patryk7588 pisze:Jeśli wyłączysz tą usługę to będziesz miał dostępny miesięcznie tylko pakiet podstawowy i nic więcej.
???
nigdy tak nie było, że po przekroczeniu limitu Plus wyłączał internet
aż tak daleko zaszły zmiany ??? może ktoś sprostować?
EDIT:
gazeciarz71 pisze:
daniel002dan pisze:Gilban mogę wyłączć LTE bez limitu w 5 miesiącu bo jak nie wylaczę to będę musiał doplacac 10 zł i nie wiem czy warto
Nie warto dopłacać 10 złotych do tego co masz.
Zapłacisz 10 złotych, a Plus i tak przytnie Ci łącze według swojego widzimisię...
wszyscy wakacyjni Power LTE mają tą usługę włączoną w cenie 10zł (ale udzielony dodatkowy rabat 10zł)
a jak widać nie ma dobrej opinii ta wakacyjna promocja w praktyce
Ostatnio zmieniony 11 mar 2015, o 11:57 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączenie postów. Nie pisz post pod postem - korzystaj z możliwości jego edycji
puciek82 pisze:Tylko że najpierw trzeba z takim wnioskiem wystąpić do tego sądu polubownego by sie przekonać czy polkomtel pójdzie na ugodę . To że sie z tobą nie zgadza i nie uznaje reklamacji za zasadnej ponieważ uważa wszystko z ich strony jest ok to jest właśnie ten spór między wami na podstawie którego kieruje sie wniosek do takiego sądu polubownego.
Co do samej ugody to moim skromnym zdaniem chodzi właśnie o możliwość rozwiązania umowy bez płacenia kary , ewentualnie zwrot za faktury z powodu nie wywiązywania się sieci z obowiązków. Jeśli natomiast ktoś pójdzie do sądu z tą sprawą to może walczyć o odszkodowanie itp.
Kompletnie nie wierzę w to że komukolwiek uda się wywalczyć jakąś gwarantowaną prędkość po przekroczeniu pakietu, np że nie będą komuś zmniejszać prędkości poniżej 10Mb/s, prędzej zapłacą karę i dalej będą przycinać prawie do zera.
Kilka stron wcześniej pisałem, że dostałem z UKE, że plus nie zgadza się na polubowne załatwienie sprawy i trzyma się dalej wersji, że internet z limitem 30GB jest bez limitu. Tak mniej więcej odpisali dyrektorowi mojej delegatury. Na cholere mam bulić na sąd polubowny skoro mediacji nawet nie chcą? A tak jak jest napisane w pierwszym piśmie od UKE Zarówno mediacja jak i sąd polubowny wymaga chęci polubownego zalatwienia sprawy.
No i w końcu udało się !
Uprzejmy Pan z działu reklamacji zadzwonił i przyznał rację że nie odpowiedzieli na reklamację w ciągu 30 dni w związku z czym rozwiązujemy umowę z ich winy, miałem tylko wybrać czy kończymy z dniem rozmowy czy czekam do końca okresu.
Mnie "uratowało" chyba to że jednego dnia wysłałem 2 reklamacje : jedną dotyczącą odpowiedzi na reklamację zupełnie nie na temat (nie odnoszącą się do mojej umowy z czerwca) i drugą w której żądałem rozwiązania umowy z powodu obniżania prędkości downloadu i uploadu. Pewnie konsultant nie zauważył że druga dotyczy nowego okresu, czego dowodem jest to że zakwalifikowano je obie jako odwołanie. Byłem na tyle "upierdliwy" że do działu reklamacji musiałem przesłać kolejne pismo by sprawdzili oba zgłoszone problemy - efektem był telefon z przyznaniem mi racji.
Tak więc jeszcze kilka dni - i ŻEGNAJ nielimitowany(!) internecie LTE (teraz mam ofertę konkurencji i czekam na światłowód).
Życzę powodzenia innym bo widać że warto zasypywać ich zgłoszeniami bo czasem może się udać - jeszcze tylko czekam na pisemne potwierdzenie rozwiązania umowy.
PS. Najlepsze jest to że dziś dzwonił konsultant z pytaniem że wpłynęła informacja o rozwiązaniu umowy
i chciał się zapytać o jej powody i miał dodatkową ofertę (bodajże dodatkowe 10 GB za 7 zł) - wyśmiałem
go i zapytałem czy zapoznał się z 5 reklamacjami które im wysłałem.
Stwierdził tylko że mnie rozumie i na tym rozmowa się skończyła.
Gratuluję konsekwencji i wytrwałości. Sam również czekam jeszcze dwa trzy dni aż upłynie równe 30 dni od złożenia mojej reklamacji, na które na razie nie mam żadnej odpowiedzi. Czy po zerwaniu umowy z ich winy musiałeś oddawać router lub modem?
bartex03 pisze:
Upłynęło ponad 2 tygodnie, po terminie - odpowiedzi brak.
Rozumiem ze reklamacja rozpatrzona pozytywnie
W sensie ustawowym TAK. Musisz teraz poinformować Plus-a o tym, że w związku z pozytywnym rozpatrzeniem twojej reklamacji poprzez brak odpowiedzi żądasz wypełnienia twoich sugestii zawartych w pisemnej reklamacji. Jeśli zażyczyłeś sobie 10 tyś PLN zadośćuczynienia za straty to gratuluję niezłej sumki. Jeśli zażądałeś rozwiązania umowy to również gratuluję i daj znać kogo będziesz wybierał na zastępstwo.
Kilka postulatów mialem , również ten o rozwiazaniu umowy z winy operatora , dodatkowo korekta anutowanie kilku faktur , wyplacenie kary umownej za swiadczenie uslug na zanizonyum poziome - zgodnie z Regulaminem Uslug Telekomunikacyjnych Polkomtel,
najciekawsze to taka informacje ze kolejne faktury wystawione po terminie xxx xxx uznaje za bezzasadne.