Około pół roku temu dostałem starter Plush'a. Teraz chciałem z niego skorzystać. Był nieaktywny, więc dokonałem jego rejestracji wysyłając z innego zarejestrowanego numeru na kartę SMS "ZAREJESTRUJ nr_tel nr_SIM".
Po kilku minutach dostałem potwierdzenie, że wskazany numer został zarejestrowany na moje dane.
Wyłączyłem i włączyłem do sieci kartę Plush, ale nadal nie można wykonywać połączeń. Pojawia się komunikat głosowy o konieczności rejestracji.
Jak długo po rejestracji następuje aktywowanie numeru?
Witam, aktywowałem starter Plusha, zarejestrowałem go i nadal mam blokadę połączeń. Po wysłaniu SMSa o statusie rejestracji przychodzi mi że numer jest zarejestrowany, a blokada dalej jest. Wyłączanie i włączanie telefonu nie pomaga.
DLACZEGO?
Ostatnio zmieniony 2 gru 2016, o 13:59 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Witam.
Kupiłem we wtorek nowy starter z Plusha w salonie Plus, zarejestrowałem go, po powrocie do domu włożyłem kartę do telefonu i według informacji powinienem mieć na nowej karcie 5zł i 15dni na połączenia wychodzące, jak się okazało na karcie jest 1zł a połączenia wychodzące są ważne do 15-09-2016 02:59:54. W czym jest problem ową kartą ? Bo nie wiem czy mogę ją doładować normalnie i aktywować bonusy. Dodam że problem zgłaszałem już we wtorek ale jakoś brak odzewu i troszke mnie to irytuje.
P.S-Dodaję screen z telefonu.
Załączniki
Ostatnio zmieniony 20 sty 2017, o 15:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Pod *121# pokazuje pakiet kwotowy 4zł - starter i w nawiasie (0.00) Pod *136# brak aktywnych promocji bo bonusów jeszczenie włączylem. Ale teraz zasadnicze pytanie dlaczego ważność konta pokazuje do tego 15.09.2016 ?