O jakim czasie tutaj mowa?szczemp pisze:Jednak, jeśli jestem poza zasięgiem przez dłuższy czas po próbie dodzwonienia się do mnie
Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
szczemp,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Dokładnie nie wiem, ale ostatnio było do mnie dzwonione około 19, może trochę wcześniej, ja byłem wtedy poza zasięgiem i odzyskałem go około 20. Sms nie przyszedł. Jednak czas może być krótszy. Pracuję w takim miejscu, że zasięg jest tylko w kilku 'punktach'. Jeśli nie mam zasięgu, a potrzebuję zadzwonić, to idę właśnie do takiego 'punktu' i mogę dzwonić. Czasem te 'punkty' odwiedzam kilka razy na godzinę, a smsów z powiadomieniami nie dostaję, choć spodziewałem się telefonu, jednak cały czas w jednym 'punkcie' nie mogę siedzieć. Co do minuty nie mogę sprecyzować. Ale sprawdzałem i po pięciu minutach sms przyszedł, dłuższego czasu nie sprawdzałem.Joanna_Plus pisze:szczemp,O jakim czasie tutaj mowa?szczemp pisze:Jednak, jeśli jestem poza zasięgiem przez dłuższy czas po próbie dodzwonienia się do mnie
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
szczemp,
poprosimy techników o weryfikację tej usługi, natomiast do sprawdzenia będziemy potrzebować numer Twojego telefonu + datę, godzinę i numer, który wykonywał połączenie, a wiadomość o tym zdarzeniu nie dotarła. Tutaj formularz do mnie.
poprosimy techników o weryfikację tej usługi, natomiast do sprawdzenia będziemy potrzebować numer Twojego telefonu + datę, godzinę i numer, który wykonywał połączenie, a wiadomość o tym zdarzeniu nie dotarła. Tutaj formularz do mnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Wysłałem, ale nie zauważyłem potwierdzenia, czy poszło.Joanna_Plus pisze:szczemp,
poprosimy techników o weryfikację tej usługi, natomiast do sprawdzenia będziemy potrzebować numer Twojego telefonu + datę, godzinę i numer, który wykonywał połączenie, a wiadomość o tym zdarzeniu nie dotarła. Tutaj formularz do mnie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
szczemp,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazuję do techników.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazuję do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 wrz 2015, o 20:14
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
witam.mam podobny problem jak kolega szczemp wcześniej pisał.często nie mam zasięgu i jeśli w tym czasie ktoś próbuje się do mnie dodzwonić to nie otrzymuje takiego smsa gdy już odzyskam zasięg.dodam że jakiś czas temu wszystko działało.najdziwniejsze jest to że gdy telefon mam wyłączony i próbuje zadzwonić z innego to po włączeniu przychodzi sms kto dzwonił.bardzo proszę o pomoc.pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witaj robert2329,
zgłoszenie przekazałam do techników.
zgłoszenie przekazałam do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witam,
W sobotę wymieniłem kartę sim na micro sim i od tamtej pory nie działa mi usługa kto dzwonił. Wysyłałem SMS na 8023 jednak żadnego smsa zwrotnego nie dostałem. Osoba która do mnie dzwoni też nie jest informowana, że jestem już dostępny. Da się to jakoś ponownie uruchomić??
W sobotę wymieniłem kartę sim na micro sim i od tamtej pory nie działa mi usługa kto dzwonił. Wysyłałem SMS na 8023 jednak żadnego smsa zwrotnego nie dostałem. Osoba która do mnie dzwoni też nie jest informowana, że jestem już dostępny. Da się to jakoś ponownie uruchomić??
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witaj kruposz,
To był SMS o jakiej treści?kruposz pisze:Wysyłałem SMS na 8023
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Najpierw o treści T . Po jakimś czasie S - zero odzewu. Potem N i znowu T.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
kruposz,
jeżeli chodzi o usługę Już Dostępny, to opcję Informuj mnie o dostępności innych, aktywujemy wysyłając wiadomość o treści RT pod bezpłatny numer 8023. Opcję Informuj innych o mojej dostępności, zaś przez komendę ST, którą należy wysłać pod ten sam numer.
jeżeli chodzi o usługę Już Dostępny, to opcję Informuj mnie o dostępności innych, aktywujemy wysyłając wiadomość o treści RT pod bezpłatny numer 8023. Opcję Informuj innych o mojej dostępności, zaś przez komendę ST, którą należy wysłać pod ten sam numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Działa. dzięki
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
czy mogę i ja prosić o sprawdzenie u mnie tej usługi po wymianie telefonu nie działa nr.ten sam co kiedys wysyłałam.Te kody sms nie działają nie ma żądnych zwrotnych wiadomośćiJoanna_Plus pisze:kruposz,
jeżeli chodzi o usługę Już Dostępny, to opcję Informuj mnie o dostępności innych, aktywujemy wysyłając wiadomość o treści RT pod bezpłatny numer 8023. Opcję Informuj innych o mojej dostępności, zaś przez komendę ST, którą należy wysłać pod ten sam numer.
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
kaska251,
- czy mogłabyś podesłać też dodatkowe informacje, o których pisała wcześniej Joanna_Plus?
- czy mogłabyś podesłać też dodatkowe informacje, o których pisała wcześniej Joanna_Plus?
Joanna_Plus pisze:poprosimy techników o weryfikację tej usługi, natomiast do sprawdzenia będziemy potrzebować numer Twojego telefonu + datę, godzinę i numer, który wykonywał połączenie, a wiadomość o tym zdarzeniu nie dotarła. Tutaj formularz do mnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witam, mam problem taki jak w temacie, często znajomi próbują się dodzwonić do mnie, mówią że nie mam zasięgu chodź mami a ja nie otrzymuje żadnego powiadomienia że dzwonili.