W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22385 Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 4 paź 2019, o 10:05
Plush ,
Plush pisze: Pakiet 6 GB został włączony
Super
.
Pablo82 ,
a jak u Ciebie aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pablo82
PlusManiak
Posty: 64 Rejestracja: 1 cze 2019, o 17:57
Post
autor: Pablo82 » 4 paź 2019, o 10:14
Pani Joanno pakietu 6GB nadal brak.
Sytuacja wygląda tak
Ps. Mimo wszystko napisałem przez formularz kontaktowy zgłoszenie do BOK Plusa. Oto jego numer:
[#1047110]
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22385 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 4 paź 2019, o 10:29
Pablo82 ,
Pablo82 pisze: Pani Joanno pakietu 6GB nadal brak.
Poprosiłam o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pablo82
PlusManiak
Posty: 64 Rejestracja: 1 cze 2019, o 17:57
Post
autor: Pablo82 » 4 paź 2019, o 10:35
Ok. Dziękuję. Gdy tylko otrzymam wspomniane 6GB internetu, dam tu znać. Miłego dnia
grzefik
PlusManiak
Posty: 145 Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18
Post
autor: grzefik » 4 paź 2019, o 10:47
Ja mam też pakiet aktywny na dwoch numerachod wczoraj. Jest widoczny tylko pod kodem *121#.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22385 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 4 paź 2019, o 10:51
Pablo82 ,
pozostajemy tutaj w kontakcie.
Pablo82 pisze: Miłego dnia
Ślicznie dziękuję i wzajemnie. U nas dziś jest fantastycznie, bo za chmurek wyjrzało słoneczko
i póki co nieśmiało świeci
.
grzefik ,
widzę, że mi dziś dobre wiadomości przeplatają się z tymi niedobrymi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064 Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska
Post
autor: sl@w_es » 4 paź 2019, o 12:13
U mnie identycznie jak u Pablo82 ; złożyłem reklamację, a nawet dwie, bo sprawa dotyczy 2 numerów.
Nr zgłoszeń: #1047718, #1047758.
Proszę o przyspieszenie ich rozpatrzenia.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
grzefik
PlusManiak
Posty: 145 Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18
Post
autor: grzefik » 4 paź 2019, o 12:23
Joanna_Plus pisze: Pablo82 ,
pozostajemy tutaj w kontakcie.
Pablo82 pisze: Miłego dnia
Ślicznie dziękuję i wzajemnie. U nas dziś jest fantastycznie, bo za chmurek wyjrzało słoneczko
i póki co nieśmiało świeci
.
grzefik ,
widzę, że mi dziś dobre wiadomości przeplatają się z tymi niedobrymi.
Teraz mam nadzieję że współpraca będzie układa coraz lepiej. W mojej lokalizacji poprawiła się prędkość internetu. Przed świętami przybędzie Wam 7 numerkow z konkurencyjnej sieci
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22385 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 4 paź 2019, o 12:24
sl@w_es ,
sl@w_es pisze: Nr zgłoszeń: #1047718, #1047758.
Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064 Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska
Post
autor: sl@w_es » 4 paź 2019, o 12:32
[color=#00BF00]Joanna_Plus[/color] pisze: (...) Przekazałam sprawę dalej.
Bardzo dziękuję; pakiety na obu numerach aktywowane w ciągu 16 min od potwierdzenia przyjęcia każdej z reklamacji.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Pablo82
PlusManiak
Posty: 64 Rejestracja: 1 cze 2019, o 17:57
Post
autor: Pablo82 » 4 paź 2019, o 12:41
Natomiast u mnie powyższe zgłoszenie dotyczyło w sumie trzech nr tefefonów.
Edycja
Sprawę rozwiązano pozytywnie.
EDIT:
piątek, 4 października 2019, 12:48
Działacie expresem. Minutę po napisaniu powyższego posta otrzymałem takiego smsa:
Dziękuję serdecznie. 6GB już jest na moim koncie.
Ostatnio zmieniony 4 paź 2019, o 12:50 przez
Pablo82 , łącznie zmieniany 1 raz.
Robertus
Starszy Plusmaniak
Posty: 151 Rejestracja: 20 lut 2013, o 15:36
Post
autor: Robertus » 4 paź 2019, o 12:53
Wysłałem zgodnie z regulaminem smsa w dniu 30 września z dwóch telefonów (jeden w Plushu syna i mój w Plusie). Niestety mamy dziś 4.10 i nadal nie otrzymałem pakietu.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22385 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 4 paź 2019, o 13:06
sl@w_es ,
Pablo82 ,
ilość dobrych wiadomości się zwiększa
.
Robertus ,
proszę jeszcze o cierpliwość. I w tym przypadku pakiet powinien niebawem zostać dodany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
monter
PlusManiak
Posty: 115 Rejestracja: 3 sty 2013, o 14:39
Post
autor: monter » 7 paź 2019, o 15:20
Witam,
czy jest szansa, że zaległe pakiety zostaną aktywowane, czy jednak trzeba składać reklamacje?
Pozdrawiam!
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22385 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 7 paź 2019, o 16:03
Witaj monter ,
spróbuje się dowiedzieć czegoś więcej w tym temacie i dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ