Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Pitlord,
czy sprawa dotyczy numeru, który już posiadamy?
czy sprawa dotyczy numeru, który już posiadamy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
tak, mam ten sam numer telefonu
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Pitlord,
dziękuję za potwierdzenie. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
dziękuję za potwierdzenie. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
bardzo dziękuję za pomoc
otrzymałem i zaakceptowałem przedłużenie umowy na warunkach:
abonament 29 zł,
rozmowy komórkowe i stacjonarne bez limitu,
sms bez limitu,
8 GB internetu
umowa 2 lata
otrzymałem i zaakceptowałem przedłużenie umowy na warunkach:
abonament 29 zł,
rozmowy komórkowe i stacjonarne bez limitu,
sms bez limitu,
8 GB internetu
umowa 2 lata
Re: Przedłużenie umowy
dla tego ja pożegnalem sie z plusem na rzecz tmobilaradik79 pisze:Witam,Mam jeszcze jedno pytanie, czy komuś udało się ostatnio przedłużyć umowę z jednorazową opłatą za telefon?
Telefon na raty to według mnie porażka.
przynajmniej za telefon nie chcą debilnych rat obok abo
wiem ze wszedzie jest podobnie ale nie musze udawać ze deszcz pada gdy plus na mnie pluje
Re: Przedłużenie umowy
Witam, chciałbym przedłużyć umowę na internet ale warunki zaproponowane przez konsultanta są delikatnie mówiac kiepskie. Czy Duk ma możliwość zaproponowania lepszych warunków od tych standardowych ze strony? Czy lepiej złożyć wypowiedzenie bo umowa mi się kończy i wtedy może cośl lepszego dostanę?
Wysłane z mojego LG-K430 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-K430 przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Plusik,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.Plusik pisze:chciałbym przedłużyć umowę na internet
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Ponawiam prośbę o kontakt DUK.
Ponawiam prośbę o kontakt DUK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj invictus,
przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuje kontakt z DUK był umowa przedłużona, choć przy najwyższym abonamencie dostałem 110GB a na stronie jest 120GB. Otrzymałem rabat na abonament wiec suma sumarum i tak lepsze warunki niż wcześniej dostałem.Basia_Plus pisze:Witaj Plusik,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.Plusik pisze:chciałbym przedłużyć umowę na internet
Wysłane z mojego LG-K430 przy użyciu Tapatalka
Re: Przedłużenie umowy
110 GB za 45 zł?
Re: Przedłużenie umowy
69.90patryk7588 pisze:110 GB za 45 zł?
Wysłane z mojego LG-K430 przy użyciu Tapatalka
Re: Przedłużenie umowy
Czekam już 8 dni, zero kontaktu ze strony DUK.
Widać klient z 18 letnim stażem nie jest zbyt ważny.
Jest to dla mnie jednoznaczny sygnał, by myśleć o przejściu do konkurencji.
Widać klient z 18 letnim stażem nie jest zbyt ważny.
Jest to dla mnie jednoznaczny sygnał, by myśleć o przejściu do konkurencji.
Re: Przedłużenie umowy
Klient który był 18 lat to będzie i następne lata. W przeciągu tylu lat nie zmienił operatora na tańszego ,może lepszego ,to może poczekać. Priorytet to nowi klienci bardziej wymagający i szukający ,taniej i lepiej. Takich to trzeba łapać za wszelką cenę i im to się należą najlepsze oferty.
Re: Przedłużenie umowy
Klient z 18 letnim stażem albo z 25 letnim. A ten co ma 50 letni staż to powinien mieć za darmo, abonament za 1 zł. Naiwne myślenie, kto komu powiedział że ten co jest w sieci 20 lat ma być traktowany dużo lepiej niż ten co jest 2 lata?