Czasoumilacz którego nie kupowałem.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
gohan263
PlusManiak
Posty: 59
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 lis 2011, o 23:18

Czasoumilacz którego nie kupowałem.

Post autor: gohan263 »

Witam

Moja mama przedłużyła niedawno dwa abonamenty na telefon i parę tygodni później, na obu numerach pojawił się sam z siebie czasoumilacz sia chandelier i stąd pytanie, jak to wyłączyć i (co najistotniejsze) skąd się to w ogóle samo aktywowało?

pozdrawiam
xibri
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 12 cze 2015, o 13:42

Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.

Post autor: xibri »

Usługa włączana jest standardowo po przedłużeniu umowy. Wyłączenie: SMS "dezaktywacja" na numer 80333.
gohan263
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 2 lis 2011, o 23:18

Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.

Post autor: gohan263 »

Dzięki za odpowiedź, a czy ten sms z dezaktywacją to płatny jest?
richat
Szalony PlusManiak
Posty: 207
Rejestracja: 9 cze 2013, o 08:44

Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.

Post autor: richat »

Darmowy :-)

Zobacz, najlepiej na EBOK-u co jeszcze masz włączone.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.

Post autor: Krzysiek_Plus »

gohan263 pisze:Dzięki za odpowiedź, a czy ten sms z dezaktywacją to płatny jest?
Bezpłatna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gohan263
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 2 lis 2011, o 23:18

Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.

Post autor: gohan263 »

Darmowy, ale w samrtfonie wyskakuje mi informacja o tym czy jestem gotowy ponieść dodatkowe koszty O_o
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.

Post autor: Krzysiek_Plus »

gohan263, dezaktywacja usługi jest bezpłatna, numer również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zbiku
Szalony PlusManiak
Posty: 346
Rejestracja: 2 sty 2013, o 12:09

Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.

Post autor: zbiku »

gohan263 pisze:Darmowy, ale w samrtfonie wyskakuje mi informacja o tym czy jestem gotowy ponieść dodatkowe koszty O_o
Smartfony tak mają. Ostrzegają przed wysłaniem na inne niż 9 cyfrowe numery, z info ze to numer premium i może być płatny.
Nie rozróżnia czy faktycznie będziesz płacił czy nie.
tomko
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 17 mar 2015, o 10:22

Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.

Post autor: tomko »

richat pisze:Darmowy :-)

Zobacz, najlepiej na EBOK-u co jeszcze masz włączone.
Ja u siebie w EBOK nie widzę zakładki Czasoumilacz oraz pakietu IPLA - tak by można było to wyłączyć. Można przez sms ale ja chce przez www.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.

Post autor: Basia_Plus »

tomko,

wyłączenie usługi Czasoumilacz zgodnie z regulaminem dostępnym na: http://www.plus.pl/documents/16/dd913f1 ... 33775c6820, odbywa się poprzez wysłanie SMS-a o treści DEZAKTYWACJA na bezpłatny numer 80333.
Pakiet IPLA możesz wyłączyć:
c. poprzez wysłanie wiadomości SMS z numeru telefonu (MSISDN), objętego Promocją, na numer 2601 o treści:
a) DEAKT IPLA1 - w przypadku posiadania Promocyjnego Planu cenowego JA+ 49,99, JA+ 59,99+, JA+ 69,99,
b) DEAKT IPLA3 - w przypadku posiadania Promocyjnego Planu cenowego JA+ 79,99, JA+ 89,99+, JA+ 119,99+
d. dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod numer +48 601102601 (z dowolnego telefonu) .
z numeru na którym usługa jest aktywna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomko
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 17 mar 2015, o 10:22

Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.

Post autor: tomko »

EBOK nie pokazuje wszystkich włączonych usług i nie pozwala na ich wyłączenie/włączenie.

Po co stworzono PlusOnline na stronę www gdzie nie można sprawdzić czy usługa Czasoumilacz jest aktywna czy też nie.
Po co stworzono PlusOnline na stronę www gdzie nie można wyłączyć usługi IPLA.

Wiem że można przez sms ale nie o to przecież chodzi.
Po co mam dzwonić na BOK skoro takie połączenie kosztuje.
Wszystkie te usługi a są one PŁATNE powinny mieć możliwość zarządzania przez stronę www.
richat
Szalony PlusManiak
Posty: 207
Rejestracja: 9 cze 2013, o 08:44

Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.

Post autor: richat »

No właśnie nie ma na EBOKu. Też uważam że powinny.
Nie widzę jednak co stoi na przeszkodzie aby to zrobić SMS-em. Zawsze można sprawdzić (tak było przynajmniej) co masz jeszcze aktywne. Wysyłamy LISTA na bezpłatny numer 8888.
A do BOK dzwonimy jak masz darmowe choćby tylko do Plusa, na numer 601 102 601 i kasa zostaje w kieszeni.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.

Post autor: Ewa_Plus »

tomko,
- dziękuję za przesłane sugestie. Przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ