LTE bez limitu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
substytut
PlusManiak
Posty: 141
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 11:49

Post autor: substytut »

To nie jest szukanie na sile. LTE jest wyraznie wyodrebnione.
podstawowy pakiet danych jest jesli ktos by sie laczyl 2G/3G
Tyle teorii - zycie zweryfikowalo jak widac

Swoja droga - czy ktos probowal moze po wykorzystaniu pakietu przelaczyc sie w 3G i sprawdzic czy jest w stanie otwierac strony?
Na drugiej karcie abo na internet jaka mam po przekroczeniu pakietu wlacza sie strona plusa z info ze wykorzystalo sie pakiet i dalej nie ruszy o ile nie dokupi sie dodatkowych GB.
Do power LTE mam ODU IDU i nie mam mozliwosci sprawdzenia u siebie...
Awatar użytkownika
zajce
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 1 paź 2014, o 00:17

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: zajce »

No właśnie ale gigabajty lecą i na LTE,

Po przełączeniu się na 3g internet chodzi jeszcze gorzej
Tomekb
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 19 wrz 2014, o 09:08

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: Tomekb »

Panowie kiedyś telewizja nowej generacj N robiła take szopki i po pewnym czasie ruszyła akcja na fb i musieli rozwiązać umowy kto miał lipę ja z takiej skorzystałem i uwolniłem sie proponował bym zrobić coś podobnego i niech sie naucza szanować nas
Awatar użytkownika
mcp
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 22 lip 2014, o 11:28

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: mcp »

pikus88 pisze:
mcp pisze:Masz potwierdzenie w eBOKu w historii zleceń, niestety bez treści. Ja też wolę wysyłać na maila, ale trzeba tam dopisać kilka informacji żeby reklamacja była ważna.

Pamiętajcie że maja na odpowiedź 30dni, jeżeli nie zdążą to reklamacja powinna zostać uznana.

Jakie to informacje? Podałem numer tel przypisany dla internetu, czy to nie jest wystarczające do weryfikacji tego kim jestem?
Wg regulaminu regulaminu
par 15 pkt 6. W przypadku reklamacji Abonent zobowiązany jest wskazać:
a. imię i nazwisko/nazwę oraz adres zamieszkania/siedziby Abonenta;
b. przedmiot reklamacji oraz reklamowany okres;
c. w przypadku reklamacji usługi - wartość opłaty za tę usługę oraz pozycję na rachunku telefonicznym dotyczącą tej usługi;
d. przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
e. numer przydzielony Abonentowi, którego dotyczy reklamacja;
f. datę zawarcia umowy i określony termin rozpoczęcia świadczenia usług w przypadku reklamacji dotyczącej niedotrzymania z winy POLKOMTEL terminu rozpoczęcia świadczenia usług;
g. kwotę odszkodowania lub zwrotu innej należności - w przypadku gdy Abonent żąda ich wypłaty;
h. numer konta bankowego lub adres albo wniosek o zaliczenie odszkodowania lub innej należności na poczet przyszłych płatności;
i. podpis Abonenta - w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.

Wg konsultantów:
W celu przekazania Pana zgłoszenia do danego Departamentu, bardzo proszę o uzupełnienie poniższych danych:
- nazwę firmy (jeżeli numer zarejestrowany jest na firmę);
- numer Plus Internet lub numer konta klienta, którego dotyczy reklamacja;
- dokładny adres zamieszkania lub siedziby firmy (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- informację, czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia Departament Reklamacji może udzielić odpowiedzi drogą telefoniczną lub SMS-em bez wysyłania pisma.
Awatar użytkownika
Dovilo
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 2 paź 2014, o 11:40

Re:

Post autor: Dovilo »

substytut pisze:To nie jest szukanie na sile. LTE jest wyraznie wyodrebnione.
podstawowy pakiet danych jest jesli ktos by sie laczyl 2G/3G
Tyle teorii - zycie zweryfikowalo jak widac

Swoja droga - czy ktos probowal moze po wykorzystaniu pakietu przelaczyc sie w 3G i sprawdzic czy jest w stanie otwierac strony?
Na drugiej karcie abo na internet jaka mam po przekroczeniu pakietu wlacza sie strona plusa z info ze wykorzystalo sie pakiet i dalej nie ruszy o ile nie dokupi sie dodatkowych GB.
Do power LTE mam ODU IDU i nie mam mozliwosci sprawdzenia u siebie...
Dokładnie tak tak mi powiedział konsultant kiedy zamawiałem usługę. Pakiet danych jest na sieci inne niż LTE, samo LTE jest bez limitu. Przynajmniej wtedy tak mówił...
Tomekb
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 19 wrz 2014, o 09:08

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: Tomekb »

mi tak samo tłumaczył że w sieci lte po wykorzystaniu 30 gb będę śmigał z max prędkością
ziom94
Szalony PlusManiak
Posty: 387
Rejestracja: 16 cze 2014, o 13:41
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: ziom94 »

No i kolejna garstka osób oszukanych przybyła dzisiaj. Czytając te posty doszedłem do wniosku że najbardziej wszyscy się buntują na kłamstwa ze strony sprzedawców plus. Na szczęście u mnie koleś był naprawdę spoko i sam przyznawał że Jeżeli będzie pan zbyt dużo pobierał do operator może obniżyć mi prędkość drastycznie Zresztą cała obsługa w punkcie plusa u mnie jest naprawdę miła i wiedząca, Ale nie w tym rzecz. Cały czas gnębi mnie że tak wszystkim nakładają wam lejki. Mam pytanie do nowych użytkowników. Czy ktoś z was miał zużyte więcej niż 100 GB i dostał lejek czy wszyscy są tymi co dostali lejek co zużyli ledwo 50 GB? No i pytanie do starszych użytkowników. Czy jest tu ktoś kto ma załóżmy ok 100-200GB lub nawet więcej i takiego lejka nie dostał?
polshit
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 1 paź 2014, o 13:27

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: polshit »

ziom94 pisze:No i kolejna garstka osób oszukanych przybyła dzisiaj. Czytając te posty doszedłem do wniosku że najbardziej wszyscy się buntują na kłamstwa ze strony sprzedawców plus. Na szczęście u mnie koleś był naprawdę spoko i sam przyznawał że Jeżeli będzie pan zbyt dużo pobierał do operator może obniżyć mi prędkość drastycznie Zresztą cała obsługa w punkcie plusa u mnie jest naprawdę miła i wiedząca, Ale nie w tym rzecz. Cały czas gnębi mnie że tak wszystkim nakładają wam lejki. Mam pytanie do nowych użytkowników. Czy ktoś z was miał zużyte więcej niż 100 GB i dostał lejek czy wszyscy są tymi co dostali lejek co zużyli ledwo 50 GB? No i pytanie do starszych użytkowników. Czy jest tu ktoś kto ma załóżmy ok 100-200GB lub nawet więcej i takiego lejka nie dostał?
Ja robilem test łacza w obawie własnie przed takimi lejkami. W pierwszych 10 dniach "internetu" ściągnałem 120gb. Dzień po zakończeniu okresu, w którym mogłem zwrócić sprzęt, dostałem lejek 0,2kb/s :)
Tomekb
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 19 wrz 2014, o 09:08

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: Tomekb »

ja mam pobrane 55 GB i dostałem wczoraj lejk jestem 12 dzień w tym bagnie i praktycznie nie wiem sam na co tyle poszło
Awatar użytkownika
convoy
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 2 paź 2014, o 16:29

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: convoy »

Tutaj sam pracownik plusa przyznał że istenieje MECHANIZM FUP, który uwala łącza. http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... 0&start=15
A kłóci się to z ich własnym regulaminem:

PTK:12. Maksymalna prędkość wysyłania danych określona w Cenniku nie obowiązuje Abonentów zawierających Umowę w ramach Promocji. W
przypadku Abonentów zawierających Umowę w ramach Promocji prędkość ta, z zastrzeżeniem pkt 11, nie jest ograniczana przez Polkomtel, jest
ograniczona wyłącznie technologią transmisji danych z jakiej korzysta Abonent.
Krzysiek_Plus pisze:
oloxx pisze:podpisałem umowę na opcję szybką tj. do 20 Mbps a mam 5 Mbps - czyli w 25% się wywiązujecie ze świadczenia mi usługi
widać trzeba poodbijać piłeczkę i płacić 25% kwoty abonamentowej
Tak jak w odpowiedzi na @, w tej promocji obowiązuje mechanizm FUP, ewentualne ograniczenia przepustowości są zgodne z umową.
Zgodnie z umową czyli ptk 11 b), tj. do 32kb/s.
Pragnę nadmienić że fax modem gwarantuje prędkość 56kb/s



Rozumiecie coś z tego? Ograniczenia prędkości są zgodne z umową na internet bez limitu?????
Cały czas konsultanci na infolinii i pracownicy salonu kładli mi go głowy ze 30gb jest na 2G/3G a LTE bez... więc co do ku@
Ostatnio zmieniony 2 paź 2014, o 21:42 przez convoy, łącznie zmieniany 1 raz.
koczisss
PlusManiak
Posty: 79
Rejestracja: 2 paź 2014, o 17:32
Kontakt:

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: koczisss »

polshit pisze:
ziom94 pisze:No i kolejna garstka osób oszukanych przybyła dzisiaj. Czytając te posty doszedłem do wniosku że najbardziej wszyscy się buntują na kłamstwa ze strony sprzedawców plus. Na szczęście u mnie koleś był naprawdę spoko i sam przyznawał że Jeżeli będzie pan zbyt dużo pobierał do operator może obniżyć mi prędkość drastycznie Zresztą cała obsługa w punkcie plusa u mnie jest naprawdę miła i wiedząca, Ale nie w tym rzecz. Cały czas gnębi mnie że tak wszystkim nakładają wam lejki. Mam pytanie do nowych użytkowników. Czy ktoś z was miał zużyte więcej niż 100 GB i dostał lejek czy wszyscy są tymi co dostali lejek co zużyli ledwo 50 GB? No i pytanie do starszych użytkowników. Czy jest tu ktoś kto ma załóżmy ok 100-200GB lub nawet więcej i takiego lejka nie dostał?
Ja robilem test łacza w obawie własnie przed takimi lejkami. W pierwszych 10 dniach "internetu" ściągnałem 120gb. Dzień po zakończeniu okresu, w którym mogłem zwrócić sprzęt, dostałem lejek 0,2kb/s :)
Miałem to samo, ale po interwencji telefonicznej problem znikał.
Umowę mam od początku Power LTE, czyli od 3 miesięcy. Za kwartał sumiennego płacenia właśnie mi podziękowano.
Żeby było śmiesznie we wrześniu jakość specjalnie nie nadużywałem łącza w przeciwieństwie do początków LTE w mym domu.
Normalnie "filantrop" Soloż podziękował mi za płacenie haraczu w wysokości 175 zł miesięcznie:)
Ostatnio zmieniony 2 paź 2014, o 21:43 przez koczisss, łącznie zmieniany 1 raz.
ZdzichuRolnik
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 26 sie 2014, o 20:08

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: ZdzichuRolnik »

To jest kpina!!!

limit 25 giga wykorzystane 28giga lejek 2mb...

gratki
Born1966
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 2 paź 2014, o 20:53

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: Born1966 »

Po pierwsze zastosowanie FUP ma tyle wspólnego z treścią wszystkich umów,że zapis o nim jest w każdej z nich. O tym,że operator skorzysta z tej opcji decyduje wyłącznie on sam według jemu znanych zasad.My jako naiwniacy mamy płacić ,de facto za qasi faxmodem z przesyłem 36kb/s( powrót bez mała do PRL).O tym,,ze nie chodzi o problemy techniczne świadczy fakt,iż dzisiaj na dwóch posiadanych w domu LTE miałem odpowiednio 5mb/s i 90mb/s.Czyli jedno łącze wykastrowane i sprowadzone do roli zabawki.Telefony do operatora,co najwyższej mogą człowiek doprowadzić do stanu gotowości do mordu,szczególnie gdy się już upewnicie gdzie LTE pogrzebano a raczej zlejkowano.Co do UKE i tym podobnych może to i coś da tyle ,że Bóg wie kiedy i z jakim skutkiem .A w tym czasie macie na łączu tyle MB/s ile się operatorowi zachce.
Po drugie ja jako wieloletni(17 lat) abonent Plusa po prostu z niego zrezygnuje.Dlaczego? Bo nie lubię jak ze mnie ktoś durnia robi.Jak słusznie ktoś wcześniej napisał,za ok 20 miesięcy wypowiedzeń dotyczących LTE będzie tyle ile dzisiaj zawieranych umów .Może wtedy operator pójdzie po rozum do głowy.Ale co nam obecnie z tego?
Zrezygnuję nie tylko z LTE ,ale 5 telefonów plusa na abonament i 4 na kartę.Przeniosę do innego operatora,nie dlatego ,że inni są lepsi,ale dla zasady.De facto tyle mogę sobie obiecać i operatorowi dzisiaj o ile sytuacja się nie zmieni.Jutro po prostu zamówię Neostradę,z której nieopatrznie zrezygnowałem i tyle. Miast zaoszczędzić wydam 90 zł dodatkowo i nie będę myślał czy przy następnym okresie rozliczeniowym czy mnie zlejkują czy nie.Tyle mogę.A FUP jak działał tak działa i będzie działał. I jak znam nasze realia będzie tylko gorzej. Może wrzawa w TV i to konkurencyjnej dla właściciela Plusa .Dzisiaj mamy FUPa, a cały Plus się z Nas śmieje jak się miotamy szukając wyjścia .To oni mają FUPa i zupa( nie chcę kląć ani używać wulgaryzmów). A odpowiedzi na reklamację jak można poczytać na forach to kabaret.Śmiać się czy płakać z własnej naiwności.Cóż poczekam do zakończenia umów i tych telefonów z Plusa dlaczego Pan z nas rezygnuje.Nie wiem czy będę cenzuralny.
A po trzecie każdy abonent działający sam ma siłę przebicia równą kulce z plasteliny.Za to kula plasteliny choć dalej miękką ma już odpowiednią masę.Pozostają reklamację skargi do Urzędów,które o sprawie wiedzą od dawna.Może się ta kula ulepi. Ale ja nadal mam 5mb/s i może postu nie wytną.
Pozdrawiam
avorek
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 paź 2014, o 21:46

Nagłe 50-krotne spowolniene internetu

Post autor: avorek »

Witam!
Mieszkam w centrum lublina tz nie tak małego miasta. Wcześniej internet chodził z prędkością jak w umowie czasem troche wolniej tz do tych 20mbs jednak nagle zwolnił do 0,2-0.4 i nie przekracza tych wartości. nawet facebook ledwo się ładuje.
http://www.speedtest.pl/test/93904997
Jestem ciągle w pełnym zasięgu lte. Nic nie daje podłączanie bezpośrednio modemu do komputera.
AntyLiderLTE

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: AntyLiderLTE »

Born1966 pisze: Zrezygnuję nie tylko z LTE ,ale 5 telefonów plusa na abonament i 4 na kartę.Przeniosę do innego operatora,nie dlatego ,że inni są lepsi,ale dla zasady
Dzisiaj sporo abonamentow komorkowych jest bez limitow rozmow. Wrobili Cie w LTE "bez limitu"? Idziesz spac, wykrec numer do "zegarynki", albo na telefon zony w tej samej sieci. I idz spac. Niech se "chodzi". Ty wiecej nie zaplacisz, ale jakies koszty nieuczciwemu operatorowi wygenerujesz z tej racji. Jak zrobia tak tysiace zalejkowanych to moze to jakos wymiernie odczuja.

marcin
ODPOWIEDZ