Podaj mi proszę numer telefonu, którego dotyczy ta reklamacja przez ten formularz.dmn111 pisze:W dniu wczorajszym dzwoniłem na infolinię w tej sprawie, niby reklamacja jest przyjęta ale odniosłem wrażenie jakby konsultant tak naprawdę nie był do końca zorientowany w tym temacie.
drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Dom
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Witaj dmn111,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Witam
zakupiłem trzy miesiące temu pakiet
Cp TV 59,99
Cp Internet 59,99zł - rabat 50%
Tel. Plus - 49,99zł - rabat 38,89zł
Jakie można otrzymać kolejne rabaty, przy chęci zakupu oferty tylko sim abonament i przeniesieniu numeru z Orange ma Kartę?
zakupiłem trzy miesiące temu pakiet
Cp TV 59,99
Cp Internet 59,99zł - rabat 50%
Tel. Plus - 49,99zł - rabat 38,89zł
Jakie można otrzymać kolejne rabaty, przy chęci zakupu oferty tylko sim abonament i przeniesieniu numeru z Orange ma Kartę?
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
waclaw1,
- można mieć tylko jeden zestaw z Superoferty w ramach smartDOM.
- można mieć tylko jeden zestaw z Superoferty w ramach smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Rozumiem, a mogę dokupić w ramach kolejnej umowy drugi, czy jest to po PESELu badane i pozostaje umowa na kogo innego?Ewa_Plus pisze:waclaw1,
- można mieć tylko jeden zestaw z Superoferty w ramach smartDOM.
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
waclaw1
smartDOM jest weryfikowany po numerze PESEL więc nie ma możliwości posiadania kolejnego zestawu (Umowa uprawniająca, Nowa Umowa I - rabat 50% i Nowa Umowa II - rabat kwotowy).
W przypadku podpisania kolejnych umów będziesz mógł skorzystać z rabatu w wysokości 10 złotych (brutto). Warunki, jakie należy spełnić znajdują się w Regulaminie Programu na stronie: http://www.plus.pl/documents/16/4330032 ... oferta.pdf
Zwróć uwagę na paragraf 1 i tabelkę :)
Co do przeniesienia numeru (zakładając że jest to numer postppaidowy) możesz skorzystać z rabatu 100% przez okres nawet 6 miesięcy w zależności od warunków promocji.
smartDOM jest weryfikowany po numerze PESEL więc nie ma możliwości posiadania kolejnego zestawu (Umowa uprawniająca, Nowa Umowa I - rabat 50% i Nowa Umowa II - rabat kwotowy).
W przypadku podpisania kolejnych umów będziesz mógł skorzystać z rabatu w wysokości 10 złotych (brutto). Warunki, jakie należy spełnić znajdują się w Regulaminie Programu na stronie: http://www.plus.pl/documents/16/4330032 ... oferta.pdf
Zwróć uwagę na paragraf 1 i tabelkę :)
Co do przeniesienia numeru (zakładając że jest to numer postppaidowy) możesz skorzystać z rabatu 100% przez okres nawet 6 miesięcy w zależności od warunków promocji.
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Pani Joanno bardzo dziękuję za pomoc w załatwieniu reklamacji !
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
waclaw1,
Potwierdzam.XYZ pisze:smartDOM jest weryfikowany po numerze PESEL więc nie ma możliwości posiadania kolejnego zestawu (Umowa uprawniająca, Nowa Umowa I - rabat 50% i Nowa Umowa II - rabat kwotowy).
Tylko to nie dotyczy przeniesienia numeru:XYZ pisze:W przypadku podpisania kolejnych umów będziesz mógł skorzystać z rabatu w wysokości 10 złotych (brutto). Warunki, jakie należy spełnić znajdują się w Regulaminie Programu na stronie: http://www.plus.pl/documents/16/4330032 ... oferta.pdf
Zwróć uwagę na paragraf 1 i tabelkę :)
dmn111,2. Upust specjalny na Nową Umowę Plus Abonament nie zostanie przyznany:
a. jeśli Nowa Umowa Plus Abonament jest aneksem do umowy zawartej w jednej z Taryf LTE;
b. jeśli Nowa Umowa Plus Abonament jest aneksem, a Abonent posiada jednocześnie jakąkolwiek umowę Plus Mix/Plus Abonament.
c. jeśli Abonent przy podpisywaniu Nowej Umowy Plus Abonament przenosi numer z innej sieci do sieci Plus;
d. jeśli Abonent korzystał wcześniej z tego numeru telefonu w ofercie Plus Mix i po zakończeniu kontraktu wybiera ofertę Plus Abonament. Natomiast Upust specjalny może zostać przyznany jeśli Abonent korzystał wcześniej z tego numeru telefonu w ofercie Plus na Kartę;
e. jeśli Abonent korzystał wcześniej z tego numeru telefonu w ofercie Plus Mix i przenosi numer do oferty Plus Abonament, o ile w ramach trwającego kontraktu Plus Mix zostały co najwyżej 3 kontraktowe zasilenia. Upust może zostać przyznany jeśli Abonentowi w trakcie przeniesienia do końca Umowy pozostało więcej niż 3 kontraktowe zasilenia
Cieszę się, że mogłam pomóc .dmn111 pisze:Pani Joanno bardzo dziękuję za pomoc
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 mar 2015, o 16:59
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Witam.
Mam problem a mianowicie od 8.2014 mam nowe aneksy na trzy telefony. Stały klient, od samego początku w Plusie. Telefony na firmę jednoosobową .Jeden z taryfą plus dla firm , drugi z taryfą LTE 59,99 i ten tel. jest w smartdomie.W 10.2014 dokupiłem TV w PC jako druga usługa z 50% rabatem na abo(29,95 zł). Po okresie 4 -ch m-cy kazano mi płacić za TV pełną kwotę 59,99 zł Zapłaciłem i złożyłem reklamację w PC .Dostałem pismo że ze zmianą Umowy utraciłem możliwość korzystania ze smartdom .Zadzwoniłem do PC i konsultant sprawdził u siebie ,powiedział że jest wszystko w porządku i powinienem reklamować w Plusie .Telefon do konsultanta w Plusie -dlaczego straciłem rabat na tv 50% abon..Powiedziano mi że od 8.2014 r nic na umowach nie było zmieniane i powinienem otrzymać rabat, polecono zadzwonić do PC i tam reklamować .I tak odbijają "piłeczkę " Nie wiem co mam robić ,gdzie interweniować .Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie .Z poważaniem Krzysztof
Mam problem a mianowicie od 8.2014 mam nowe aneksy na trzy telefony. Stały klient, od samego początku w Plusie. Telefony na firmę jednoosobową .Jeden z taryfą plus dla firm , drugi z taryfą LTE 59,99 i ten tel. jest w smartdomie.W 10.2014 dokupiłem TV w PC jako druga usługa z 50% rabatem na abo(29,95 zł). Po okresie 4 -ch m-cy kazano mi płacić za TV pełną kwotę 59,99 zł Zapłaciłem i złożyłem reklamację w PC .Dostałem pismo że ze zmianą Umowy utraciłem możliwość korzystania ze smartdom .Zadzwoniłem do PC i konsultant sprawdził u siebie ,powiedział że jest wszystko w porządku i powinienem reklamować w Plusie .Telefon do konsultanta w Plusie -dlaczego straciłem rabat na tv 50% abon..Powiedziano mi że od 8.2014 r nic na umowach nie było zmieniane i powinienem otrzymać rabat, polecono zadzwonić do PC i tam reklamować .I tak odbijają "piłeczkę " Nie wiem co mam robić ,gdzie interweniować .Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie .Z poważaniem Krzysztof
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Witaj krzysztof128,
- skoro umowa uprawniająca w Plusie nie była zmieniana w żaden sposób, to w CP nie powinien rabat spaść. Czy obie umowy w CP i w Plus są zarejestrowane na identyczne dane?
- skoro umowa uprawniająca w Plusie nie była zmieniana w żaden sposób, to w CP nie powinien rabat spaść. Czy obie umowy w CP i w Plus są zarejestrowane na identyczne dane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 mar 2015, o 16:59
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Umowa z Plusem jest na firmę ,umowa z PC na moje nazwisko ,wszystkie dane się zgadzają pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz
EIDT:Dodam jeszcze ze numer pesel nazwisko adres są identyczne w obu umowach
EIDT:Dodam jeszcze ze numer pesel nazwisko adres są identyczne w obu umowach
Ostatnio zmieniony 17 mar 2015, o 11:27 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem od jednego autora
Powód: post pod postem od jednego autora
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
krzysztof128 - piszesz o trzech telefonach. Jeden z taryfa Plus dla firm, drugi LTE a trzeci? Mam nadzieję, że nie jest to Mix?
Skoro po 4 miesiącach utraciłeś rabat to musi być jakaś przyczyna tylko trzeba ją znaleźć :) Dziwi mnie, że reklamacja jest przerzuca z Plusa do Cyfrowego Polsatu i w drugą stronę. Proponuję napisz maila na bok@plus.pl no chyba że Asia, Magda albo Ewa pomogą :)
Aaaa na pewno pomogą :)
W przypadku wybrania opcji kontaktu mailowego napisz, że Umowa uprawniająca jest na firmę a Nowa Umowa I na osobę fizyczną.
Skoro po 4 miesiącach utraciłeś rabat to musi być jakaś przyczyna tylko trzeba ją znaleźć :) Dziwi mnie, że reklamacja jest przerzuca z Plusa do Cyfrowego Polsatu i w drugą stronę. Proponuję napisz maila na bok@plus.pl no chyba że Asia, Magda albo Ewa pomogą :)
Aaaa na pewno pomogą :)
W przypadku wybrania opcji kontaktu mailowego napisz, że Umowa uprawniająca jest na firmę a Nowa Umowa I na osobę fizyczną.
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 mar 2015, o 16:59
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Pierwszy teł abon.z taryfa Progres bez limitu 69 ,drugi z taryfa LTE 59.99 ,trzeci z taryfa LTE 39.99.trzy aneksy na moja firmę.4 miesiące miałem gratis Tv .Wlasnie jedni zwalają winę na drugich i odwrotnie.A miało byc tak ladnie bezproblemowo ( u przedstawiciela Plus) Umowa z CP na osobę fizyczna napisali ?
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
krzysztof128 - proszę zwróć uwagę, że nie dysponuję żadnymi informacjami na temat Twojej firmy, nie znam numerów więc moja odpowiedź jest czysto teoretyczna. Sugeruję kontakt z Działem Obsługi Klienta - jak zresztą wspomniałem w poprzedniej wiadomości.
Wynika z tego, że w sierpniu dokonałeś jakiejś zmiany. Zapewne na telefonie z taryfa LTE 59,99 (w mojej ocenie jest to Umowa uprawniająca). Mogłeś pozostać przy tej samej wysokości abonamentu czyli 59,99 złotych, ale przy wyborze oferty z e-fakturą finalnie płacisz o 10 złotych mniej czyli 49,99 złotych. Zapewne nawet nie zwróciłeś na to uwagi :( w dodatku okres rabatowania w Cyfrowym Polsacie nie budził żadnych wątpliwości.
Pisz - nie czekaj, bo tak będziemy jeszcze długo się zastanawiać co się dzieje.
Wynika z tego, że w sierpniu dokonałeś jakiejś zmiany. Zapewne na telefonie z taryfa LTE 59,99 (w mojej ocenie jest to Umowa uprawniająca). Mogłeś pozostać przy tej samej wysokości abonamentu czyli 59,99 złotych, ale przy wyborze oferty z e-fakturą finalnie płacisz o 10 złotych mniej czyli 49,99 złotych. Zapewne nawet nie zwróciłeś na to uwagi :( w dodatku okres rabatowania w Cyfrowym Polsacie nie budził żadnych wątpliwości.
Pisz - nie czekaj, bo tak będziemy jeszcze długo się zastanawiać co się dzieje.
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 mar 2015, o 16:59
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Od sierpnia podpisałem 3 aneksy na następne 24 mce telefon 59.99 jest z e-faktura mniej 10 zł czyli 49.99 zł i jeszcze się zmieszczę z ta cena do smartdom .dzisiaj napisze do e-bok Plus
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
krzysztof128 podaj mi proszę, przez ten formularz numery telefonów, które miałby być objęte Programem SmartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ