Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ron
- V.I.P.
- Posty: 1197
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Re: Abonametn
Możesz sprawdzić aktualną taryfę jaką posiadasz na Plus Online lub w Aplikacji Mobilnej w menu Twój Profil > w zakładce Plan taryfowy? Czy to na pewno jest abonament ?
Najlepiej zaczekaj, a specjaliści poproszą o kontakt z DUK.
Najlepiej zaczekaj, a specjaliści poproszą o kontakt z DUK.
Re: Przedłużenie umowy
Na stronę to nie patrz. Tam oferty przedłużeniowe nie są nic warte.bogdanjan pisze:No ja tam nie widzę ani huaweia P10, ani Sony XZ1,ani Honora 9.Telefony są tutaj https://www.plus.pl/documents/16/c1b2e3 ... b096d2490f i ich ceny znacznie odbiegają od tych, które jakoby zaproponowano torre24patryk7588 pisze:Black Friday: https://www.plus.pl/blackfriday
I jak to "jakoby"? Że niby zmyślam?
Re: Przedłużenie umowy
No bo dziwne by było, żeby Ci oferowali te telefony dużo tańsze niż są w cennikutorre24 pisze:Na stronę to nie patrz. Tam oferty przedłużeniowe nie są nic warte.bogdanjan pisze:No ja tam nie widzę ani huaweia P10, ani Sony XZ1,ani Honora 9.Telefony są tutaj https://www.plus.pl/documents/16/c1b2e3 ... b096d2490f i ich ceny znacznie odbiegają od tych, które jakoby zaproponowano torre24patryk7588 pisze:Black Friday: https://www.plus.pl/blackfriday
I jak to "jakoby"? Że niby zmyślam?
Re: Przedłużenie umowy
Nie nagrywam rozmów więc Ci nie udowodnię. Tylko notatki. Chyba, że zdecyduję się na aneks to pokażę skan.
Re: Przedłużenie umowy
torre24,
- aktualnie, w tej ofercie bez kontraktu z pakietem 10 GB, MMS-y są dodatkowo płatne. Może warto rozważyć Plusha? Chociaż oferta może się jeszcze zmienić
Emilka1162,
- tak jak napisał już Ron, przedłużenie możliwe najwcześniej na 6 m-cy przed końcem kontraktu (a w sklepie internetowym nawet na 7 m-cy ). Upewnij się co do terminu końca swojej umowy przez mobilną aplikację Plus online (Menu -> Twój profil.). Jeśli wszystko się zgadza, to podeślij mi swój numer przez ten formularz podając dodatkowo numer kontaktowy (jeśli jest inny).
matthies,
- umowa sama nie wygasa, także jeśli nie będziesz chciał jej kontynuować, to wymagane jest wypowiedzenie.
Jeśli chcesz poznać propozycje, to podeślij mi przez ten formularz numer telefonu, o którym mowa wraz z numerem kontaktowym.
- aktualnie, w tej ofercie bez kontraktu z pakietem 10 GB, MMS-y są dodatkowo płatne. Może warto rozważyć Plusha? Chociaż oferta może się jeszcze zmienić
Emilka1162,
- tak jak napisał już Ron, przedłużenie możliwe najwcześniej na 6 m-cy przed końcem kontraktu (a w sklepie internetowym nawet na 7 m-cy ). Upewnij się co do terminu końca swojej umowy przez mobilną aplikację Plus online (Menu -> Twój profil.). Jeśli wszystko się zgadza, to podeślij mi swój numer przez ten formularz podając dodatkowo numer kontaktowy (jeśli jest inny).
matthies,
- umowa sama nie wygasa, także jeśli nie będziesz chciał jej kontynuować, to wymagane jest wypowiedzenie.
Jeśli chcesz poznać propozycje, to podeślij mi przez ten formularz numer telefonu, o którym mowa wraz z numerem kontaktowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Od piątku minęło trochę czasu a kontaktu z DUK brak. Proszę ponowić prośbę o szybki kontakt z DUK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
sosna,
przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam prośbę o kontakt do konsultanta DUK.
przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam prośbę o kontakt do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 lis 2017, o 22:32
Re: Przedłużenie umowy
Witam czy oferta przedluzeniowa 26+5 mce 39.99 no limit 7gb internet + opcjonalnie 10 zl nielimitowane lte i 10 zl 1 pakiet ipli nie rozbijajca smartdomu oraz 36 rat za P10 ( 45 zl) lub LG G6 ( 52.7) atrakcyjna oferta ktos wycisnol cos lepszego??
Re: Przedłużenie umowy
Witam. posiadam 2 abonamenty na telefon jeden z nich jest uprawniony do zniżki smart dom do niego mam dokupiony internet ze zniżką . Czy przy końcu abonamentów na telefony będzie można przełączyć na jeden duet zostawiając te dwa numery telefonu i nie tracąc zniżek smart dom bo niedługo kończy mi się abonament na internet, a na telefony trochę później.
Re: Przedłużenie umowy
krisjax,
- powinna być możliwość zrobienia duetu z tych dwóch umów bez utraty zniżek, o ile obie umowy zostaną przedłużone jednocześnie. Podeślij mi te numery przez formularz zaznaczając, który z nich jest kontaktowym do Ciebie. Poproszę konsultanta o oddzwonienie do Ciebie i przedstawienie oferty,
- powinna być możliwość zrobienia duetu z tych dwóch umów bez utraty zniżek, o ile obie umowy zostaną przedłużone jednocześnie. Podeślij mi te numery przez formularz zaznaczając, który z nich jest kontaktowym do Ciebie. Poproszę konsultanta o oddzwonienie do Ciebie i przedstawienie oferty,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
DUK, a raczej konsultanci to jakiś żart. Dzwoni konsultant uprzejmie informuje że nie mogę w tej chwili rozmawiać, więc umawiamy się na rozmowę za godzinę plus minus oczywiście, miło i kulturalnie. I co? i nic... W wczoraj czekałem do 21.
Dzisiaj już popołudnie i dale cisza. Już ktoś wcześniej opisywał podobną sytuację. Przepraszam że się rozpisuje, ale przykre jest takie podejście do klienta.
Pozdrawiam, i mam nadzieję że jednak zadzwoni ktoś szybko i przedstawi ofertę która mnie zainteresuje.
DUK, a raczej konsultanci to jakiś żart. Dzwoni konsultant uprzejmie informuje że nie mogę w tej chwili rozmawiać, więc umawiamy się na rozmowę za godzinę plus minus oczywiście, miło i kulturalnie. I co? i nic... W wczoraj czekałem do 21.
Dzisiaj już popołudnie i dale cisza. Już ktoś wcześniej opisywał podobną sytuację. Przepraszam że się rozpisuje, ale przykre jest takie podejście do klienta.
Pozdrawiam, i mam nadzieję że jednak zadzwoni ktoś szybko i przedstawi ofertę która mnie zainteresuje.
Re: Przedłużenie umowy
Przykre jest, że o kontakt z DUK trzeba prosić na forum, a nie można zadzwonić (a raczej dodzwonić się) samemu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj sosna,
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
torre24,
czy chcesz aby konsultant DUK się z Tobą skontaktował?
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
torre24,
czy chcesz aby konsultant DUK się z Tobą skontaktował?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Nie no, to już jest żart! Kolo 13 po interwencji "Basi", zadzwonił konsultant który miał się kontaktować dnia poprzedniego.
Zarzekając się że dzwonił dnia poprzedniego w wyznaczonej godzinie. O oczywiście ja żadnego połączenia nie miałem, i nie dostałem sms o próbie konaktu. Po wyjaśnieniu sobie tych nieścisłości, przedstawiona została mi oferta. Umówiłem się konsultantem że chciałbym przemyśleć tą ofertę, i poprosiłem żeby zadzwonił wieczorem. Uzgodniliśmy godzinę i poprosiłem żeby konsultant próbował dzwonić klika razy żeby nie powtórzyła się sytuacja.I co i ? i nic...
Powtórka z dnia poprzedniego. Sam nawet próbowałem dwa razy dodzwonić się do DUK ale bezskutecznie.
Uważam że to nie jest już żart, ale lekceważenie klienta. Jestem bardzo zirytowany całą zaistniałą sytuacją. Piszę to po to żeby inni mieli świadomość jak jesteśmy traktowani jako stali klienci którzy chcą zostać i przedłużyć umowę. Choć uważam że nie tylko w tej kwestii tak nas traktują.Chyba najwyższy czas zmienić operator.
Pozdrawiam,
sosna
Zarzekając się że dzwonił dnia poprzedniego w wyznaczonej godzinie. O oczywiście ja żadnego połączenia nie miałem, i nie dostałem sms o próbie konaktu. Po wyjaśnieniu sobie tych nieścisłości, przedstawiona została mi oferta. Umówiłem się konsultantem że chciałbym przemyśleć tą ofertę, i poprosiłem żeby zadzwonił wieczorem. Uzgodniliśmy godzinę i poprosiłem żeby konsultant próbował dzwonić klika razy żeby nie powtórzyła się sytuacja.I co i ? i nic...
Powtórka z dnia poprzedniego. Sam nawet próbowałem dwa razy dodzwonić się do DUK ale bezskutecznie.
Uważam że to nie jest już żart, ale lekceważenie klienta. Jestem bardzo zirytowany całą zaistniałą sytuacją. Piszę to po to żeby inni mieli świadomość jak jesteśmy traktowani jako stali klienci którzy chcą zostać i przedłużyć umowę. Choć uważam że nie tylko w tej kwestii tak nas traktują.Chyba najwyższy czas zmienić operator.
Pozdrawiam,
sosna
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49
Re: Przedłużenie umowy
Witam Użytkowników,
dostałem informacje na temat przedłużenia umowy, telefonicznie oczywiście oferta niespełniająca oczekiwań (13 rok współpracy opłacanej każdego miesiąca) w salonie podobnie. Czy mogłbym porozmawiać z kimś jak to było w przedłużeniu umowy 2 lata temu przez DUK?
dostałem informacje na temat przedłużenia umowy, telefonicznie oczywiście oferta niespełniająca oczekiwań (13 rok współpracy opłacanej każdego miesiąca) w salonie podobnie. Czy mogłbym porozmawiać z kimś jak to było w przedłużeniu umowy 2 lata temu przez DUK?