Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Marriposa,
a sprawdzasz w mobilnej czy webowej wersji?
a sprawdzasz w mobilnej czy webowej wersji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Marriposa,
zakładka Połączenia.
zakładka Połączenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
od jakiegoś czasu w aplikacji mobilnej na pierwszym ekranie nie pojawia się już stan pakietów/wykorzystanie
gdzie mogę teraz to sprawdzić ??? i po co takie zmiany?
gdzie mogę teraz to sprawdzić ??? i po co takie zmiany?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
WXuser,
wiemy o tych utrudnieniach. Już pracujemy nad przywróceniem tej funkcjonalności. Najmocniej przepraszamy za wszelkie utrudnienia i niedogodności.
wiemy o tych utrudnieniach. Już pracujemy nad przywróceniem tej funkcjonalności. Najmocniej przepraszamy za wszelkie utrudnienia i niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Rejestracja: 7 paź 2015, o 10:01
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
U mnie cała aplikacja na wszystkie numery dokumentnie padła 16 XI, co oczywiście nie przeszkodziło Plusowi odciąć mi internet 2 h przed odnowieniem sie pakietu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Harry Haller,
Co konkretnie masz na myśli? 16/11 mogły występować problemy z dostępnością aplikacji. Jak aktualnie wygląda sytuacja?Harry Haller pisze:U mnie cała aplikacja na wszystkie numery dokumentnie padła 16 XI
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Rejestracja: 7 paź 2015, o 10:01
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Aktualnie pokazuje tylko jakieś pakiety 500 MB, których nie mam(reklamowałem to kilka miesięcy temu - bez odpowiedzi). Na żadnym z 4 nr, na które mam umowę, nie pokazuje faktycznego wykorzystania pakietów internetowych (jest tylko abonament: 0 z 0 MB)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Harry Haller,
WXuser pisze:od jakiegoś czasu w aplikacji mobilnej na pierwszym ekranie nie pojawia się już stan pakietów
Aktualnie czekamy na zakończenie tych prac. Napiszę jak to nastąpi i wówczas poproszę o weryfikację widoczności tych pakietów, na Twoich numerach.Joanna_Plus pisze:wiemy o tych utrudnieniach. Już pracujemy nad przywróceniem tej funkcjonalności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Na mojej lumii 625 również od wczoraj nie mogę się zalogować i wyskakuje info o błędzie systemu. Nie było by to dla mnie ważne ale wczoraj o 18:20 skończył mi się limit transferu wynikający z taryfy, przez aplikację domówiłam pakiet 3GB. Swoją drogą strasznie denerwujące jest że trzeba czekać z pół godziny (kiedyś nawet parę dni) by się uruchomił. Oglądając film online info o skończonym transferze dostałam o 21:32, dziwne bo mimo wszystko to 3GB, a obraz nie był jakości HD. Wtedy ostatni raz udało mi się zalogować do systemu gdzie pokazało mi ostatnio zużyty duży transfer ok 700mb. Nawet jeżeli system działa z lekkim opóźnieniem to co to za system na którym nawet nie można kontrolować zużycia.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Hekate811,
Jeżeli transmisja danych jest włączona, proszę o jej rozłączenie, następnie wymuszenie zatrzymania aplikacji oraz wyczyszczenie pamięci cache. Następnie weryfikację jej działania.
możesz podać komunikaty, które pojawiają się przy próbie logowania?Hekate811 pisze:Na mojej lumii 625 również od wczoraj nie mogę się zalogować i wyskakuje info o błędzie systemu.
Jeżeli transmisja danych jest włączona, proszę o jej rozłączenie, następnie wymuszenie zatrzymania aplikacji oraz wyczyszczenie pamięci cache. Następnie weryfikację jej działania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
"Nieoczekiwany błąd serwera, zostaniesz przeniesiony na stronę logowania"
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Hekate811,
prześlij mi przez ten formularz numer telefonu oraz napisz proszę czy logowani odbywa się za pomocą Plus Kodu 5 czy e-hasła.
prześlij mi przez ten formularz numer telefonu oraz napisz proszę czy logowani odbywa się za pomocą Plus Kodu 5 czy e-hasła.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Rejestracja: 7 paź 2015, o 10:01
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Po krótkim przebłysku w weekend aplikacja znów nie żyje - próbuje sie logować przez kilkanaście minut bezskutecznie
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Harry Haller,
komunikat, taki sam jak powyżej? Czekam zatem na dane od Ciebie. Sprawdzam aplikację na mojej Lumii i działa bez problemu.
komunikat, taki sam jak powyżej? Czekam zatem na dane od Ciebie. Sprawdzam aplikację na mojej Lumii i działa bez problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ