Awaria BTS'a ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 lis 2016, o 18:34
Re: Awaria BTS'a ?
Jest to Sokołów Małopolski. W innych miejscowościach telefony działają normalnie, a tutaj nie ma pewności, że jak włączę, to będzie internet. Teraz akurat 3G działa :)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Awaria BTS'a ?
bolek1, a czy w innych miejscowościach działa również LTE? Proszę doprecyzuj swoją lokalizację (ulica).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Jak już wcześniej wspomniałem nie mam LTE, tylko 3G, więc nie wiem czy LTE działa.
Jeżeli chodzi o 3G, to byłem nawet pod samym nadajnikiem i jak nie działa, to nie dzała, a jak działa to nawet w piwnicy można odbierać. Mieszkam od nadajnika 600 m. prawie centrum miejscowości.
3G działa w innych miejscowościach!
Jeżeli chodzi o 3G, to byłem nawet pod samym nadajnikiem i jak nie działa, to nie dzała, a jak działa to nawet w piwnicy można odbierać. Mieszkam od nadajnika 600 m. prawie centrum miejscowości.
3G działa w innych miejscowościach!
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Awaria BTS'a ?
bolek1, proszę prześlij przez ten formularz dokładną lokalizację (ulica i numer budynku) oraz numery telefonów, na których występuje problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Dzięki za pomoc.
Teraz akurat jest down 10 up 2 może się naprawiło ;)
A problem już zgłaszałem przez Cyfrowy Polsat na początku listopada i na razie bez zmian....
Teraz akurat jest down 10 up 2 może się naprawiło ;)
A problem już zgłaszałem przez Cyfrowy Polsat na początku listopada i na razie bez zmian....
Awaria LTE?
Od jakichś 2-3 godzin mam problem z nadajnikiem w Janówku Pierwszym (woj maz, pow. legionowski) - problem polega na tym, że z zegarkiem w ręku, co 5 minut jest resetowane połączenie.
Dzieje się coś z tym nadajnikiem? Wkładałem do routera kartę Orange i nie ma problemów - połączenie stabilne. Włożyłem znowu kartę Plus`a - co 5 minut połączenie jest zrywane i na nowo nawiązywane.
Dzieje się coś z tym nadajnikiem? Wkładałem do routera kartę Orange i nie ma problemów - połączenie stabilne. Włożyłem znowu kartę Plus`a - co 5 minut połączenie jest zrywane i na nowo nawiązywane.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2016, o 14:13 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Awaria BTS'a ?
myk6414, na chwilę obecną nie mamy innych zgłoszeń z tego obszaru. Czy zrywanie połączenia występuje niezależnie od technologii, w jakiej zalogowany jest telefon?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Niestety BTS Plus (26001) ID: 22328 dalej nie działa 3G.
Wieczorem i rano chodziło ładnie. Teraz down 0,2 up 0,2 albo wcale. Trzeba ratować się 2G. Niestety nie mam LTE.
Orange działa na tym samym telefonie.
Wieczorem i rano chodziło ładnie. Teraz down 0,2 up 0,2 albo wcale. Trzeba ratować się 2G. Niestety nie mam LTE.
Orange działa na tym samym telefonie.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Awaria BTS'a ?
bolek1, czy aktywowałeś LTE tak jak sugerowałem to wiadomości na @?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Mam starą kartę. Trzeba wymienić na usim. Tylko, że w innych miejscowościach działa bez problemu. Tak samo zachowuje się modem Cyfrowego Polsatu ZTE MF60. Jak niema to niema i tu i tu. Zabierałem do Rzeszowa, tam działa bez problemu dzień i noc.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Awaria BTS'a ?
bolek1, zgłosiłem Twój problem z transmisją 3G do naszych techników. Dam znać jak tylko otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Dzięki!
Teraz akurat działa w miarę. Zawsze na wieczór się poprawia.
http://www.speedtest.net/my-result/5819021586
Teraz akurat działa w miarę. Zawsze na wieczór się poprawia.
http://www.speedtest.net/my-result/5819021586
Re: Awaria BTS'a ?
Dzisiaj BTS Plus (26001) ID: 22328 cieniutko...
http://www.speedtest.net/my-result/5825103653
Wszystko 3G HSPA+
Ten sam telefon Lumia 640 ds
http://www.speedtest.net/my-result/5825103653
Wszystko 3G HSPA+
Ten sam telefon Lumia 640 ds
Ostatnio zmieniony 25 lis 2016, o 10:55 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Edycja postu z powodu jego niezgodności z regulaminem forum: "25. PlusForum.pl dotyczy oferty operatora sieci Plus, posty lub wątki dotyczące usług innych operatorów będą usuwane."
Powód: Edycja postu z powodu jego niezgodności z regulaminem forum: "25. PlusForum.pl dotyczy oferty operatora sieci Plus, posty lub wątki dotyczące usług innych operatorów będą usuwane."
Re: Awaria BTS'a ?
Dzięki za edycje... Ale dopiszę, że w INNEJ SIECI było: down 19, up 3
Wstydź się Plusie...
Wstydź się Plusie...
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Awaria BTS'a ?
bolek1, zgłosiliśmy sprawę do odpowiedniego działu, ale czekamy jeszcze na odpowiedź. Z swojej strony poprosiłem o przyśpieszenie analizy problemu. Dam znać w momencie, gdy będziemy mieli już odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ