Witam.
Umowa na LTE kończy mi się w czerwcu(dokładnie 4.06)(internet odnawia się 9dnia każdego miesiąca) , w salonie plusa ''miły Pan '' poinformował mnie ,że jeśli chcę wypowiedzieć umowę (bo taki miałem zamiar) to muszę przyjść od 3 do 9 maja włącznie. Przyszedłem 9.05 i zostałem poinformowany przez już inną osobę ,że przychodzę dzień za późno i muszę płacić dodatkowo za lipiec. I ta osobą poleciła złożyć reklamację jako ,że zostałem źle poinformowany przez tego Pana, na pocztę e-mail. Więcej informacji mi nie udzielono , a więc pytam tutaj w jaki sposób napisać i gdzie wysłać reklamację.
Z góry dziękuję za pomoc.
Wypowiedzenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 cze 2013, o 14:37
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Wypowiedzenie umowy
kamilos999, Jak złożyć reklamację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 8 cze 2013, o 14:37
Re: Wypowiedzenie umowy
I teraz skoro umowa kończy się 04.06.15 to reklamacją powinna brać pod uwagę okresu od 05.06.15 do 31.06.15 ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Wypowiedzenie umowy
kamilos999, najlepiej okres rozliczeniowy który chcesz reklamować.
Zapis w regulaminie tyczący się rozwiązania umowy:
Zapis w regulaminie tyczący się rozwiązania umowy:
Czyli wypowiedzenie można zgłosić w przeciągu całego okresu rozliczeniowego.1. Abonent może rozwiązać umowę za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy. Za dzień złożenia wypowiedzenia umowy przyjmuje się dzień złożenia w punkcie sprzedaży (obsługi) wypowiedzenia umowy lub dzień nadania do Działu Obsługi Klienta POLKOMTEL listu poleconego, zawierającego wypowiedzenie umowy. Umowa ulega rozwiązaniu z upływem okresu wypowiedzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 8 cze 2013, o 14:37
Re: Wypowiedzenie umowy
Umowa już jest wypowiedzona, tylko przedłużona o miesiąc bo została wypowiedzona 9 dnia miesiąca, dnia w którym zaczyna się kolejny okres rozliczeniowy. zamiast skończyć się 04.06 to skończy się miesiąc później, wszystko przez to, że na miejscu zostałem źle poinformowany.