Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
cedero
Szalony PlusManiak
Posty: 243
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 mar 2013, o 11:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: cedero »

Witam, mam pytanko.
Posiadam na koncie dwa numery, jeden z nich przedłużałem w lutym (abonament LTE 69,99, dostałem też dodatkowy rabat 10 zł za drugi numer na koncie), drugi właśnie teraz chcę przedłużyć. Czy przedłużając ten numer (najprawdopodobniej w opcji bez telefonu) mogę skorzystać ze zniżki SmartDom?
kamil141
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 8 sty 2015, o 13:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kamil141 »

dublin1705

dzięki za info - odpisałem ci na PW

ciekawe czy dostanę odpowiedź na moje pytania od kogoś z Plusa
- dlaczego dalej w tym tkwić ?

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

kamil141,
- jeśli chcesz poznać inne nasze oferty na przedłużenie umowy, to podeślij mi swój numer przez ten formularz, zlecę wówczas kontakt pracownika DUK.

cedero,
- czy poza tymi dwoma numerami, masz jeszcze jakieś umowy w CP albo w Plusie (na telewizję lub Internet)? Czy masz już na jakiejś umowie rabat związany ze smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cedero
Szalony PlusManiak
Posty: 243
Rejestracja: 21 mar 2013, o 11:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: cedero »

Nie mam żadnych innych umów w Plusie ani w CP. Na umowie nie mam rabatu związanego ze smartDOM.
dublin1705
PlusManiak
Posty: 111
Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dublin1705 »

Witam
za 1,5 miesiąca mam koniec umowy, a przez 1 miesiąc miałem tylko 3 rozmowy w sprawie przedłużenia umowy, niestety podstawowa oferta w abo za 59,99zł. proszę o kontakt do 9 rano. Nikt do mnie po zgłoszeniu przez Specjalistów z forum w tym tygodniu nie raczył zadzwonić. Szkoda bo na pewno żona też wystąpi z Plusa.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

cedero tak będziesz mógł skorzystać z opcji przedłużenia umowy i otrzymać zniżkę z tytułu Programu smartDOM 2 pod warunkiem, że skorzystasz z dedykowanej oferty.

dublin1705 prośba o kontakt ponowiona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dublin1705
PlusManiak
Posty: 111
Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dublin1705 »

Magda_Plus pisze:cedero tak będziesz mógł skorzystać z opcji przedłużenia umowy i otrzymać zniżkę z tytułu Programu smartDOM 2 pod warunkiem, że skorzystasz z dedykowanej oferty.

dublin1705 prośba o kontakt ponowiona.
Dziękuję kontakt był jeszcze tego samego dnia. Jestem umówiony na następną rozmowę, ale teraz mam już innego konsultanta. Pozdrawiam
cedero
Szalony PlusManiak
Posty: 243
Rejestracja: 21 mar 2013, o 11:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: cedero »

Magda_Plus pisze:cedero tak będziesz mógł skorzystać z opcji przedłużenia umowy i otrzymać zniżkę z tytułu Programu smartDOM 2 pod warunkiem, że skorzystasz z dedykowanej oferty.
A jak z takowej oferty skorzystać? Gdzie ją znaleźć?
doru84
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 15 maja 2013, o 23:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: doru84 »

Witam.
Ponad tydzień temu prosiłem o kontakt z DUK i jak do tej pory bez odzewu. Wiadomo kiedy jest szansa na kontakt?
Mario24
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 16 lip 2013, o 17:45

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Mario24 »

Witam
Ewa_Plus w formularzu podesłałem Ci drugi numer w celu przedłuzenia umowy, prosze o kontakt z DUK.

Pozdro
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

cedero,
- taką ofertę może przedstawić wyłącznie konsultant podczas rozmowy telefonicznej.
Podaj mi swój nr przez ten formularz oraz numer kontaktowy (jeśli jest inny). Zlecę kontakt naszego konsultanta.

doru84,
- przepraszam za tę sytuację. Wysłałam interwencję w tej sprawie do DUK.

Mario24,
- prośba o kontakt przekazana. Wkrótce konsultant powinien oddzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
doru84
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 15 maja 2013, o 23:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: doru84 »

Dziękuję :)
cedero
Szalony PlusManiak
Posty: 243
Rejestracja: 21 mar 2013, o 11:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: cedero »

Ewa_Plus pisze:cedero,
- taką ofertę może przedstawić wyłącznie konsultant podczas rozmowy telefonicznej.
Podaj mi swój nr przez ten formularz oraz numer kontaktowy (jeśli jest inny). Zlecę kontakt naszego konsultanta.
Formularz wysłany, dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

cedero,
- dzięki, już zleciłam kontakt konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
switek75
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 22 sie 2013, o 19:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: switek75 »

Dzień dobry,
Ponownie pozwalam sobie skorzystać z pomocy forum Plusa w celu uzyskania pomocy dotyczącej przedłużenia umowy abonamentowej (ostatnio czyli dwa lata temu z pozytywnym skutkiem). Aktualnie posiadam taryfę 49.91 (nielimitowane rozmowy w Plusie, pakiet 400 minut na połączenia poza Plus'em i na stacjonarne, wymienne na sms'y, i mms'y, 1GB internetu) i umowa kończy się 20 sierpnia 2015r. Na stronach Plusa nie znalazłem oferty choćby zbliżonej do tej, którą mam obecnie. Proszę o informację czy jest możliwość uzyskania abonamentu o podobnych parametrach.
Dotychczas rozmawiałem z konsultantem (chyba z zewnętrznej firmy), który proponował tylko to co "widać" na stronach Plusa.

Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ