Witam.
Przedłużyłem umowę na abonament przez telefon.
Przyszedł mi telefon wraz z umową, czyli wszystko oki :)
Jakiś czas temu mój nowy telefon zaczął szwankować.
Moje pytanie brzmi, Czy telefon mogę oddać do punktu Plusa w mojej okolicy? Czy muszę go w jakiś sposób wysłać by trafił na serwis? Przypominam, telefon jest zamówiony przez telefon u konsultanta (ale to brzmi xD)
Dzięki i pozdrawiam.
Awaria Telefonu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 51
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 lut 2013, o 18:20
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Awaria Telefonu
Tomo400 telefon do naprawy możesz oddać w najbliższym punkcie sprzedaży. Zostanie przyjęty na podstawie karty gwarancyjnej (dołącz do niej dowód zakupu telefonu - paragon lub fakturę).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria Telefonu
Bardzo dziękuje za odp.
Kumpel mnie straszył, że muszę go wysłać sam do serwisu, że niby on tak musiał bo w punkcie nie chcieli.
Pozdrawiam :)
Kumpel mnie straszył, że muszę go wysłać sam do serwisu, że niby on tak musiał bo w punkcie nie chcieli.
Pozdrawiam :)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Awaria Telefonu
Tomo400 cieszę się, że mogłam pomóc i rozwiałam Twoje wątpliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ