Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sosna
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 cze 2014, o 16:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sosna »

Witaj Ewa Plus.
Wczoraj poprzez formularz zgłoszeniowy z forum wysłałem prośbę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy.
Prośbę moją przekazałaś do konsultanta Duk (dziękuję bardzo) ale do tej pory nikt się do mnie nie odezwał.
Chyba nie zależy wam na zatrzymaniu klienta. W taki razie będę chyba zmuszony przenieść numer do innej sieci, a nadmienię że otrzymałem bardzo ciekawą ofertę.
Pozdrawiam Tomasz
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

sosna,
- przepraszam za zaistniałą sytuację :oops:
Wysalam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sosna
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 21 cze 2014, o 16:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sosna »

Ok, dziękuję
misiek_str
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 27 lis 2013, o 22:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek_str »

Witam, 10 listopada kończy się moja umowa, byłem w salonie zlecić zakończenie umowy bez przedłużania po okresie promocji , zaczęli wydzwaniać konsultanci, ale chciałbym tutaj przez forum przedstawić czego oczekuję aby zostać.... gdyż ciągle ktoś nowy dzwoni...
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

misiek_str,
- przekazałam do DUK :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek_str
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 27 lis 2013, o 22:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek_str »

Ewa_Plus bardzo dziękuję za szybką reakcję
musiek
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 22 kwie 2014, o 15:20

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: musiek »

musiek,
- przykro nam, że oferta nie spełniła Twoich oczekiwań :-([/quote]



"Przykro wam" ? nie chcecie nic z tym zrobić ? nie zależy Wam na stałych klientach? dajcie co najmniej tylko co nowym i przedłużam umowę
misiek_str
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 27 lis 2013, o 22:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek_str »

musiek tak to już jest, że nowy oznacza lepszy :) a staremu ochłap... bardziej opłaca się migrować pomiędzy operatorami...
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5658
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

Niestety, ceny za usługi są już tak niskie że operatorzy muszą odchodzić od dofinansowania sprzętu.
Myślę że 2016 jest ostatnim rokiem kiedy można wyrwać jeszcze sprzęt dofinansowany od operatora.
Dwóch operatorów już przeszło na ratalny system sprzedaży: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=40&t=21742, kolejni pewnie dołączą wkrótce.
Aktualnie pozostaje wybór ofert Tylko SIM, gdzie no limit można dostać za ok. 30zł + telefon na raty u operatora czy w sklepie.
Jeśli kogoś tak bardzo drażni słowo raty, to niech sobie po prostu wmówi że nie płaci 30zł za usługi + np. 50zł raty za telefon tylko posiada abonament za 80zł No Limit z telefonem.
serafin
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 1 wrz 2014, o 21:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: serafin »

Witam

Moja umowa kończy się 17.12.2016 proszę o kontakt DUK w sprawie nowej oferty.
P.S. Kontakt z ofertą bliźniaczo podobną (cenowo etc.) dostępną na stronie proszę sobie z góry darować. Dziękuję.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5192
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj serafin,

prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Georgi84
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 21 sie 2014, o 23:07

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Georgi84 »

Mam pytanie odnośnie tego jaką datę wpisać w wypowiedzeniu umowy...
[Spoiler]Obrazek[/Spoiler]
Okres rozliczeniowy zaczyna mi się 21 każdego miesiąca. Screenshot z aplikacji Plus Online, zamazałem co nieco.
I czy że nie macie w ofercie abonamentu na 12 miesięcy bez karty sim? Mam półrocznego Huawei P8 lite, drugi telefon mi niepotrzebny... zresztą taki sam mi proponowano w punkcie Plusa/Polsatu w Ozorkowie.
Ps. Numer chcę zatrzymac, przenieść go do oferty prepaid

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
prz3mazz
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 19 sty 2015, o 21:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: prz3mazz »

Ewa_Plus Jaki jest czas oczekiwania na kontakt ze strony DUK ???? Jak dotąd nikt się ze mną nie skontaktował :(
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Georgi84,
- jeśli chcesz rozwiązać umowę z końcem kontraktu to nie musisz nawet podawać daty. Wystarczy, że napiszesz żeby umowa została rozwiązana "z końcem promocji".
Nie mamy aktualnie ofert na 12 miesięcy.

prz3mazz,
- przepraszam za wydłużony czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prz3mazz
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 19 sty 2015, o 21:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: prz3mazz »

Niestety Ewa_Plus opcja tylko SIM za kwotę prawie równą kwocie z urządzeniem. Konsultantka niestety nie potrafi zaoferować tylko SIM za 29zł tylko szuka opcji za 49zł. A ja dodam od siebie że żona uzyskała taką kwotę wczoraj....czyli da się. Przykre ale takimi sposobami klienci będą "odpływać" od was.
ODPOWIEDZ