Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 paź 2018, o 21:29
Re: Brak LTE
A można inaczej?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Miłosz2661, aby rozwiać wątpliwości proponowałbym wysłać zapytanie, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL), przez ten formularz. Nasz pracownik mający wgląd w Twoje konto, zweryfikuje sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam mam problem z LTE ustawienia odebrane od konsultanta zainstalowane zresetowany tel Samsung a6 i bez zmian brak LTE. Konsultant mówi ze konto prawidłowo skonfigurowane. Prędzej myślałem że to wina telefonu ale teraz po zmianie aparatu to samo. Wymieniona była i aktywowana nowa karta sim.
Proszę o pomoc
Proszę o pomoc
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Mlodybyk, podaj obecną konfigurację i taryfę jaką posiadasz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI na pewno jest to abonament dla firm
Ustawienia APN plus o te ustawienia chodzi??
Ustawienia APN plus o te ustawienia chodzi??
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Mlodybyk, zrób screen ze wszystkimi ustawieniami LTE. Typ APN również. Kiedy dostajesz informację o błędnym kodzie MMI.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
mogę na email? bo tu nie mogę wkleić
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Mlodybyk, najszybciej będzie wysłać zapytanie, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL), przez ten formularz. Nasz pracownik mający wgląd w Twoje konto, zweryfikuje sytuację i ponownie sprawdzi konfigurację po stronie naszych systemów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Mlodybyk, zmień Typ APN na default, supl i zrestartuj urządzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Mlodybyk, wyślij zgłoszenie, tak jak prosiłem, poprzez formularz. Nasi technicy sprawdzą wszystko i odezwą się do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 wrz 2019, o 16:40
Re: Brak LTE
Witam serdecznie bedac od stycznia za granica a dokladnie w niemczech mam problem z siecia lte telefon wogole mi jej nie lapie co najwyzej h+ probowalem konfiguracji apn ale nie pomaga pomocy wszyscy wszyscy z ktorymi tu przebywam maja normalnie lte tylko nie ja
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2019, o 10:27 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zapoznaj się z Reg. PF - zwłaszcza pkt 1, 10!, 11, 16.
Powód: Zapoznaj się z Reg. PF - zwłaszcza pkt 1, 10!, 11, 16.