanych z tematem wątku.

Witaj fox0410,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sosna
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 21 cze 2014, o 16:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sosna »

Witam. Na dwóch numerach abonamentowych skończyły się umowy. Jedna bodajże w lipcu druga w grudniu. Chciałem je przedłużyć. Po koniec listopada przez cały grudzień i także w styczniu próbowałem skontaktować się telefonicznie z DUK ale niestety bez skutecznie, nie udało się skontaktować. Nawet przez BOK prosiłem o kontakt i nic. Jest długoletnim abonentem Plusa, i powiem szczerze że z roku na rok jest coraz gorzej. No ale nic, jak to ktoś już wcześniej napisał trzeba się ewakuować z tej sieci, skoro Plusowi nie zależy na stałych klientach. Dodam tylko że posiadam trzy numery abonamentowe dlatego zależało mi o pozostaniu. Na szczęście są jeszcze inni operatorzy.
Pozdrawiam sosna
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22387
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj sosna,

podeślij proszę numery, którego sprawa dotyczy (+ numer kontaktowy) na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Tyle postów o tym i brak odpowiedzi na pytanie: dlaczego nie można dodzwonić się do DUK???
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

torre24,
- możemy zlecić kontakt konsultanta DUK, podeślij tylko maila zgodnie z tym, co pisała wyżej Joanna_Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Ale ja sam, w odpowiednim czasie, chciałbym zadzwonić i poznać ofertę. Co w sytuacji kiedy nie korzystam z forum? A dodatkowo prośby o kontakt też nie zawsze są skuteczne. Macie komputery, każdy konsultant widzi co było zaproponowane więc jaki to problem odblokować 2699 dla klienta?
sgoodman
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 23 paź 2019, o 20:38

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sgoodman »

Przesyłam nr zgłoszenia #1233890
Prosiłbym o przyspieszenie realizacji

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

torre24,
- trudno mi powiedzieć, dlaczego nie udało się połączyć. Czy dzwoniłeś z numeru, na którym można już przedłużyć umowę?
Tak, czy inaczej, moja propozycja zlecenia kontaktu ciągle aktualna. Możesz również użyć baneru w moim podpisie, który przekieruje Cię na formularz kontaktowy.

sgoodman,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilną realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ