Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj krisjax,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, kończy mi się niedługo umowa, proszę o kontakt z pracownikiem DUK, nr tel. 6XXXXXXXX
Ostatnio zmieniony 3 sty 2020, o 18:11 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukryłam nr telefonu.
Powód: Ukryłam nr telefonu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj darco666,
poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą.darco666 pisze:proszę o kontakt z pracownikiem DUK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Czy konieczne jest złożenie wypowiedzenia aby dostać jakieś konkretne warunki? Mam dwa numery w PLUS i kończy się umowa za miesiąc - czy nie da się przejść na PLUSHabo bez zbędnej wizyty w salonie?
Ostatnio nawet z DUK dostałem ofertę w której musiałbym płacić praktycznie tyle samo za mniej...
Dodatkowo jak próbuję oddzwonić na 2699 to po wybraniu opcji, że dzwonię w sprawie numeru z którego dzwonię i informacji o połączeniu z konsultantem automat się rozłącza.
Czy konieczne jest złożenie wypowiedzenia aby dostać jakieś konkretne warunki? Mam dwa numery w PLUS i kończy się umowa za miesiąc - czy nie da się przejść na PLUSHabo bez zbędnej wizyty w salonie?
Ostatnio nawet z DUK dostałem ofertę w której musiałbym płacić praktycznie tyle samo za mniej...
Dodatkowo jak próbuję oddzwonić na 2699 to po wybraniu opcji, że dzwonię w sprawie numeru z którego dzwonię i informacji o połączeniu z konsultantem automat się rozłącza.
Re: Przedłużenie umowy
Witaj wilu85,
- nie mam niestety dostępu do ofert, jakie system wygenerował dla Twoich numerów. Poprosiłam jednak DUK o kontakt z Tobą. Może tym razem uda się znaleźć ciekawszą ofertę.
- nie mam niestety dostępu do ofert, jakie system wygenerował dla Twoich numerów. Poprosiłam jednak DUK o kontakt z Tobą. Może tym razem uda się znaleźć ciekawszą ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
POLECAM
dwa a nawet trzy razy zastanów się czy warto zostawać z "liderem LTE" i męczyć się bez rozwoju technologicznego czy nie lepiej szukać czegoś "gdzieś" u kogoś kto po prostu finansuje ROZWÓJ TECHNOLOGICZNY by usługi były WARTE swoich cen
dwa a nawet trzy razy zastanów się czy warto zostawać z "liderem LTE" i męczyć się bez rozwoju technologicznego czy nie lepiej szukać czegoś "gdzieś" u kogoś kto po prostu finansuje ROZWÓJ TECHNOLOGICZNY by usługi były WARTE swoich cen
Re: Przedłużenie umowy
witam, powoli bedzie konczyc mi sie umowa na drugim telefonie.. chciałabym dostac jakas oferte korzystna- oczywiście z większym pakietem internetowym ( a nie 2 GB)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
largo,
prośba o nie powielanie tych samych treści, nie związanych z tematem wątku.
Witaj fox0410,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
prośba o nie powielanie tych samych treści, nie związanych z tematem wątku.
Witaj fox0410,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Na dwóch numerach abonamentowych skończyły się umowy. Jedna bodajże w lipcu druga w grudniu. Chciałem je przedłużyć. Po koniec listopada przez cały grudzień i także w styczniu próbowałem skontaktować się telefonicznie z DUK ale niestety bez skutecznie, nie udało się skontaktować. Nawet przez BOK prosiłem o kontakt i nic. Jest długoletnim abonentem Plusa, i powiem szczerze że z roku na rok jest coraz gorzej. No ale nic, jak to ktoś już wcześniej napisał trzeba się ewakuować z tej sieci, skoro Plusowi nie zależy na stałych klientach. Dodam tylko że posiadam trzy numery abonamentowe dlatego zależało mi o pozostaniu. Na szczęście są jeszcze inni operatorzy.
Pozdrawiam sosna
Pozdrawiam sosna
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj sosna,
podeślij proszę numery, którego sprawa dotyczy (+ numer kontaktowy) na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numery, którego sprawa dotyczy (+ numer kontaktowy) na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Tyle postów o tym i brak odpowiedzi na pytanie: dlaczego nie można dodzwonić się do DUK???
Re: Przedłużenie umowy
torre24,
- możemy zlecić kontakt konsultanta DUK, podeślij tylko maila zgodnie z tym, co pisała wyżej Joanna_Plus.
- możemy zlecić kontakt konsultanta DUK, podeślij tylko maila zgodnie z tym, co pisała wyżej Joanna_Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ale ja sam, w odpowiednim czasie, chciałbym zadzwonić i poznać ofertę. Co w sytuacji kiedy nie korzystam z forum? A dodatkowo prośby o kontakt też nie zawsze są skuteczne. Macie komputery, każdy konsultant widzi co było zaproponowane więc jaki to problem odblokować 2699 dla klienta?
Re: Przedłużenie umowy
Przesyłam nr zgłoszenia #1233890
Prosiłbym o przyspieszenie realizacji
Pozdrawiam
Prosiłbym o przyspieszenie realizacji
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
torre24,
- trudno mi powiedzieć, dlaczego nie udało się połączyć. Czy dzwoniłeś z numeru, na którym można już przedłużyć umowę?
Tak, czy inaczej, moja propozycja zlecenia kontaktu ciągle aktualna. Możesz również użyć baneru w moim podpisie, który przekieruje Cię na formularz kontaktowy.
sgoodman,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilną realizację.
- trudno mi powiedzieć, dlaczego nie udało się połączyć. Czy dzwoniłeś z numeru, na którym można już przedłużyć umowę?
Tak, czy inaczej, moja propozycja zlecenia kontaktu ciągle aktualna. Możesz również użyć baneru w moim podpisie, który przekieruje Cię na formularz kontaktowy.
sgoodman,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilną realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ