Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
tanku
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 sty 2009, o 20:22

Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta

Post autor: tanku »

Witam.

W połowie stycznia przedłużyłem umowę na jednym ze swoich numerów za pośrednictwem konsultanta telefonicznego pod nr-em 2699.

Było to przedłużenie oferty bez telefonu na warunkach: za 40 zł 130 min do wszystkich (60 min podstawy + pakiet 70 min) + 500 min na 5 nr w PlusGsm i stacjonarne.

Oczywiście takie warunki zapewniał konsultant, zostały także zawarte w piśmie które otrzymałem z umową (scan poniżej).

W dni rozpoczęcia obowiązywania umowy (1.02.2010) postanowiłem sprawdzić ilość minut i ku mojemu zdziwieniu w e-boku liczba minut do 5nr i stacjonarnych nie wynosi 500 (jak zapewniał konsultant, oraz jak było napisane w ofercie) tylko 250 min. Natychmiast zatelefonowałem do BOK'u i Pani była wielce zdziwiona o czym ja mówię gdyż ona w swoim podglądzie umowy wyraźnie widzi 250 min a nie 500.

Oczywiście sprawę będę jutro reklamował, proszę powiedzieć czy miał ktoś podobne problemy, czy zapewnienia konsultanta oraz oferta podpisane przez Kierownika Działu Utrzymania Klienta są wiążące.

Poniżej scan oferty.

Obrazek
Awatar użytkownika
HuMOryStycZnY93
Starszy Plusmaniak
Posty: 153
Rejestracja: 1 mar 2009, o 13:23

Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta

Post autor: HuMOryStycZnY93 »

Jeżeli na umowie, którą podpisałeś widniały takie warunki to jest to wiążące... I takie warunki masz dostać. Nie pozostaje nic innego jak reklamować ;) Dodatkowo, jeżeli konsultant rzeczywiście wprowadził 250 minut zamiast 500 i nie jest to chwilowy błąd systemu to skontaktuj się z nim i wyjaśnijcie sprawę. Możesz też złożyć skargę na konsultanta.
“Ten, który stale jest szczęśliwy, musi się często zmieniać.”
Konfucjusz
Pijo
Szalony PlusManiak
Posty: 294
Rejestracja: 8 kwie 2009, o 00:54

Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta

Post autor: Pijo »

Wg. tej propozycji to powinieneś dostać 5 nielimitowanych numerów do Plusa a jesli wybierzesz jakies numery stacjonarne to połączenia na stacjonarne bedą miały limit 500 minut.
tanku
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 22 sty 2009, o 20:22

Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta

Post autor: tanku »

Pijo pisze:Wg. tej propozycji to powinieneś dostać 5 nielimitowanych numerów do Plusa a jesli wybierzesz jakies numery stacjonarne to połączenia na stacjonarne bedą miały limit 500 minut.
Hehe...Pani z BOK'u powiedziała iż nie istnieje taka usługa i te ewentualne 500 min jest do Plusa i stacjonarne do podziału
sumix
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 07:51

Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta

Post autor: sumix »

Stary numer należący do grupy chwytów marketingowych. Niestety warto nagrywać rozmowy z konsultantami na dyktafon i podczas pisania reklamacji wysłać kopie rozmowy.
eciu
PlusManiak
Posty: 62
Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:55
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta

Post autor: eciu »

tanku pisze:Witam.



Było to przedłużenie oferty bez telefonu na warunkach: za 40 zł 130 min do wszystkich (60 min podstawy + pakiet 70 min) + 500 min na 5 nr w PlusGsm i stacjonarne.

Oczywiście takie warunki zapewniał konsultant, zostały także zawarte w piśmie które otrzymałem z umową (scan poniżej).
Witam z mojego doświadczenia wynika że niestety dostałeś źle sformułowaną umowę
Od stycznia właśnie wprowadzono nareszcie bardzo fajną ofertę lojalnościową dla osób przedłużających umowę bez aparatu/słuchawki

Mianowicie otrzymuje się 2 pakiety i jako pierwszy został przyznany tobie pakiet minut do wszystkich - to te dodatkowe 70 minut a drugi pakiet który też sobie możesz wybrać wybrałeś 5 numerów w plusie ( i jest to łączna pula do wydzwonienia na te 5 ew. numerów )

No aczkolwiek zawsze podstawą reklamacji może byc twoja umowa co jest w końcu wiążące - interesuje mnie twoja sprawa jak zostanie zakończona :mrgreen:
Wq. mojej wiedzy nie powinno to mieć miejsca :)
GG: 1546357

POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)
tanku
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 22 sty 2009, o 20:22

Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta

Post autor: tanku »

Witam.

Otrzymałem dzisiaj odpowiedź na reklamację która złożyłem - została odrzucona. W treści możemy przeczytać m.in. iż w taryfie Syberyjskiej 40 pakiet minut do Plusa i na stacjonarne wynosi właśnie 250 i nie ważna jest oferta zaproponowana przez konsultanta. Jutro załączę scana gdyż została przesłany na inny adres.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6167
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta

Post autor: mariusz9a »

Ja bym na Twoim miejscu powiadomił UKE oraz UOKiK. Z pomocą rzecznika praw konsumentów rozwiązałbym umowę z Plusem i oczywiście powiadomił media jak to Plus sobie robi jaja z klientów ;-)

Może drastyczne rozwiązanie, ale nie wolno sobie żartować z ludzi a Plus to właśnie z Tobą zrobił (to oczywiście dotyczy wszystkich operatorów a nie tylko Plusa - takie praktyki są na porządku dziennym) :-/
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
tanku
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 22 sty 2009, o 20:22

Re: Przedłużenie umowy - niezgodność z zapewnieniami konsultanta

Post autor: tanku »

mariusz9a pisze:Ja bym na Twoim miejscu powiadomił UKE oraz UOKiK. Z pomocą rzecznika praw konsumentów rozwiązałbym umowę z Plusem i oczywiście powiadomił media jak to Plus sobie robi jaja z klientów ;-)

Może drastyczne rozwiązanie, ale nie wolno sobie żartować z ludzi a Plus to właśnie z Tobą zrobił (to oczywiście dotyczy wszystkich operatorów a nie tylko Plusa - takie praktyki są na porządku dziennym) :-/
Mnie również przyszło na myśl takie rozwiązanie. Właśnie próbuje wejść na stronkę http://www.uokik.gov.pl lecz niestety nie chcę się wczytać.


Pisałeś coś w poprzednich postach o porozumieniu z rzecznikiem Plusa Panem Adamem Suchenkiem. Jakieś namiary posiadasz do niego czy miał oferować swoją pomoc na ramach forum?
ODPOWIEDZ