Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 47
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 sty 2009, o 20:22
Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta
Witam.
W połowie stycznia przedłużyłem umowę na jednym ze swoich numerów za pośrednictwem konsultanta telefonicznego pod nr-em 2699.
Było to przedłużenie oferty bez telefonu na warunkach: za 40 zł 130 min do wszystkich (60 min podstawy + pakiet 70 min) + 500 min na 5 nr w PlusGsm i stacjonarne.
Oczywiście takie warunki zapewniał konsultant, zostały także zawarte w piśmie które otrzymałem z umową (scan poniżej).
W dni rozpoczęcia obowiązywania umowy (1.02.2010) postanowiłem sprawdzić ilość minut i ku mojemu zdziwieniu w e-boku liczba minut do 5nr i stacjonarnych nie wynosi 500 (jak zapewniał konsultant, oraz jak było napisane w ofercie) tylko 250 min. Natychmiast zatelefonowałem do BOK'u i Pani była wielce zdziwiona o czym ja mówię gdyż ona w swoim podglądzie umowy wyraźnie widzi 250 min a nie 500.
Oczywiście sprawę będę jutro reklamował, proszę powiedzieć czy miał ktoś podobne problemy, czy zapewnienia konsultanta oraz oferta podpisane przez Kierownika Działu Utrzymania Klienta są wiążące.
Poniżej scan oferty.
W połowie stycznia przedłużyłem umowę na jednym ze swoich numerów za pośrednictwem konsultanta telefonicznego pod nr-em 2699.
Było to przedłużenie oferty bez telefonu na warunkach: za 40 zł 130 min do wszystkich (60 min podstawy + pakiet 70 min) + 500 min na 5 nr w PlusGsm i stacjonarne.
Oczywiście takie warunki zapewniał konsultant, zostały także zawarte w piśmie które otrzymałem z umową (scan poniżej).
W dni rozpoczęcia obowiązywania umowy (1.02.2010) postanowiłem sprawdzić ilość minut i ku mojemu zdziwieniu w e-boku liczba minut do 5nr i stacjonarnych nie wynosi 500 (jak zapewniał konsultant, oraz jak było napisane w ofercie) tylko 250 min. Natychmiast zatelefonowałem do BOK'u i Pani była wielce zdziwiona o czym ja mówię gdyż ona w swoim podglądzie umowy wyraźnie widzi 250 min a nie 500.
Oczywiście sprawę będę jutro reklamował, proszę powiedzieć czy miał ktoś podobne problemy, czy zapewnienia konsultanta oraz oferta podpisane przez Kierownika Działu Utrzymania Klienta są wiążące.
Poniżej scan oferty.
- HuMOryStycZnY93
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 153
- Rejestracja: 1 mar 2009, o 13:23
Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta
Jeżeli na umowie, którą podpisałeś widniały takie warunki to jest to wiążące... I takie warunki masz dostać. Nie pozostaje nic innego jak reklamować ;) Dodatkowo, jeżeli konsultant rzeczywiście wprowadził 250 minut zamiast 500 i nie jest to chwilowy błąd systemu to skontaktuj się z nim i wyjaśnijcie sprawę. Możesz też złożyć skargę na konsultanta.
“Ten, który stale jest szczęśliwy, musi się często zmieniać.”
Konfucjusz
Konfucjusz
Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta
Wg. tej propozycji to powinieneś dostać 5 nielimitowanych numerów do Plusa a jesli wybierzesz jakies numery stacjonarne to połączenia na stacjonarne bedą miały limit 500 minut.
Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta
Hehe...Pani z BOK'u powiedziała iż nie istnieje taka usługa i te ewentualne 500 min jest do Plusa i stacjonarne do podziałuPijo pisze:Wg. tej propozycji to powinieneś dostać 5 nielimitowanych numerów do Plusa a jesli wybierzesz jakies numery stacjonarne to połączenia na stacjonarne bedą miały limit 500 minut.
Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta
Stary numer należący do grupy chwytów marketingowych. Niestety warto nagrywać rozmowy z konsultantami na dyktafon i podczas pisania reklamacji wysłać kopie rozmowy.
Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta
Witam z mojego doświadczenia wynika że niestety dostałeś źle sformułowaną umowętanku pisze:Witam.
Było to przedłużenie oferty bez telefonu na warunkach: za 40 zł 130 min do wszystkich (60 min podstawy + pakiet 70 min) + 500 min na 5 nr w PlusGsm i stacjonarne.
Oczywiście takie warunki zapewniał konsultant, zostały także zawarte w piśmie które otrzymałem z umową (scan poniżej).
Od stycznia właśnie wprowadzono nareszcie bardzo fajną ofertę lojalnościową dla osób przedłużających umowę bez aparatu/słuchawki
Mianowicie otrzymuje się 2 pakiety i jako pierwszy został przyznany tobie pakiet minut do wszystkich - to te dodatkowe 70 minut a drugi pakiet który też sobie możesz wybrać wybrałeś 5 numerów w plusie ( i jest to łączna pula do wydzwonienia na te 5 ew. numerów )
No aczkolwiek zawsze podstawą reklamacji może byc twoja umowa co jest w końcu wiążące - interesuje mnie twoja sprawa jak zostanie zakończona
Wq. mojej wiedzy nie powinno to mieć miejsca :)
GG: 1546357
POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)
POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)
Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta
Witam.
Otrzymałem dzisiaj odpowiedź na reklamację która złożyłem - została odrzucona. W treści możemy przeczytać m.in. iż w taryfie Syberyjskiej 40 pakiet minut do Plusa i na stacjonarne wynosi właśnie 250 i nie ważna jest oferta zaproponowana przez konsultanta. Jutro załączę scana gdyż została przesłany na inny adres.
Otrzymałem dzisiaj odpowiedź na reklamację która złożyłem - została odrzucona. W treści możemy przeczytać m.in. iż w taryfie Syberyjskiej 40 pakiet minut do Plusa i na stacjonarne wynosi właśnie 250 i nie ważna jest oferta zaproponowana przez konsultanta. Jutro załączę scana gdyż została przesłany na inny adres.
Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta
Ja bym na Twoim miejscu powiadomił UKE oraz UOKiK. Z pomocą rzecznika praw konsumentów rozwiązałbym umowę z Plusem i oczywiście powiadomił media jak to Plus sobie robi jaja z klientów
Może drastyczne rozwiązanie, ale nie wolno sobie żartować z ludzi a Plus to właśnie z Tobą zrobił (to oczywiście dotyczy wszystkich operatorów a nie tylko Plusa - takie praktyki są na porządku dziennym)
Może drastyczne rozwiązanie, ale nie wolno sobie żartować z ludzi a Plus to właśnie z Tobą zrobił (to oczywiście dotyczy wszystkich operatorów a nie tylko Plusa - takie praktyki są na porządku dziennym)
Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta
Mnie również przyszło na myśl takie rozwiązanie. Właśnie próbuje wejść na stronkę http://www.uokik.gov.pl lecz niestety nie chcę się wczytać.mariusz9a pisze:Ja bym na Twoim miejscu powiadomił UKE oraz UOKiK. Z pomocą rzecznika praw konsumentów rozwiązałbym umowę z Plusem i oczywiście powiadomił media jak to Plus sobie robi jaja z klientów
Może drastyczne rozwiązanie, ale nie wolno sobie żartować z ludzi a Plus to właśnie z Tobą zrobił (to oczywiście dotyczy wszystkich operatorów a nie tylko Plusa - takie praktyki są na porządku dziennym)
Pisałeś coś w poprzednich postach o porozumieniu z rzecznikiem Plusa Panem Adamem Suchenkiem. Jakieś namiary posiadasz do niego czy miał oferować swoją pomoc na ramach forum?