Brak Internetu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 sty 2018, o 10:52
Re: Brak Internetu
Pojawiło się LTE. A co w takim razie z LTE+ , jakieś dodatkowe ustawienia ?
Dodam że u fioletowego było 35 MB/s , a upload 22 MB/s w tej same lokalizacji
Dodam że u fioletowego było 35 MB/s , a upload 22 MB/s w tej same lokalizacji
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5516
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak Internetu
domskup, do agregacji nie potrzeba dodatkowych ustawień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak Internetu
Rozumiem czyli jak tylko znajdę się w zasięgu LTE+ Advanced to powinno teoretycznie hulać?Michał_Plus pisze:domskup, do agregacji nie potrzeba dodatkowych ustawień.
Re: Brak Internetu
Tak, co do Pobierania wyniki są dobre
Re: Brak Internetu
Ok :) No nie jest najgorzej . Miejmy nadzieje że gdzieś sobie pośmigam w tym LTE+ AdvancedRon pisze:Tak, co do Pobierania wyniki są dobre
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5516
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak Internetu
domskup, wystarczy odpowiedni sprzęt, wolne pasma i włączona usługa agregacji na stacji. Większość stacji ją posiada.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak Internetu
to sobie potestuje w drodze z pracy. A są gdzieś dokładne mapki żeby to sprawdzić ?Michał_Plus pisze:domskup, wystarczy odpowiedni sprzęt, wolne pasma i włączona usługa agregacji na stacji. Większość stacji ją posiada.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5516
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak Internetu
domskup, dostępne pasma sprawdzisz na BTSearch. Zainstaluj też na telefonie odpowiednią aplikację np: Network Cell Info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak Internetu
Aktualnie znalezienie telefonu do którego pasowałaby taka karta graniczy z cudem . Jedynie próbowałam załączyć tą kartę u sąsiada pojawiało się to samo co u mnie jedynie migała kontrolka od ODU power
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5516
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak Internetu
Miyaghi, czy zalogowałaś się do Plus Online i sprawdziłaś ustawienia usług? Jeśli tak i nie ma innych nieprawidłowości, konieczny będzie kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak Internetu
Witam. Od niedawna a dokładnie 11.01.2018 nie mam internetu. Tego samego dnia zapłaciłem zaległy rachunek a internetu do tej pory nie mam. Dodam jeszcze, że nie znam numeru usługi na której mam internet, Mogę podać jedynie Imię i nazwisko do której należy usługa.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5516
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak Internetu
maslakdx, prześlij, proszę, tym formularzem swoje dane, wraz z numerem pesel, oraz opisem problemu. Jeśli podasz numer zgłoszenia, który otrzymasz w wiadomości zwrotnej, postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak internetu lub przerywane połączenie
Witam, kiedy próbuję się połączyć z internetem poprzez przewód USB, to mi pokazuje "połączenie lokalne 2 brak internetu", natomiast przez Wi-Fi działa, ale co jakiś czas się rozłącza. Wydaje mi się, że zaczęło się tak robić po jednej z aktualizacji windowsa 10. Diagnostyka sieci systemu windows wykazała, że nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP. W właściwościach protokołu w wersji 4 (TCP/IPv4) ustawiłem adres IP na: 192.168.8.1 ; maska podsieci: 255.255.255.0 ; bramka domyślna : 192.168.8.2 ; preferowany serwer DNS: 194.204.159.1 ; alternatywny serwer DNS: 194.204.152.34. Po tych ustawieniach diagnostyka sieci pokazuje, że protokół DHCP nie jest włączony dla karty sieciowej "Połączenie lokalne 2". Wykonanie napraw jako administrator nie pomogło. Ustawienie automatycznego IP i DNS włączy DHCP, ale powoduje, powrót do początku problemu "nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP". Sterownik karty sieciowej aktualny, próbowałem odinstalować sterownik, wyłączyć zaporę, ale to nic nie pomogło.
Windows 10
model Huawei E5373
Windows 10
model Huawei E5373
Ostatnio zmieniony 17 sty 2018, o 11:05 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5516
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak Internetu
Uard, niekiedy po aktualizacji Windows 10 mogą wystąpić problemy z połączeniem. Zapoznaj się proszę z tym tematem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak Internetu
Michał_Plus jeżeli chodzi o numer odwołania to:180116-001770.