Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
szyzag123
PlusManiak
Posty: 140
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 20:22

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: szyzag123 »

Dzień dobry

Uruchomiłem transmisję danych z pakietu internetowego (300 MB). Miałem na koncie ponad 20zł, jednak po włączeniu Piano Tiles 2 razem z tym pakietem danych okazało się, że moje konto zmalało do 0,88zł. A stan samego pakietu internetowego nie zmalał. Poprosiłbym o pomoc.

Pozdrawiam serdecznie
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj pawkas69,

kiedy ten pakiet uległ odnowieniu? Od kiedy obserwujesz takie prędkości?

Witaj szyzag123,

posiadana taryfa to Mix 6?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szyzag123
PlusManiak
Posty: 140
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 20:22

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: szyzag123 »

11 marca i ważność jest do 10 kwietnia. Posiadana taryfa to mix 6. Powiem tyle, że podczas działania aplikacji transfer był włączony, a mimo wszystko nie szło nic z pakietu tylko z pieniędzy
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

szyzag123,

a kiedy ten pakiet był włączony? Co aktualnie widnieje pod kodem *121#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Stoprocent991
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 9 wrz 2010, o 21:50
Lokalizacja: iNo_r.B.n.

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Stoprocent991 »

Joanna_Plus pisze: Przy tej promocji, transfer w ramach tych aplikacji jest bezpłatny. Nie polecam korzystania z nich bez aktywnego pakietu internetowego, ponieważ o ile za Facebook i Instagram nie zostaną naliczone żadne opłaty, to za całą transmisję danych działającą w tle, już tak :-(.
Jeszcze jedno, czy w skład tej promocji wchodzi jeszcze darmowe korzystanie z fejsbookowego messenger'a? Czy tylko za darmo można przeglądać fejsa (aktualności, profile itd.), a za wysyłanie wiadomości pobierane będą dane z pakietu?
szyzag123
PlusManiak
Posty: 140
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 20:22

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: szyzag123 »

Joanna_Plus pisze:szyzag123,

a kiedy ten pakiet był włączony? Co aktualnie widnieje pod kodem *121#?

Sprawa została rozwiązana po wysłaniu reklamacji. Z powodu błędu technicznego okazało się, że niesłusznie pobrano mi pieniądze z konta zamiast z posiadanego pakietu internetowego. W związku z tym uzupełniono moje konto odpowiednio zabraną kwotą ;)
pawkas69
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 20 sie 2014, o 14:03

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: pawkas69 »

Joanna_Plus pisze:Witaj pawkas69,

kiedy ten pakiet uległ odnowieniu? Od kiedy obserwujesz takie prędkości?
Umowę przedłużyłem ok 2 tyg. temu i odkąd weszła ona w życie obserwuję takie prędkości. Wcześniej, przed nową umową korzystając z pakietu 125MB wszystko było ok.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Magda_Plus »

Stoprocent991,
Stoprocent991 pisze:Czy tylko za darmo można przeglądać fejsa (aktualności, profile itd.), a za wysyłanie wiadomości pobierane będą dane z pakietu?
nie taka sytuacja nie będzie miała miejsca.

szyzag123 to bardzo dobra wiadomość dla Ciebie. :->

pawkas69 a czy możesz sprawdzić co się pojawia pod *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawkas69
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 20 sie 2014, o 14:03

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: pawkas69 »

Magda_Plus pisze:
pawkas69 a czy możesz sprawdzić co się pojawia pod *136#?
wyswietlaja mi się aktywne promocje: rozmowy i sms bez limitu, 8GB internetu ważne do 4 kwietnia. Z czego pozostało 832000KB.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Stoprocent991,
Stoprocent991 pisze:Jeszcze jedno, czy w skład tej promocji wchodzi jeszcze darmowe korzystanie z fejsbookowego messenger'a?
Tak. Bezpłatna transmisja danych w ramach serwisu Facebook nie dotyczy: Camera App (wszelkie usługi wykorzystujące kamerę, jak videocall), Pages Manager App (menedżer do zarządzania stronami FB), Facebook Blackberry App (ze względu na proxy), Proxy browsers (jeśli klient używa FB w przeglądarce), VoIP (dotyczy wszelkiego typu rozmów głosowych.

pawkas69,

rozumiem, że takie prędkości występują bez względu na porę dnia? W jaki sposób je mierzysz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawkas69
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 20 sie 2014, o 14:03

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: pawkas69 »

Joanna_Plus pisze: pawkas69,

rozumiem, że takie prędkości występują bez względu na porę dnia? W jaki sposób je mierzysz?
tak, taka prędkość jest cały czas. W telefonie z systemem Android mam funkcję wbudowną w system, która pokazuje z jaką prędkością aktualnie są pobierane dane podczas korzystania z internetu. I tak jak wcześniej mówiłem na włączonym internecie mobilnym pobieranie nie przekracza 5kb/s
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

pawkas69,
pawkas69 pisze:W telefonie z systemem Android mam funkcję wbudowną w system, która pokazuje z jaką prędkością aktualnie są pobierane dane podczas korzystania z internetu.
Prośba o wklejenie zrzutu ekranu z wynikiem pomiaru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawkas69
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 20 sie 2014, o 14:03

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: pawkas69 »

Proszę bardzo o to screenshot. W górnej belce jest widoczna prędkość

Obrazek
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

pawkas69,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Stoprocent991
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 9 wrz 2010, o 21:50
Lokalizacja: iNo_r.B.n.

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Stoprocent991 »

Wczoraj zmieniłem taryfę na Plush bez limitu i dokonałem aktywacji pakietów:
- nielimitowane SMS'y do wszystkich sieci + 2GB internetu
- facebook i instagram za darmo
- włączenie LTE
Po sprawdzeniu czy wszystko działa okazało się, że kiedy odpaliłem fejsa to pobierał mi dane z pakietu. Mogę dostać odpowiedź co mam zrobić aby facebook i instagram był faktycznie za darmo w moim tel? Z tego co udało mi się przeczytać to chodzi o ustawienie APN tylko teraz co dokładnie mam wpisać w poszczególne pola aby było dobrze? Do wyboru mam:
1. Dane sieci komórkowej
- APN
- Użytkownik
- Hasło
2. Konfiguracja LTE (opcjonalna)
- APN
- Użytkownik
- Hasło
3. MMS
- APN
- Użytkownik
- Hasło
- MMSC
- Proxy MMS
- Maks. wielkość MMS
- URL profilu UA dla MMS
4. Hotspot osobisty
- APN
- Użytkownik
- Hasło
Chyba, że coś jeszcze muszę wykonać aby działało.
ODPOWIEDZ