Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 48
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 sie 2013, o 10:17
Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną
Witam,
jakieś 2 tygodnie temu "padł" mi całkowicie router Huawei B315.
Punkt Plusa odesłał go do naprawy gwarancyjnej, po czym serwis zwrócił sprzęt z orzeczeniem, że awaria nie jest z winy użytkownika, ale nie dali nowego bo jak to stwierdzili, nie mają na stanie.
Teraz mam problem, bo nigdzie w mojej okolicy nie ma tych routerów w salonach plusa, a salony Polsatu mówią,
że nie mogą wymienić bo to z Plusa a nie CP.
Może któryś z ekipy konsultantów poradzi jak zrealizować gwarancję i wymienić sprzęt? Gdzie?
Grzegorz
jakieś 2 tygodnie temu "padł" mi całkowicie router Huawei B315.
Punkt Plusa odesłał go do naprawy gwarancyjnej, po czym serwis zwrócił sprzęt z orzeczeniem, że awaria nie jest z winy użytkownika, ale nie dali nowego bo jak to stwierdzili, nie mają na stanie.
Teraz mam problem, bo nigdzie w mojej okolicy nie ma tych routerów w salonach plusa, a salony Polsatu mówią,
że nie mogą wymienić bo to z Plusa a nie CP.
Może któryś z ekipy konsultantów poradzi jak zrealizować gwarancję i wymienić sprzęt? Gdzie?
Grzegorz
grzegorz
Re: Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną
W związku z zapytaniem skierowanym bezpośrednio do Specjalistów Plusa wątek przenoszę do działu oficjalnego.gregmar pisze:(...) Może któryś z ekipy konsultantów poradzi jak zrealizować gwarancję i wymienić sprzęt? Gdzie?
Grzegorz
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną
gregmar, nie mamy wpływu na decyzję serwisu. Masz jeszcze możliwość oddania sprzętu w ramach rękojmi. W jaki sposób kupiłeś router (np. w punkcie sprzedaży, przez internet, przez telefon itp.)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną
gregmar, w tej sytuacji skontaktuj się z infolinią sklepu internetowego, aby ustalić szczegóły reklamacji sprzętu. Numer kontaktowy: 601101200 (w dni powszednie w godz. 8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną
ok, tyle że sprzęt został kupiony wysyłkowo od przedstawiciela z Gdyni, a ja jestem spod Warszawy.
czy w takiej sytuacji też mogę reklamować pod tym numerem?
czy w takiej sytuacji też mogę reklamować pod tym numerem?
grzegorz
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną
gregmar, podaj proszę nazwę tego przedstawiciela i potwierdź, czy ustalenia dotyczące sprzedaży odbyły się telefonicznie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną
gregmar, skontaktuj się zatem z tym sprzedawcą, żeby ustalić warunki skorzystania z rękojmi. Dane kontaktowe powinieneś też mieć w dokumentach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ