krz_509 pisze:...Zmuszacie do przedłużenia umowy w wariancie bez telefonu (do tego sprowadza się oferowanie telefonu w spłatach ratalnych) przez co moje miesięczne zobowiązania się zwiększą.
To jest chyba jakiś nowy trend w Plusie, czyli sprzedaż telefonów w ofercie ratalnej.
Nie tak dawno pytałem o ofertę przeniesienia numeru do Plusa z iPhonem i z nóg mnie ścięło - koszt umowy ~5500 PLN!
Więcej szczegółów nie podaje, bo post padnie ofiarą "cenzury".
Wszystko to sprowadza się do abonamentów bez telefonu w kwocie około 70-100 PLN, co jest kwotą mniej więcej dwukrotnie wyższą od "rynkowej normy", czyli 30-50 PLN/m-c.
Ktoś chyba myśli, że ludzie nie kalkulują i nie porównują ofert z konkurencją ...
Witam, poproszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy, która kończy mi się w marcu a okres rozliczeniowy jest 21 lutego. Byłbym wdzięczny za wznowienie umowy do tego dnia. Podpisałem w styczniu jedną umowę ale okazało się, że "systemy" (komputer) w Plusie jej nie przyjęły. Czekam na odpowiedź w tej sprawie. Mam nadzieję że poprzez kontakt osobisty do 21 lutego uda się podpisać nową umowę.
Witam,
jako wieloletni użytkownik sieci PLUS jestem rozczarowany podejściem do stałych klientów. Umowa skończyła mi się na początku roku. Pierwszy telefon w sprawie nowej umowy ok. 3 miesiące temu. Na przedstawieniu oferty się skończyło, bo nie doczekałem się ponownego odzewu ze strony Plusa. W styczniu dzwonił do mnie chyba ktoś z BOK drugi raz. Oferta przedłużenia była delikatnie mówiąc słaba (abonamenty z telefonem i bez). Gdy zapytałem, dlaczego na stronie Plusa jest lepsza, otrzymałem odpowiedź że "taka jest w systemie", po czym zakończyliśmy rozmowę. Na tym skończyło się zainteresowanie ze strony Plusa. W salonie podobna sytuacja. Totalna olewka.
Po czymś takim poważnie myślę o zmianie operatora. Byłem u konkurencji i dostałem od ręki lepszą ofertę.
I jeszcze jedna irytująca rzecz. Dlaczego prawie zawsze BOK czy ktoś z ofertą dzwoni do południa, skoro pracujecie do późnego wieczora ?? Nie wszyscy pracują przy biurku z telefonem pod ręką. Dlaczego nie dzwonicie po południu albo wieczorem ??
jacekk68,
- czy możesz podesłać numer kontaktowy do siebie przez ten formularz?
krz_509,
- poczekaj na kontakt naszego pracownika, wierzę że uda się znaleźć dla Ciebie odpowiednią ofertę.
piorok,
- zleciłam już kontakt pracownika DUK. Wkrótce nasz konsultant będzie do Ciebie oddzwaniał.
Hyperiusz478,
- podeślij proszę numer, którego ma dotyczyć oferta wraz z numerem kontaktowy przez ten formularz?
Jeśli chcesz poproszę konsultanta o kontakt w godzinach popołudniowych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piorok,
- zleciłam już kontakt pracownika DUK. Wkrótce nasz konsultant będzie do Ciebie oddzwaniał.
Ewa_Plus dziękuje za szybką odpowiedź, ale proszę o podpowiedź w jaki sposób mam przekazać numer kontaktowy bo jest inny niż telefon na który zamierzam przedłużyć umowę
Ewa_Plus pisze:
Hyperiusz478,
- podeślij proszę numer, którego ma dotyczyć oferta wraz z numerem kontaktowy przez ten formularz?
Jeśli chcesz poproszę konsultanta o kontakt w godzinach popołudniowych.
piorok,
- tydzień temu mailowo wysyłałeś numer kontaktowy (taki z końcówką: xxx03). Jeśli konsultant ma zadzwonić pod inny numer, to podeślij mi przez ten formularz.
Hyperiusz478,
- dziękuję, mam już wiadomość od Ciebie. Przekazałam już prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mojej historii ciąg dalszy, oczywiście Pani która zadzwoniła za pierwszym razem z ciekawą ofertą już nie oddzwoniła tylko w dalszym ciągu dostaje krótkie sygnały (porażka), mimo zmiany nr kontaktowego, bo już myślałem, że to z moim telefonem jest coś nie tak ..., ale ku mojemu zaskoczeniu tydzień temu zadzwonił jakiś Pan omówiliśmy krótko szczegóły, ale nie mogliśmy sfinalizować umowy, bo brak na magazynie telefonów, które mnie interesują i pracownik miał ustalić jakiś niższe ceny dlatego, że nie mogę obniżyć abonamentu, bo mam ofertę smartdom-u, czyli muszę wziąć ten sam bądź wyższy abonament, ale będę miał trochę niższe ceny telefonów. Dwoni dzisiaj oczywiście ceny telefonów nie ulegną zmianie a wcześniejsza oferta którą dostałem od pierwszej konsultantki jest już nie aktualna. Totalna porażka, nic z tego nie rozumiem.
jak jest w.końcu z tym przedłużaniem umowy majac poosat.za połowę i internet za złotówkę?? umowe na telefon mam do lipca a telewizje do.pazdziernika,jesli.w.plusie mam przedluzyc umowy to.tylko.z.telefonami a o.zadnych.ratach nic w umowach nie znalazlem
Coś za szybko pochwaliłem nowo podpisaną ofertę. Od teraz mam nowy plan taryfowy na obu numerach. I ku mojemu ździwieniu nie naliczony został rabat 50% na drugi numer. Kwota do zapłaty rachunku jest zawyżona a w szczegółowym rachunku widać iż oba numery moje mają 100% kwoty abonamentu. Zgłosiłem reklamację poprzez stronę online.plus.pl, choć mam nadzieję na przyśpieszenie tego pisząc tutaj do Was.
Wiem, że można przedłużyć umowę 210 dni przed końcem umowy, ta kończy mi się 18 wrzesnia, wiec 210 dni wypada okolo 20 lutego. Można to jakoś przyśpieszyć?
WiTT,
- poprosiłam Departament Reklamacji o szybsze zajęcie się Twoją sprawą.
Wojtek22,
- przedłużenie możliwe jest na 7 miesięcy przed końcem kontraktu. Bardziej przyśpieszyć się nie da.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam :) Mojemu przyjacielowi kończy się umowa 26 kwietnia.
Czy można już złożyć wypowiedzenie z przejściem na kartę po upływie okresu umowy, bądź rozpocząć procedurę przenoszenia numeru?
Ew. czy mogę prosić o kontakt konsultanta z jakąś ciekawą ofertą, bo te które były przedstawiane do tej pory (w salonie oraz telefonicznie ok.miesiąc temu) były nie do przyjęcia, stąd pomysł o przejściu do innej sieci.
Zaznaczę, że chodzi nam o no limit rozmowy + stacjonarne+ SMS/MMS i jakiś pakiet internetu.
Oferta na firmę.