Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
szuetam20@tlen.pl
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szuetam20@tlen.pl »

numer zgłoszenia to #927789

Mateusz Sławek
XXXXXXXXX pesel
Po rozmowie telefonicznej (nagrywanej) konsultant wprowadził mnie w błąd, oferując duet 85 (oczywiście na 2 numery) i gwarantując że będzie przyznany mi rabat z tytuły smartdom oraz zieloną fakturę (wiedząc iż nie posiadam innych umów) i abonament wyniesie wtedy 65 zł brutto za 2 nr bez limitu i łącznie 24GB internetu.
Dziś Szanowna Pani zadzwoniła do mnie po raz kolejny (prosiłem o kontakt) i mi proponuje zostać i złożyć reklamację po pierwszej fakturze. Tylko po pierwszej fakturze już nie będę mógł rozwiązać umowy gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona.
Proszę o odsłuchanie nagrania z rozmowy gdy Pani dzwoniła do mnie dwa razy i gwarantowała że kwota będzie 65 zł. Faktycznie gdy dostałem propozycję nie skupiłem się całkiem na niej i z szybkości potwierdziłem (wierzyłem owej Pani na słowo).
Jako stały klient nie godzę się bym po latach współpracy miał dostać taki sam abonament jak osoby całkowicie nowe.

Zgłaszam rezygnację z nowej umowy duet która miała być na obydwu nr należących do mnie 783 883 XXX i 783 883 XXX
Proszę o wiadomość zwrotną w celu potwierdzenia przyjęcia mojej rezygnacji.

EDIT:
torre24 pisze:Przejdź do Plusha, dwa numery masz po 20 zł (w sumie 40 zl). Bez łaski, lojalki i z rosnącym pakietem Internetu.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Widzę ofertę za 20zł 15GB internetu i na 24mce x2 numery to już jest dobrze. Ale co z tym rosnącym internetem?
Ostatnio zmieniony 6 sie 2019, o 21:09 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Post pod postem - połączenie.
Fozomat
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 27 kwie 2017, o 18:43

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Fozomat »

Witam, jest możliwość zorganizowania kontaktu ze strony DUK, w celu przedłużenia umowy?
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

szuetam20@tlen.pl pisze:
torre24 pisze:Przejdź do Plusha, dwa numery masz po 20 zł (w sumie 40 zl). Bez łaski, lojalki i z rosnącym pakietem Internetu.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Widzę ofertę za 20zł 15GB internetu i na 24mce x2 numery to już jest dobrze. Ale co z tym rosnącym internetem?
W umowie bez lojalki zaczynasz od 10 GB i wraz ze stażem paczka rośnie do 20 GB.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

szuetam20@tlen.pl,
szuetam20@tlen.pl pisze:numer zgłoszenia to #927789
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.
szuetam20@tlen.pl pisze:Widzę ofertę za 20zł 15GB internetu i na 24mce x2 numery to już jest dobrze. Ale co z tym rosnącym internetem?
Oferta z rosnącym internetem jest dostępna w umowie na czas nieokreślony. Podpisując umowę na 24 miesiące otrzymujesz 15 GB miesięcznie.

Witaj Fozomat,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szuetam20@tlen.pl
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szuetam20@tlen.pl »

Basia_Plus pisze:szuetam20@tlen.pl,
szuetam20@tlen.pl pisze:numer zgłoszenia to #927789
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.
szuetam20@tlen.pl pisze:Widzę ofertę za 20zł 15GB internetu i na 24mce x2 numery to już jest dobrze. Ale co z tym rosnącym internetem?
Oferta z rosnącym internetem jest dostępna w umowie na czas nieokreślony. Podpisując umowę na 24 miesiące otrzymujesz 15 GB miesięcznie.
dostałem informację:
Szanowny Panie,

dziękuję za przesłaną wiadomość.

Informuję, że Oświadczenie woli dotyczące odstąpienia od Umowy/Aneksu do Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych dla numerów telefonu 78388xxxx, 78388xxxx z dnia 06.08.2019 r. przekazałam do odpowiedniego działu naszej sieci.

czy taka odpowiedź jest dla mnie ok? czekam aż zanotują i dostanę jakieś info że aneks do umowy jest odstąpiony
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

szuetam20@tlen.pl,

zgodnie z Twoją wolą odstąpienie od umowy zostało przekazane do odpowiedniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matti100
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 27 sty 2015, o 08:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matti100 »

Witam na e-mail: specjalista_plus@plus.pl zglosilem prosbe o kontakt z DUK w sprawie przedluzenia umowy dla numeru 695...534. Prosze o inforacje czy zgloszenie zostalo przekazane.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj matti100,
matti100 pisze:Prosze o inforacje czy zgloszenie zostalo przekazane.
tak, sprawa została przekazana do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szuetam20@tlen.pl
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szuetam20@tlen.pl »

Basia_Plus pisze:szuetam20@tlen.pl,

zgodnie z Twoją wolą odstąpienie od umowy zostało przekazane do odpowiedniego działu.
Dziękuję, a jak albo kiedy mogę przejść do Plush? Sam nie wiem dokładnie kiedy kończy mi się umowa ta stara i kiedy można szukać jakiejś innej alternatywy. Czy na plusonline dam radę obaczyć koniec tutejszej umowy?

EDIT:
A najważniejsze to kiedy muszę wypowiedzenie złożyć tej umowy która się kończy żeby nie przejść na bezterminową na tych warunkach które mam?


EDIT:
W aplikacji plus online widzę coś takiego:
Data wygaśnięcia promocji: 20.08.2019

czyli czeka mnie jakby ostatni rachunek z kończącej się umowy. Chciałbym się dowiedzieć jeszcze jak będzie można spłacać raty za sprzęt? do tej pory były one wliczone w rachunek czy jak przejdę na plush również tak będzie? czy to całkiem inny rachunek już będzie? jeśli tak to ok, tylko czy będzie przychodzić dalej rachunek za sprzęt z plusa?
Ostatnio zmieniony 6 sie 2019, o 21:03 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Post pod postem - połączenie. Proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ).
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

szuetam20@tlen.pl,
- bezpośrednio nie da się dokonać takiej migracji. Jedyną możliwością jest:
1) przejście do oferty na kartę, w tym celu należy:
a. złożyć rezygnację (nastąpi ona zgodnie z okresem wypowiedzenia, czyli 30 dni liczone od pierwszego dnia cyklu, który teraz się zacznie)
b. w międzyczasie, zanim nastąpi dezaktywacja numeru, należy wysłać bezpłatną wiadomość o treści: PRZENIES pod nr 80107.
Dzięki temu po przejściu na kartę numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory.
2) przejście (konwersja) z oferty na kartę do oferty Plush ABO - najprościej chyba jest złożyć zamówienie na stronie: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/lista-ofert

Ps. przez te kilka dni, gdy będziesz w ofercie na kartę, będziesz miała taryfę: Plus Elastyczna na Kartę. Należy pamiętać, że aby konwersja doszła do skutku, konto musi być aktywne (czyli saldo dodatnie i w okresie ważności).
szuetam20@tlen.pl pisze:Chciałbym się dowiedzieć jeszcze jak będzie można spłacać raty za sprzęt? do tej pory były one wliczone w rachunek czy jak przejdę na plush również tak będzie? czy to całkiem inny rachunek już będzie? jeśli tak to ok, tylko czy będzie przychodzić dalej rachunek za sprzęt z plusa?
- rozumiem, że chodzi o raty za sprzęt z obecnie jeszcze trwającej umowy? One będą przychodziły jak do tej pory. Natomiast faktury na numer przeniesiony do PlushABO będą wystawiane osobno.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lord79
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 9 mar 2017, o 21:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lord79 »

Witam,
w jaki sposób można się skontaktować z działem utrzymania klienta?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Lord79,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szuetam20@tlen.pl
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szuetam20@tlen.pl »

Ewa, czyli teraz automatycznie przejdę na ofertę bezterminowa przy kolejnym cyklu rozliczeniowym. Wypowiedzenie złożyłem na bok@ nie wiem na jakich zasadach będę. Trzeba będzie czekać czy zostanie przyjęte, czy muszę osobiście jechać do salonu plus.
Chyba że ktoś zadzwoni jeszcze z działu utrzymania klienta i zaproponuje lepsza ofertę. Przyznaję trochę za późno się za to zabrałem. Czy tu jakiś specjalista może sprawdzić do kiedy fizycznie mam podpisaną umowę z której korzystam?
A może jak Lord79 próbować kontaktować się z działem walki o klienta?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

szuetam20@tlen.pl,
szuetam20@tlen.pl pisze:czyli teraz automatycznie przejdę na ofertę bezterminowa przy kolejnym cyklu rozliczeniowym.
tak.
szuetam20@tlen.pl pisze:nie wiem na jakich zasadach będę.
Usługi będą świadczone na dotychczasowych warunkach.
szuetam20@tlen.pl pisze:Wypowiedzenie złożyłem na bok@
Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
szuetam20@tlen.pl pisze:Chyba że ktoś zadzwoni jeszcze z działu utrzymania klienta i zaproponuje lepsza ofertę.
Jeśli chciałbyś aby skontaktował się z Tobą nasz konsultant, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
szuetam20@tlen.pl pisze:Czy tu jakiś specjalista może sprawdzić do kiedy fizycznie mam podpisaną umowę z której korzystam?
Jak już wspominaliśmy z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. Jeśli wyrazisz zgodę na kontakt pracownika DUK, wówczas konsultant będzie mógł zweryfikować tę informację. Datę końca kontraktu uzyskasz też, kontaktując się z naszym BOK: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... mQuery=dok lub poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us.
szuetam20@tlen.pl pisze:A może jak Lord79 próbować kontaktować się z działem walki o klienta?
Decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Jeśli chciałbyś aby zadzwonił do Ciebie nasz konsultant, moja powyższa propozycja jest aktualna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szuetam20@tlen.pl
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szuetam20@tlen.pl »

Basia_Plus pisze:szuetam20@tlen.pl,
szuetam20@tlen.pl pisze:czyli teraz automatycznie przejdę na ofertę bezterminowa przy kolejnym cyklu rozliczeniowym.
tak.
szuetam20@tlen.pl pisze:nie wiem na jakich zasadach będę.
Usługi będą świadczone na dotychczasowych warunkach.
szuetam20@tlen.pl pisze:Wypowiedzenie złożyłem na bok@
Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
szuetam20@tlen.pl pisze:Chyba że ktoś zadzwoni jeszcze z działu utrzymania klienta i zaproponuje lepsza ofertę.
Jeśli chciałbyś aby skontaktował się z Tobą nasz konsultant, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
szuetam20@tlen.pl pisze:Czy tu jakiś specjalista może sprawdzić do kiedy fizycznie mam podpisaną umowę z której korzystam?
Jak już wspominaliśmy z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. Jeśli wyrazisz zgodę na kontakt pracownika DUK, wówczas konsultant będzie mógł zweryfikować tę informację. Datę końca kontraktu uzyskasz też, kontaktując się z naszym BOK: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... mQuery=dok lub poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us.
szuetam20@tlen.pl pisze:A może jak Lord79 próbować kontaktować się z działem walki o klienta?
Decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Jeśli chciałbyś aby zadzwonił do Ciebie nasz konsultant, moja powyższa propozycja jest aktualna.
sprawa załatwiona,
jak zwykle błąd po stronie operatora. Umowa kończy mi się nie 20.08.2019 tylko w październiku, mam nadzieje że złożona rezygnacja dziś nie przejdzie, zawarłem nową umowę.
Zaoferowali umowę na 15 miesięcy numery osobno, nie duet.
6ozł abonament 12gb internetu zrabatowany o 10zł czyli 50zł
i drugi 6ozł abonament 12gb internetu zrabatowany o 10zł czyli 50zł i wzięty w smartdom wyjdzie 25zł
a przez pierwsze 6miesięcy jeszcze o 10zł taniej czyli 40zł + 20zł

Edit
Chociaż smart domu nie widzę w załącznikach jakie dostałem więc zobaczymy za ile wyjdzie

dziękuje za wszelką pomoc jaką tu uzyskałem, Pozdrawiam
ODPOWIEDZ