Wniosek jest jeden
Operator nie robi z tym nic, kompletnie NIC aby uchronić swojego abonenta. Jedynie, jak zwykle po fakcie, "informuje" go że może sobie zablokować dostęp do przychodzących/wychodzących sms premium
cytat zaczerpnięty z innego wątku:
Krzysiek_Plus pisze:Marcinkrol, opłaty związane są z aktywną subskrypcją SMS na Twoim numerze. Aktywacja tego typu serwisu SMS nie jest możliwa bez zgody użytkownika.
Możliwe sposoby aktywacji: - wysyłając SMS
- wprowadzając kod PIN na stronie, z której otrzymałeś SMS np.: przy rejestracji
- akceptacje regulaminu na serwisie, w którym podawałeś również numer telefonu.
Informacje, jak wyłączyć i zablokować na stałe tego typu serwisu znajdziesz tutaj.
Jeśli nie zgadzasz się z naliczonymi opłatami, możesz również zgłosić reklamacje.
odnośnie wyboldowanego fragmentu: Naprawdę wierzycie w to co piszecie?? Bo ja twierdze że to bzdury !
Nie, sugeruje że ta/te usługi powinny być domyślnie wyłączone. Abonent powinien być świadomy że włączenie tej/tych usług może skutkować wcale nie małymi dodatkowymi opłatami.
Nie wiem, być może w regulaminie świadczenia usług, jest wpis że usługa sms premium jest domyślnie włączona
Czy plus ma możliwość wyłączenia mi tego spamu od LoanMe? SmSy przychodzą właśnie z takiej nazwy. Nie mówiąc o dzwonieniu do mnie ale z tym sobie poradziłem blokując ten numer.
Ostatnio zmieniony 6 cze 2018, o 10:05 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki- podobny temat.
Czyli jeżeli smsy przychodzą z nazwy w tym przypadku LoanMe to nie da się? Przecież to operator sprzedaje te nazwy które się pojawiają zamiast numeru. Czyż nie? Więc co za problem czy to numer czy nazwa?
Nawet nie wiadomo skąd mają mój numer
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2018, o 12:12 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
zlecenia blokady na tego typu niechciane SMS-y (z podaniem numeru dostawcy) możesz dokonać telefonicznie lub mailowo w naszym BOK. Więcej informacji na temat usług o podwyższonej opłacie i możliwości kontrolowania kosztów znajdziesz na tej stronie: http://www.plus.pl/uslugi/uslugi-premium.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mam problem z wyłączeniem nawigacji Plus w tel. Mimo wysłanych kilkakrotnie SMS na bezplatny numer 60990 STOP NAVI wychodź BŁĄD WYSŁANIA. Próbowałam na różne numery i ciągle ten sam błąd. W aplikacji też nie mogę wyłączyć bo nie ma dezaktywacji usługi a nadal jest pobierana opłata 9.99. Z aplikacji nie korzystam a opłaty co m-c są pobierane. Nigdy więcej abonamentu w sieci Plus!!!
Ostatnio zmieniony 10 gru 2018, o 10:21 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:przeniesienie postu do wątku z podobnym tematem.
prześlij proszę opis problemu poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant, mający wgląd do Twojego konta, zweryfikuje sprawę. Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czy chcesz zablokować jakieś konkretne, przychodzące, niechciane SMS-y?
Informacje na temat usług o podwyższonej opłacie i możliwości kontrolowania kosztów znajdziesz na tej stronie: http://www.plus.pl/uslugi/uslugi-premium.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ