Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
arturos82,
tak jak pisałam w odpowiedzi na Twoją wiadomość, sprawę przekazałam do techników.
tak jak pisałam w odpowiedzi na Twoją wiadomość, sprawę przekazałam do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Z całym szacunkiem dla pani !!! oddała pani sparawe do techników to ja pytam gdzie ci technicy i czy oni wogule pracują????????? lub istnieją od soboty dzwonie do biura obsługi i oni też niby zgłaszają to technikom mało całą sobote i niedziele wczoraj pojechałem osobiście do punktu plusa gdzie przedłużałem umowę i też od pracownika usłyszałem że sprawę wysłał do techników i trzeba czekać !!!! dzisiaj wysłałem formularz tu na forum i jaka odpowiedz sprawa została zgłoszona do techników ??!!! To jest robienie sobie kpin z klienta tyle lat jestem w plusie i nigdy czegoś podobnego nie miało miejsca to niech pani poda jakiś numer do tych techników i ja za dzwonie i osobiście sprawe wyjaśnie!!!!!!!!!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
arturos82,
sprawa w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.
sprawa w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Otrzymałem nową kartę upłynęło już 24h i nadal nie jest aktywna stara karta wciąż jest aktywna. Dzwoniłem do biura obsługi klienta plus i konsultant powiedział mi że żaden wniosek nie został wysłany o takie przeniesienie. Co mam zrobić w takim przypadku?
Co to ma być za traktowanie! Pani z punktu Plusa powiedziała że nawet w 15 min powinna być aktywna a tu co? Otrzymałem oświadczenie o przeniesieniu ale tak owego pani z punktu Plusa nie wysłała.
Co to ma być za traktowanie! Pani z punktu Plusa powiedziała że nawet w 15 min powinna być aktywna a tu co? Otrzymałem oświadczenie o przeniesieniu ale tak owego pani z punktu Plusa nie wysłała.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Alex123,
aby zmiana karty mogła zostać zrealizowana, musi do nas wpłynąć odpowiedni wniosek. Na tej podstawie dokonywana jest zamiana kart.
aby zmiana karty mogła zostać zrealizowana, musi do nas wpłynąć odpowiedni wniosek. Na tej podstawie dokonywana jest zamiana kart.
Proces może dokończyć punkt, który wydał nową kartę SIM.Alex123 pisze:konsultant powiedział mi że żaden wniosek nie został wysłany o takie przeniesienie. Co mam zrobić w takim przypadku?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
No to w takim razie jak to jest że byłem wczoraj i pani taki wniosek wysłała a ja dzisiaj nie mam aktywnej karty i okazuje się że taki wniosek nie został wysłany?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Alex123,
z tego co piszesz z jakiś względów nie został do nas przekazany.
z tego co piszesz z jakiś względów nie został do nas przekazany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Czyli muszę się udać do punktu Plusa?
Szkoda tylko że nie mam blisko ale nie jest to w porządku zachowanie.
Szkoda tylko że nie mam blisko ale nie jest to w porządku zachowanie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Alex123,
tak jak pisałam:
tak jak pisałam:
Prześlij mi proszę numer telefonu + numer seryjny dotychczasowej i nowej katy SIM. Tutaj formularz.Joanna_Plus pisze:Proces może dokończyć punkt, który wydał nową kartę SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Dane wysłane. Fajnie by było gdyby coś się dało zrobić bez wizyty w punkcie bo niestety mam daleko.Joanna_Plus pisze:Alex123,
tak jak pisałam:Prześlij mi proszę numer telefonu + numer seryjny dotychczasowej i nowej katy SIM. Tutaj formularz.Joanna_Plus pisze:Proces może dokończyć punkt, który wydał nową kartę SIM.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Alex123,
Edycja:
już mam. Podaj proszę jeszcze adres punktu, w którym wydana została karta.
Nic do mnie nie dotarło .Alex123 pisze:Dane wysłane.
Edycja:
już mam. Podaj proszę jeszcze adres punktu, w którym wydana została karta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Wysłałem ponownie doszło?Joanna_Plus pisze:Alex123,Nic do mnie nie dotarło .Alex123 pisze:Dane wysłane.
Już wyśle w formularzu adres.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2015, o 17:58 przez Alex123, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Alex123,
Joanna_Plus pisze:Edycja:
już mam. Podaj proszę jeszcze adres punktu, w którym wydana została karta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Już wysłałem w formularzu.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Re: Wymiana karty SIM.
Dziękuję. Już wysłałam interwencję do tego punktu w sprawie Twojej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ