Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 243
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 mar 2013, o 11:35
Re: Przedłużenie umowy
Witam, mam pytanko.
Posiadam na koncie dwa numery, jeden z nich przedłużałem w lutym (abonament LTE 69,99, dostałem też dodatkowy rabat 10 zł za drugi numer na koncie), drugi właśnie teraz chcę przedłużyć. Czy przedłużając ten numer (najprawdopodobniej w opcji bez telefonu) mogę skorzystać ze zniżki SmartDom?
Posiadam na koncie dwa numery, jeden z nich przedłużałem w lutym (abonament LTE 69,99, dostałem też dodatkowy rabat 10 zł za drugi numer na koncie), drugi właśnie teraz chcę przedłużyć. Czy przedłużając ten numer (najprawdopodobniej w opcji bez telefonu) mogę skorzystać ze zniżki SmartDom?
Re: Przedłużenie umowy
dublin1705
dzięki za info - odpisałem ci na PW
ciekawe czy dostanę odpowiedź na moje pytania od kogoś z Plusa
- dlaczego dalej w tym tkwić ?
pozdrawiam
dzięki za info - odpisałem ci na PW
ciekawe czy dostanę odpowiedź na moje pytania od kogoś z Plusa
- dlaczego dalej w tym tkwić ?
pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
kamil141,
- jeśli chcesz poznać inne nasze oferty na przedłużenie umowy, to podeślij mi swój numer przez ten formularz, zlecę wówczas kontakt pracownika DUK.
cedero,
- czy poza tymi dwoma numerami, masz jeszcze jakieś umowy w CP albo w Plusie (na telewizję lub Internet)? Czy masz już na jakiejś umowie rabat związany ze smartDOM?
- jeśli chcesz poznać inne nasze oferty na przedłużenie umowy, to podeślij mi swój numer przez ten formularz, zlecę wówczas kontakt pracownika DUK.
cedero,
- czy poza tymi dwoma numerami, masz jeszcze jakieś umowy w CP albo w Plusie (na telewizję lub Internet)? Czy masz już na jakiejś umowie rabat związany ze smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Nie mam żadnych innych umów w Plusie ani w CP. Na umowie nie mam rabatu związanego ze smartDOM.
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Przedłużenie umowy
Witam
za 1,5 miesiąca mam koniec umowy, a przez 1 miesiąc miałem tylko 3 rozmowy w sprawie przedłużenia umowy, niestety podstawowa oferta w abo za 59,99zł. proszę o kontakt do 9 rano. Nikt do mnie po zgłoszeniu przez Specjalistów z forum w tym tygodniu nie raczył zadzwonić. Szkoda bo na pewno żona też wystąpi z Plusa.
za 1,5 miesiąca mam koniec umowy, a przez 1 miesiąc miałem tylko 3 rozmowy w sprawie przedłużenia umowy, niestety podstawowa oferta w abo za 59,99zł. proszę o kontakt do 9 rano. Nikt do mnie po zgłoszeniu przez Specjalistów z forum w tym tygodniu nie raczył zadzwonić. Szkoda bo na pewno żona też wystąpi z Plusa.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
cedero tak będziesz mógł skorzystać z opcji przedłużenia umowy i otrzymać zniżkę z tytułu Programu smartDOM 2 pod warunkiem, że skorzystasz z dedykowanej oferty.
dublin1705 prośba o kontakt ponowiona.
dublin1705 prośba o kontakt ponowiona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję kontakt był jeszcze tego samego dnia. Jestem umówiony na następną rozmowę, ale teraz mam już innego konsultanta. PozdrawiamMagda_Plus pisze:cedero tak będziesz mógł skorzystać z opcji przedłużenia umowy i otrzymać zniżkę z tytułu Programu smartDOM 2 pod warunkiem, że skorzystasz z dedykowanej oferty.
dublin1705 prośba o kontakt ponowiona.
Re: Przedłużenie umowy
A jak z takowej oferty skorzystać? Gdzie ją znaleźć?Magda_Plus pisze:cedero tak będziesz mógł skorzystać z opcji przedłużenia umowy i otrzymać zniżkę z tytułu Programu smartDOM 2 pod warunkiem, że skorzystasz z dedykowanej oferty.
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Ponad tydzień temu prosiłem o kontakt z DUK i jak do tej pory bez odzewu. Wiadomo kiedy jest szansa na kontakt?
Ponad tydzień temu prosiłem o kontakt z DUK i jak do tej pory bez odzewu. Wiadomo kiedy jest szansa na kontakt?
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Ewa_Plus w formularzu podesłałem Ci drugi numer w celu przedłuzenia umowy, prosze o kontakt z DUK.
Pozdro
Ewa_Plus w formularzu podesłałem Ci drugi numer w celu przedłuzenia umowy, prosze o kontakt z DUK.
Pozdro
Re: Przedłużenie umowy
cedero,
- taką ofertę może przedstawić wyłącznie konsultant podczas rozmowy telefonicznej.
Podaj mi swój nr przez ten formularz oraz numer kontaktowy (jeśli jest inny). Zlecę kontakt naszego konsultanta.
doru84,
- przepraszam za tę sytuację. Wysłałam interwencję w tej sprawie do DUK.
Mario24,
- prośba o kontakt przekazana. Wkrótce konsultant powinien oddzwonić.
- taką ofertę może przedstawić wyłącznie konsultant podczas rozmowy telefonicznej.
Podaj mi swój nr przez ten formularz oraz numer kontaktowy (jeśli jest inny). Zlecę kontakt naszego konsultanta.
doru84,
- przepraszam za tę sytuację. Wysłałam interwencję w tej sprawie do DUK.
Mario24,
- prośba o kontakt przekazana. Wkrótce konsultant powinien oddzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję :)
Re: Przedłużenie umowy
Formularz wysłany, dziękuję za pomoc.Ewa_Plus pisze:cedero,
- taką ofertę może przedstawić wyłącznie konsultant podczas rozmowy telefonicznej.
Podaj mi swój nr przez ten formularz oraz numer kontaktowy (jeśli jest inny). Zlecę kontakt naszego konsultanta.
Re: Przedłużenie umowy
cedero,
- dzięki, już zleciłam kontakt konsultanta.
- dzięki, już zleciłam kontakt konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Ponownie pozwalam sobie skorzystać z pomocy forum Plusa w celu uzyskania pomocy dotyczącej przedłużenia umowy abonamentowej (ostatnio czyli dwa lata temu z pozytywnym skutkiem). Aktualnie posiadam taryfę 49.91 (nielimitowane rozmowy w Plusie, pakiet 400 minut na połączenia poza Plus'em i na stacjonarne, wymienne na sms'y, i mms'y, 1GB internetu) i umowa kończy się 20 sierpnia 2015r. Na stronach Plusa nie znalazłem oferty choćby zbliżonej do tej, którą mam obecnie. Proszę o informację czy jest możliwość uzyskania abonamentu o podobnych parametrach.
Dotychczas rozmawiałem z konsultantem (chyba z zewnętrznej firmy), który proponował tylko to co "widać" na stronach Plusa.
Pozdrawiam.
Ponownie pozwalam sobie skorzystać z pomocy forum Plusa w celu uzyskania pomocy dotyczącej przedłużenia umowy abonamentowej (ostatnio czyli dwa lata temu z pozytywnym skutkiem). Aktualnie posiadam taryfę 49.91 (nielimitowane rozmowy w Plusie, pakiet 400 minut na połączenia poza Plus'em i na stacjonarne, wymienne na sms'y, i mms'y, 1GB internetu) i umowa kończy się 20 sierpnia 2015r. Na stronach Plusa nie znalazłem oferty choćby zbliżonej do tej, którą mam obecnie. Proszę o informację czy jest możliwość uzyskania abonamentu o podobnych parametrach.
Dotychczas rozmawiałem z konsultantem (chyba z zewnętrznej firmy), który proponował tylko to co "widać" na stronach Plusa.
Pozdrawiam.