Plus Music - serwis muzyczny.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 5658
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
- Lokalizacja: Polska
Plus Music - serwis muzyczny.
Plus Music zastępuje Muzodajnię - w pełni funkcjonalny streaming muzyki, za darmo playlisty dla klientów Plusa, bezpłatna transmisja danych, a do tego nadal możliwość pobierania utworów zarówno na telefon jak i komputer.
Źródło: http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=1406
AKTUALIZACJA
Aplikacje mobilne:
Android: https://play.google.com/store/apps/deta ... muzodajnia
iOS: https://itunes.apple.com/pl/app/muzodaj ... 36092?mt=8
Zachęcam do przetestowania usługi, zwłaszcza użytkowników darmowej wersji Spotify.
W bezpłatnej wersji, która aktywuje się automatycznie po założeniu konta możemy słuchać tylko przygotowanych wcześniej playlist, nie możemy tworzyć własnych, nie można także przełączać utworów - odtwarzają się losowo.
Aktualnie przygotowano 233 darmowe playlisty więc każdy powinien coś dla siebie znaleźć, podgląd playlist na https://plusmusic.pl/radios lub w aplikacjach mobilnych w zakładce "Muzyka za darmo".
Największymi zaletami darmowej wersji jest bezpłatna transmisja danych - słuchamy muzyki bez obaw o nasz pakiet internetowy oraz brak reklam.
Kontent dostarcza e-muzyka.pl - http://www.e-muzyka.pl/oferta/globalna-dystrybucja/
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2017, o 11:52 przez habish, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Plus Music - serwis muzyczny.
To już pytam w tym wątku.
Moje pytania:
- aby uzyskać dostęp należy się bezpłatnie zarejestrować w usłudze Muzodajnia?
- okres próbny 1 miesiąc - jak wybrać interesujący mnie abonament (PlusMusic Streamnig za 19,90)?
- czy wybór abo w usłudze potwierdzony będzie umową?
- czy trzeba pofatygować się do punktu Plusa czy też umowa/anesks dotrze do mnie w inny sposób?
- czy w okresie próbnym naliczana jest transmisja danych?
- jak zrezygnować po okresie próbnym
- czy abo za usługę doliczana będzie do rachunku który płacę w Plusie?
Może to trochę naiwne pytania ale pierwszy raz korzystać będę z takiej usługi i lepiej się wszystkiego dowiedzieć wcześniej.
A może regulamin usługi jest gdzieś do odszukania? Wtedy byłoby łatwiej.
Pozdrawiam. SK.
Moje pytania:
- aby uzyskać dostęp należy się bezpłatnie zarejestrować w usłudze Muzodajnia?
- okres próbny 1 miesiąc - jak wybrać interesujący mnie abonament (PlusMusic Streamnig za 19,90)?
- czy wybór abo w usłudze potwierdzony będzie umową?
- czy trzeba pofatygować się do punktu Plusa czy też umowa/anesks dotrze do mnie w inny sposób?
- czy w okresie próbnym naliczana jest transmisja danych?
- jak zrezygnować po okresie próbnym
- czy abo za usługę doliczana będzie do rachunku który płacę w Plusie?
Może to trochę naiwne pytania ale pierwszy raz korzystać będę z takiej usługi i lepiej się wszystkiego dowiedzieć wcześniej.
A może regulamin usługi jest gdzieś do odszukania? Wtedy byłoby łatwiej.
Pozdrawiam. SK.
Re: Plus Music - serwis muzyczny.
Na razie poczekaj z aktywacją Plus Music.
Aplikacje na iOS oraz Androida jeszcze nie zostały zaktualizowane.
No chyba że wystarczy Ci muzyka na laptopie.
Co do reszty pytań:
1. Wystarczy rejestracja wraz z podaniem numeru w Plusie.
2. Pakiet za 19,90zł sam wyskoczy w proponowanych pakietach.
3. Wszystko włączysz na stronie www, zdalnie możesz także zrezygnować w każdej chwili.
4. Transfer danych bez limitu.
5. Możesz płacić za pomocą płatności Plusa lub kartą kredytową.
Aplikacje na iOS oraz Androida jeszcze nie zostały zaktualizowane.
No chyba że wystarczy Ci muzyka na laptopie.
Co do reszty pytań:
1. Wystarczy rejestracja wraz z podaniem numeru w Plusie.
2. Pakiet za 19,90zł sam wyskoczy w proponowanych pakietach.
3. Wszystko włączysz na stronie www, zdalnie możesz także zrezygnować w każdej chwili.
4. Transfer danych bez limitu.
5. Możesz płacić za pomocą płatności Plusa lub kartą kredytową.
Re: Plus Music - serwis muzyczny.
Dziękuję za info. Czekam teraz na aktywację programu. Rozumiem, że płatność Plusa to po prostu doliczenie ceny posiadanego pakietu do płaconego abo. Jeszcze jedno - można rejestrować się przez mobilną aplikację plusa?
Dajcie znać na forum jak już będzie można wykupić usługę.
Dajcie znać na forum jak już będzie można wykupić usługę.
Re: Plus Music - serwis muzyczny.
Wczoraj zainstalowałem w telefonie aplikację. Ikonka jest z muzodajni ale środek już inny. Logowałem się przez stronę www. Przed akceptacją można wybrać rodzaj usługi i inne różne parametry w tym jakość muzyki. O ile przez stronę www w zasadzie jest dostępna cała funkcjonalność programu, o tyle przez aplikację w telefonie (android) dalej utwory są skrócone do kilkunastu sekund. Nie pomogło przeinstalowanie aplikacji ani ponowne logowanie. Wszystkie ustawienia są takie jak na stronie www a utwory są skrócone. Może jakieś pomysły jak to rozwiązać. I jeszcze jedna uwaga, a w zasadzie pytanie - jak "zrobić" aby można słuchać całej płyty a nie poszczególnych utworów?.
Re: Plus Music - serwis muzyczny.
Aplikacje zostały zaktualizowane
Wszelkie dodatkowe informacje dopisałem tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=23377
Wszelkie dodatkowe informacje dopisałem tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=23377
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2017, o 11:22 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
Re: Plus Music - serwis muzyczny.
Przykro mi ale w dalszym ciągu tylko kawałek utworu. Czyli odinstalować i zainstalować ponownie aplikację, może to coś da. Przypominam, że wybrałem usługę streamingu na próbny okres 30 dni a potem za 19,99. Bez odpowiedzi pozostała sprawa słuchania całych płyt bez konieczności włączania kolejnych utworów. Dodam jeszcze tylko, że obecnie słucham muzy przez przeglądarkę, ze strony www.
Re: Plus Music - serwis muzyczny.
Pobrałeś dzisiejszą aktualizację?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Music - serwis muzyczny.
slaveq,
tak.slaveq pisze:Czyli odinstalować i zainstalować ponownie aplikację,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Music - serwis muzyczny.
Basia_Plus
Po ponownej instalacji wszystko działa jak trzeba. Przynajmniej u mnie.
Dziękuję. Pozdrawiam. SK.
Po ponownej instalacji wszystko działa jak trzeba. Przynajmniej u mnie.
Dziękuję. Pozdrawiam. SK.
Re: Plus Music - serwis muzyczny.
Basia_Plus
Usługa działa ale do mojej dzisiejszej faktury już doliczono opłatę za jej używanie. A ponoć miesiąc miał być darmowy? Jak to wyjaśnić? W aplikacji mobilnej pozostało jeszcze 20 dni do końca okresu rejestracji.
Pozdrawiam. SK.
Usługa działa ale do mojej dzisiejszej faktury już doliczono opłatę za jej używanie. A ponoć miesiąc miał być darmowy? Jak to wyjaśnić? W aplikacji mobilnej pozostało jeszcze 20 dni do końca okresu rejestracji.
Pozdrawiam. SK.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Music - serwis muzyczny.
slaveq,
który cykl rozliczeniowy posiadasz? Za jaki okres została naliczona opłata, o której wspominasz?
który cykl rozliczeniowy posiadasz? Za jaki okres została naliczona opłata, o której wspominasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Music - serwis muzyczny.
Marta_Plus
Okres rozliczeniowy za który została wystawiona faktura 09.08.2017 - 08.09.2017 (wystawiona 11.09.17). Usługa dodatkowa została włączona 03.09.2017 i z tą datą została naliczona opłata. Wg. regulaminu pozostało jeszcze 19 dni darmowej usługi nie mówiąc już o trzech dniach (z 14 ) z okresu w którym można zrezygnować z usługi. Zresztą do końac 30 dni mogę zrezygnować z usługi. Proszę o wyjaśnienie nieporozumienia.
Pozdrawiam. SK.
Okres rozliczeniowy za który została wystawiona faktura 09.08.2017 - 08.09.2017 (wystawiona 11.09.17). Usługa dodatkowa została włączona 03.09.2017 i z tą datą została naliczona opłata. Wg. regulaminu pozostało jeszcze 19 dni darmowej usługi nie mówiąc już o trzech dniach (z 14 ) z okresu w którym można zrezygnować z usługi. Zresztą do końac 30 dni mogę zrezygnować z usługi. Proszę o wyjaśnienie nieporozumienia.
Pozdrawiam. SK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Music - serwis muzyczny.
slaveq,
w opisanej przez Ciebie sprawie należy złożyć pisemną reklamację. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
w opisanej przez Ciebie sprawie należy złożyć pisemną reklamację. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Music - serwis muzyczny.
Basia_Plus
Dziękuję. Czyli fakturę należy zapłacić a reklamacja zostanie (lub nie) uznana?
Czas do 30 dni.
Pozdrawiam. SK.
Dziękuję. Czyli fakturę należy zapłacić a reklamacja zostanie (lub nie) uznana?
Czas do 30 dni.
Pozdrawiam. SK.