Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Adam2600
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 cze 2015, o 14:15

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Adam2600 »

Witam prosiłbym o sprawdzenie statusu zamówienia nr 201506251013717 od 4 dni ten sam komunikat dokumenty zostały dostarczone. przeniesienie numeru z play zamówienie z 25.06.2015r. play- karta na plus abonament firma.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22379
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Adam2600,

sprawdź proszę skrzynkę e-mail, czy nie ma tam wiadomości, odnośnie tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Adam2600
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 cze 2015, o 14:15

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Adam2600 »

NIe ma w spamie też, nie ma cisza....
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22379
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Joanna_Plus »

Adam2600,

to proszę o kontakt w tej sprawie ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dziobaczek22
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 1 lip 2015, o 05:59

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: Dziobaczek22 »

A ja mam takie pytanie czy błąd techniczny w sklepie internetowym został już naprawiony?Bo tak czekam na realizację zamówienia od 22.06 trochę długo.Czekam na odpowiedz.Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22379
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: Joanna_Plus »

Dziobaczek22,

najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa. W przypadku rozpoczęcia kolejnych etapów realizacji tej dyspozycji, stosowne powiadomienia będą wysyłane na adres e-mail, podany w chwili złożenia zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dziobaczek22
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 1 lip 2015, o 05:59

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: Dziobaczek22 »

Joanna_Plus pisze:Dziobaczek22,

najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa. W przypadku rozpoczęcia kolejnych etapów realizacji tej dyspozycji, stosowne powiadomienia będą wysyłane na adres e-mail, podany w chwili złożenia zamówienia.
Tyle to i ja wiedziałem ale czekać już ponad tydzień to przesada chyba i ciągle te same wiadomośći:

''Błąd techniczny jest cały czas naprawiany poprzez naszych techników. Jeżeli zamówienie zostanie przekazane do dalszej realizacji, zostanie Pan o tym poinformowany w wiadomości e-mail.''

Wystarczyło by napisać nie zostanie wysłane lkub zostanie wysłane tego i tego dnia a tu ciągle zbywanie eh 1 zamówienie szybko zostało wysłane.Ale faktrurę do opłaty szybko wsyatawiliście normalnie prędkość światła aż zdziwony byłem nie zdążyłem nawet podzownić z tym problemu nie macie.Napisałem do Pani na forum email bo mam problem z plus online.Proszę o przeczytanie.Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22379
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia

Post autor: Joanna_Plus »

Dziobaczek22,
Dziobaczek22 pisze:Wystarczyło by napisać nie zostanie wysłane lkub zostanie wysłane tego i tego dnia
Przekażemy takie informacje, jeżeli tylko będziemy znali czas rozwiązania sprawy.
Dziobaczek22 pisze:Napisałem do Pani na forum email bo mam problem z plus online.Proszę o przeczytanie.
Wiadomość przeczytałam :-). Odpowiem we właściwym dziale.
Dziobaczek22 pisze:Pozdrawiam
Ja również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DamianXIX
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:03

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: DamianXIX »

Ja także czekam na zmiane statusu zamowienia ktore zlozylem w poniedzialek , przedluzenie umowy z telefonem jednak coraz bardziej mnie to irytuje . Najpierw sie zgodzilem na warunki przez telefon ok przyszla umowa i okazalo sie inaczej niz Pan zapewnia przez telefon no to skorzystalem z prawa do odstapienia umowy i zlozylem takowa rezygnacje w salonie , wtedy bylo bez telefonu . Czekalem kilka dni na anulowanie i wybralem sklep internetowy z oferta w abonamencie jaki placilem do tej pory bez limitu wszystko do tego 7gb internetu w telefonie ale jezeli bede czekac nie wiadomo ile na swoje zamowienie to zrezygnuje calkowicie poczekam te pare miesiecy i pozegnam plusa
DamianXIX
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:03

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: DamianXIX »

Po telefonie do obslugi sklepu dowiedzialem sie tylko tyle ze zamowienie zostalo przekazane do osoby zajmujacej sie realizacja ... Tyle wiedzialem przed zadzwonieniem no ale coz czekamy na smsa ze zostal wyslany telefon czy cos takiego :)
Dziobaczek22
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 1 lip 2015, o 05:59

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Dziobaczek22 »

W tym sklepie to komedia jest nie dość ,że jak zadzwonisz to zero informacji lub zbywanie lub kłamstwo,że niby codziennie będzie wysyłka.Sprawa 2 kogo tu zatrudnia się jako informatyków zastanawiam się?Dzieci po gimnazjum czy pseudo informatyków?Jak można jeden problem techniczny dokładnie błąd napawiać od 22.06.przez co nie można zrealizować zamówienia i tak czekamy czekamy aż do do śmierci pacjenta.U konkurencji nie ma takich problemów ba o szybkości wysyłek itd już nie wspominając.Ale za to faktury to są wysyłanę z prędkośćia światła z tym problemu nie ma co ciekawe.A może ktoś tu czeka żeby opłacić pierwszą fakturę lub jeszcze inaczej miał być przeniesiony numer i nie jest no bo nikt nie poinformował o tym ,że trzeba po 1 zarejestrować swój nr u dotychczasowego operatora.No ale po co niech klient martwi się.Komptetencja osób na wysokim poziomie aby tylko wcisnąć a potem pa.
REASUMUJĄĆ:
Nie ma po co dzwonić na infolinię tam bo jest czeski film nikt nic nie wie a jak już coś odpowie to z wielką łaską i ciągle ta sama formułka.Szkoda pieniędzy(no chyba że nielimitowane rozmowy)i co najważniejsze nerwów.
Pozdrawiam zirytowany klient czekający dalej na te zamówienie eh.
DamianXIX
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:03

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: DamianXIX »

Wiem co czujesz :) mam tą samą sytuacje z zamowienie na infolini powiedzieli ze zostalo przekazane osobie ktora ma je zrealizowac i tyle ... na meilu to samo zamowienie jest w trakcie realizacji jak tylko zostanie przekazane kurierowi poinformujemy smsem ... 4dni tyle maja na realizacje a zajmuje im to o wiele dluzej .... jezeli w poniedzialek nie dostane przesylki to im podziekuje za wspolprace w grudniu przechodzac do konkurencji ... apropo faktur zawsze mialem sms o kwocie do zaplaty a teraz nie dosc ze nie przychodzi sms bo sprawdzam sam na stronie to jeszcze 3 do 4 dni po dniu w ktorym faktura powinna sie znalezc przykladowo 25 kazdego miesiaca mialem zawsze fakture wystawiona teraz 27 wczesniej 29 ... naprawde komedia
Dziobaczek22
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 1 lip 2015, o 05:59

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Dziobaczek22 »

DamianXIX pisze:Wiem co czujesz :) mam tą samą sytuacje z zamowienie na infolini powiedzieli ze zostalo przekazane osobie ktora ma je zrealizowac i tyle ... na meilu to samo zamowienie jest w trakcie realizacji jak tylko zostanie przekazane kurierowi poinformujemy smsem ... 4dni tyle maja na realizacje a zajmuje im to o wiele dluzej .... jezeli w poniedzialek nie dostane przesylki to im podziekuje za wspolprace w grudniu przechodzac do konkurencji ... apropo faktur zawsze mialem sms o kwocie do zaplaty a teraz nie dosc ze nie przychodzi sms bo sprawdzam sam na stronie to jeszcze 3 do 4 dni po dniu w ktorym faktura powinna sie znalezc przykladowo 25 kazdego miesiaca mialem zawsze fakture wystawiona teraz 27 wczesniej 29 ... naprawde komedia
Czyli nie jestem odosobnionym przypadkiem widzę.Podejście sklepu Plus pozostawia wiele do życzenia.Ja od siebie powiem ,że czekam do poniedziałku max jeśli nie będe miał przesyłki lub normalnej rzeczowej informacji od kompetentnej osoby to rezygnuje idę do konkurencji i tyle.Pozdrawiam
DamianXIX
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:03

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: DamianXIX »

Dokladnie mysle tak samo jezeli do poniedzialku nir bedzienoonkretnej wiadomosci to zegnaj plusie
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Post autor: Ewa_Plus »

DamianXIX,
- czy możesz podać numer zamówienia? Może uda mi się przyspieszyć.

Dziobaczek22,
- przepraszam za tak długi czas oczekiwania. Najprawdopodobniej jutro przesyłka do Ciebie zostania nadana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ