drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Dom

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dmn111,
dmn111 pisze:W dniu wczorajszym dzwoniłem na infolinię w tej sprawie, niby reklamacja jest przyjęta ale odniosłem wrażenie jakby konsultant tak naprawdę nie był do końca zorientowany w tym temacie.
Podaj mi proszę numer telefonu, którego dotyczy ta reklamacja przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
waclaw1
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 13 mar 2015, o 11:10

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: waclaw1 »

Witam
zakupiłem trzy miesiące temu pakiet
Cp TV 59,99
Cp Internet 59,99zł - rabat 50%
Tel. Plus - 49,99zł - rabat 38,89zł

Jakie można otrzymać kolejne rabaty, przy chęci zakupu oferty tylko sim abonament i przeniesieniu numeru z Orange ma Kartę?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: Ewa_Plus »

waclaw1,
- można mieć tylko jeden zestaw z Superoferty w ramach smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
waclaw1
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 13 mar 2015, o 11:10

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: waclaw1 »

Ewa_Plus pisze:waclaw1,
- można mieć tylko jeden zestaw z Superoferty w ramach smartDOM.
Rozumiem, a mogę dokupić w ramach kolejnej umowy drugi, czy jest to po PESELu badane i pozostaje umowa na kogo innego?
XYZ
Szalony PlusManiak
Posty: 250
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 15:01

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: XYZ »

waclaw1

smartDOM jest weryfikowany po numerze PESEL więc nie ma możliwości posiadania kolejnego zestawu (Umowa uprawniająca, Nowa Umowa I - rabat 50% i Nowa Umowa II - rabat kwotowy).

W przypadku podpisania kolejnych umów będziesz mógł skorzystać z rabatu w wysokości 10 złotych (brutto). Warunki, jakie należy spełnić znajdują się w Regulaminie Programu na stronie: http://www.plus.pl/documents/16/4330032 ... oferta.pdf
Zwróć uwagę na paragraf 1 i tabelkę :)

Co do przeniesienia numeru (zakładając że jest to numer postppaidowy) możesz skorzystać z rabatu 100% przez okres nawet 6 miesięcy w zależności od warunków promocji.
dmn111
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 22 gru 2014, o 13:06

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: dmn111 »

Pani Joanno bardzo dziękuję za pomoc w załatwieniu reklamacji !

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: Joanna_Plus »

waclaw1,
XYZ pisze:smartDOM jest weryfikowany po numerze PESEL więc nie ma możliwości posiadania kolejnego zestawu (Umowa uprawniająca, Nowa Umowa I - rabat 50% i Nowa Umowa II - rabat kwotowy).
Potwierdzam.
XYZ pisze:W przypadku podpisania kolejnych umów będziesz mógł skorzystać z rabatu w wysokości 10 złotych (brutto). Warunki, jakie należy spełnić znajdują się w Regulaminie Programu na stronie: http://www.plus.pl/documents/16/4330032 ... oferta.pdf
Zwróć uwagę na paragraf 1 i tabelkę :)
Tylko to nie dotyczy przeniesienia numeru:
2. Upust specjalny na Nową Umowę Plus Abonament nie zostanie przyznany:
a. jeśli Nowa Umowa Plus Abonament jest aneksem do umowy zawartej w jednej z Taryf LTE;
b. jeśli Nowa Umowa Plus Abonament jest aneksem, a Abonent posiada jednocześnie jakąkolwiek umowę Plus Mix/Plus Abonament.
c. jeśli Abonent przy podpisywaniu Nowej Umowy Plus Abonament przenosi numer z innej sieci do sieci Plus;
d. jeśli Abonent korzystał wcześniej z tego numeru telefonu w ofercie Plus Mix i po zakończeniu kontraktu wybiera ofertę Plus Abonament. Natomiast Upust specjalny może zostać przyznany jeśli Abonent korzystał wcześniej z tego numeru telefonu w ofercie Plus na Kartę;
e. jeśli Abonent korzystał wcześniej z tego numeru telefonu w ofercie Plus Mix i przenosi numer do oferty Plus Abonament, o ile w ramach trwającego kontraktu Plus Mix zostały co najwyżej 3 kontraktowe zasilenia. Upust może zostać przyznany jeśli Abonentowi w trakcie przeniesienia do końca Umowy pozostało więcej niż 3 kontraktowe zasilenia
dmn111,
dmn111 pisze:Pani Joanno bardzo dziękuję za pomoc
Cieszę się, że mogłam pomóc :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzysztof128
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 16 mar 2015, o 16:59

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: krzysztof128 »

Witam.
Mam problem a mianowicie od 8.2014 mam nowe aneksy na trzy telefony. Stały klient, od samego początku w Plusie. Telefony na firmę jednoosobową .Jeden z taryfą plus dla firm , drugi z taryfą LTE 59,99 i ten tel. jest w smartdomie.W 10.2014 dokupiłem TV w PC jako druga usługa z 50% rabatem na abo(29,95 zł). Po okresie 4 -ch m-cy kazano mi płacić za TV pełną kwotę 59,99 zł Zapłaciłem i złożyłem reklamację w PC .Dostałem pismo że ze zmianą Umowy utraciłem możliwość korzystania ze smartdom .Zadzwoniłem do PC i konsultant sprawdził u siebie ,powiedział że jest wszystko w porządku i powinienem reklamować w Plusie .Telefon do konsultanta w Plusie -dlaczego straciłem rabat na tv 50% abon..Powiedziano mi że od 8.2014 r nic na umowach nie było zmieniane i powinienem otrzymać rabat, polecono zadzwonić do PC i tam reklamować .I tak odbijają "piłeczkę " Nie wiem co mam robić ,gdzie interweniować .Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie .Z poważaniem Krzysztof
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj krzysztof128,
- skoro umowa uprawniająca w Plusie nie była zmieniana w żaden sposób, to w CP nie powinien rabat spaść. Czy obie umowy w CP i w Plus są zarejestrowane na identyczne dane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzysztof128
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 16 mar 2015, o 16:59

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: krzysztof128 »

Umowa z Plusem jest na firmę ,umowa z PC na moje nazwisko ,wszystkie dane się zgadzają pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz

EIDT:Dodam jeszcze ze numer pesel nazwisko adres są identyczne w obu umowach
Ostatnio zmieniony 17 mar 2015, o 11:27 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem od jednego autora
XYZ
Szalony PlusManiak
Posty: 250
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 15:01

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: XYZ »

krzysztof128 - piszesz o trzech telefonach. Jeden z taryfa Plus dla firm, drugi LTE a trzeci? Mam nadzieję, że nie jest to Mix?

Skoro po 4 miesiącach utraciłeś rabat to musi być jakaś przyczyna tylko trzeba ją znaleźć :) Dziwi mnie, że reklamacja jest przerzuca z Plusa do Cyfrowego Polsatu i w drugą stronę. Proponuję napisz maila na bok@plus.pl no chyba że Asia, Magda albo Ewa pomogą :)
Aaaa na pewno pomogą :)

W przypadku wybrania opcji kontaktu mailowego napisz, że Umowa uprawniająca jest na firmę a Nowa Umowa I na osobę fizyczną.
krzysztof128
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 16 mar 2015, o 16:59

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: krzysztof128 »

Pierwszy teł abon.z taryfa Progres bez limitu 69 ,drugi z taryfa LTE 59.99 ,trzeci z taryfa LTE 39.99.trzy aneksy na moja firmę.4 miesiące miałem gratis Tv .Wlasnie jedni zwalają winę na drugich i odwrotnie.A miało byc tak ladnie bezproblemowo ( u przedstawiciela Plus) Umowa z CP na osobę fizyczna napisali ?
XYZ
Szalony PlusManiak
Posty: 250
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 15:01

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: XYZ »

krzysztof128 - proszę zwróć uwagę, że nie dysponuję żadnymi informacjami na temat Twojej firmy, nie znam numerów więc moja odpowiedź jest czysto teoretyczna. Sugeruję kontakt z Działem Obsługi Klienta - jak zresztą wspomniałem w poprzedniej wiadomości.

Wynika z tego, że w sierpniu dokonałeś jakiejś zmiany. Zapewne na telefonie z taryfa LTE 59,99 (w mojej ocenie jest to Umowa uprawniająca). Mogłeś pozostać przy tej samej wysokości abonamentu czyli 59,99 złotych, ale przy wyborze oferty z e-fakturą finalnie płacisz o 10 złotych mniej czyli 49,99 złotych. Zapewne nawet nie zwróciłeś na to uwagi :( w dodatku okres rabatowania w Cyfrowym Polsacie nie budził żadnych wątpliwości.

Pisz - nie czekaj, bo tak będziemy jeszcze długo się zastanawiać co się dzieje.
krzysztof128
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 16 mar 2015, o 16:59

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: krzysztof128 »

Od sierpnia podpisałem 3 aneksy na następne 24 mce telefon 59.99 jest z e-faktura mniej 10 zł czyli 49.99 zł i jeszcze się zmieszczę z ta cena do smartdom .dzisiaj napisze do e-bok Plus
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do

Post autor: Magda_Plus »

krzysztof128 podaj mi proszę, przez ten formularz numery telefonów, które miałby być objęte Programem SmartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ