LTE bez limitu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
polshit
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 paź 2014, o 13:27

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: polshit »

Fakt, kultura wciaz obowiazuje. Od tego calego wk**wienia zanizam sie do ich poziomu :(
AntyLiderLTE

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: AntyLiderLTE »

ivar pisze:Oczywiście, że może. Nawet jeśli nie będzie mógł tego wykorzystać w sądzie to na fanpage się przyda :P
Na fanpage ktory polubi 72 osoby. Czyli nic nie zyska.

marcin
Awatar użytkownika
mcp
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 22 lip 2014, o 11:28

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: mcp »

Ja też dostałem lejek po przekroczeniu 60 GB w najwyższej opcji. Na razie 20/7 Mb/s. (60GB w 2 tygodnie to faktycznie Havy User) Na infolinii twierdzą, że nie ma żadnego lejka. LTE w telefonie w tym samym miejscu i czasie 60/20 Mb/s. Czyli BTS niezbyt obciążony. W poprzednich miesiącach żadnych lejków mimo że użycie było większe.

Proponuje wszystkim wysyłać przynajmniej 3 razy w tygodniu reklamację z żądaniem wyłączenia FUP, a jeśli to niemożliwe z żądaniem korekty faktury na kwotę za klasę w której się znaleźliście. Dlaczego mam płacić 90zł jak jestem w klasie, w której abonament jest za 49zł.
polshit
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 1 paź 2014, o 13:27

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: polshit »

Czy ktos oszukany przez bandytow z polsatu bylby w stanie sprecyzowac jak jego umowa przedstawia temat zanizania predkosci?
ivar
PlusManiak
Posty: 82
Rejestracja: 12 mar 2013, o 13:37

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: ivar »

AntyLiderLTE pisze:
ivar pisze:Oczywiście, że może. Nawet jeśli nie będzie mógł tego wykorzystać w sądzie to na fanpage się przyda :P
Na fanpage ktory polubi 72 osoby. Czyli nic nie zyska.

marcin
Już 75, a to dopiero pierwszy dzień :D Z osądami wstrzymam się do weekendu, może coś ruszy...
A co do samego nagrywania:
http://di.com.pl/news/47924,0,Telekomy_ ... _gina.html
Ostatnio zmieniony 2 paź 2014, o 16:22 przez ivar, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: Krzysiek_Plus »

oloxx pisze:pytanie do Pana Krzysztofa
jaki jest maksymalny rozmiar załącznika, który może być dołączony do wiadomości wysłanej na bok@plus.pl
Do 0,5 MB, ponieważ większe pliki nie są przyjmowane przez nasz system pocztowy.

Jeśli nie ma możliwości zmniejszenia załącznika, proponuję przesłanie zapytania poprzez nasz formularz: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... er/ask.php, który umożliwia dodawanie większych plików.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
oloxx

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: oloxx »

teraz widzę, że bok@plus.pl łyka pliki 3 Mb
dostałem właśnie potwierdzenie, że "20141002_160756.jpg, 3050199 bajtów, dodano do incydentu"
Tomekb
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 19 wrz 2014, o 09:08

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: Tomekb »

czy ktoś z was reklamował ten internet bo mnie akurat nikt nie poformował o tym że w zasięgu lte będzie obniżona w moim pakiecie szybkość łączą nawet teraz dzwoniłem do bok to wszyscy zdziwieni że mam limit w moim pakiecie
Awatar użytkownika
ono
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 25 cze 2014, o 00:33

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: ono »

Reklamacja wysłana przeze mnie do Polkomtela, jakby ktoś potrzebował inspiracji.

Zezwalam na przeklejanie i przeradowanie i udostępnianie poniższej reklamacji w tym na mediach społecznościowych na potrzeby innych poszkodowanych klientów Polkomtela.
ŻĄDANIE USUNIĘCIA LIMITU PRĘDKOŚCI DLA TRANSFERU DANYCH LTE DLA NUMERU *********

Zgodnie z umową z dnia **.06.2014 zawartą w Krakowie pomiędzy mną *********** prowadzącym działalność pod nazwą ************, a Polkomtel Sp. z o.o. żądam zaprzestania łamania warunków umowy w tym §2 pkt. 2 ustęp "maksymalna prędkość pobierania danych". Swoje żądanie argumentuje tym, że w sobotę 27.09.2014 zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta na infolinii technicznej 2601, że numer ********* nie posiada żadnych nałożonych limitów a problem jest natury technicznej związany z komunikacją z nadajnikiem BTS. W sobotę transfer został ograniczony do 10Mbit/s z 50Mbit/s dostępnych dla mojej lokalizacji. Zgłoszenie problemu zostało przyjęte pod numerem C*************** i nie zostało do chwili obecnej rozpatrzone.

W kolejnych dniach kontaktowałem się z infolinią w celu ustalenia podstępów w rozwiązywaniu problemu. W dniu wczorajszym od rana, choć nie korzystałem intensywnie z internetu maksymalny transfer spadł do 1Mbit/s a potem do 0,5Mbit/s. Kolejna interwencja na infolinii nie przyniosła rezultatów, konsultant nie był w stanie odpowiedzieć czemu transfer spadł sugerując nadal problemy techniczne, oraz nie potrafił określić kiedy dział techniczny ustosunkuje się do zgłoszenia.

W związku z tym dokonałem dzisiaj wymiany karty dla mojego drugiego numeru ********* na USIM LTE i uruchomiłem test prędkości danych na telefonie iPhone 5 w tej samej lokalizacji co stacjonarny router Huawei B593s *********. Mimo, że iPhone 5 oferuje o wiele gorszą specyfikacją dla LTE transfer dla tej samej lokalizacji pokazał 25Mbit/s w tym samym momencie gdy dla numeru ********* jest on na poziomie 0,5Mbit (50x krotnie niższym!). Zatem nieprawdziwe jest uzasadnienie, że problem leży po stronie nadajnika.

Również nieprawdziwe jest uzasadnienie że problemem jest urządzenie Huawei B593s, gdyż z użyciem karty USIM operatora Play poprzez LTE transfer jest na poziomie 45Mbit/s (100x szybszy). Zatem wchodzi w grę tylko i wyłącznie bezzasadne i łamiące postanowienie umowy ograniczenie przypisane do numeru ********* przez operatora.

Zatem proszę o niezwłoczne usunięcie tegoż ograniczenia, które nie znajduje uzasadnienia w umowie a konkretnie w §2 pkt. 2 adnotacja 4 która stanowi, że ograniczenie prędkości może być wyłącznie uzasadnione technologią transmisji, obciążenia stacji nadawczej i warunków atmosferycznych, gdyż jak wykazałem wyżej czynniki te nie występują. Pragnę też zaznaczyć, że inne punkty regulaminu nie mogą w tej sytuacji tłumaczyć zaistniałego ograniczenie transferu, gdyż §2 pkt. 2 adnotacja 4 szczegółowo definiuje kiedy WYŁĄCZNIE może nastąpić takie ograniczenie.

W przypadku: (1) nierozpatrzenia w.w. żądania w trybie natychmiastowym, (2) niezaprzestania rażącego wprowadzania w mnie w błąd przez osoby Państwa reprezentujące, (3) nie wywiązywania się z §5 pkt. 1 regulaminu nt. dołożenia należytych starań, w związku z tym, że usługa jest potrzebna do prowadzenia mojej indywidualnej działalności gospodarczej, a degradacja jakości tejże usługi wiąże się z ponoszeniem strat przeze mnie, sprawę skieruję do odpowiednich organów nadzoru działalności firm w branży telekomunikacyjnej t.j. UKE i UOKiK oraz będę dochodził swoich praw w tym rekompensaty z tytułu strat związanych z prowadzeniem działalności.

Z poważaniem,
*********
Marcinelli
Szalony PlusManiak
Posty: 254
Rejestracja: 15 wrz 2014, o 20:20

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: Marcinelli »

mrfirebs pisze:Najśmieszniejsze jest to, że możemy zastosować tą samą politykę co plus i ich kruczków...
To jak się czepiamy, to UOKiK powinien się jeszcze zająć:
"W celu umożliwienia wszystkim Abonentom sprawiedliwe korzystanie z sieci Polkomtel stosuje zasady Fair-Usage-Policy („FUP”). Celem FUP jest zapewnienie każdemu z Abonentów możliwość sprawiedliwego korzystania z usługi niezależnie od ilości przesłanych danych. Realizowane jest to poprzez przydzielanie odpowiednich wartości parametrów dostępu do sieci telekomunikacyjnej zgodnie z rosnącym zużyciem danych przy zachowaniu priorytetów/różnic wynikając z planów cenowych."
Ja mieszkam w Polsce, umowa ma być wykonana na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, więc zgodnie z art 7 i art 7a "Ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim":
Art. 7.
1. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w obrocie z udziałem konsumentów oraz przy wykonywaniu przepisów z zakresu prawa pracy używa się języka polskiego, jeżeli:
1) konsument lub osoba świadcząca pracę ma miejsce zamieszkania na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej w chwili zawarcia umowy oraz
2) umowa ma być wykonana lub wykonywana na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej.
Art. 7a.
1. Obowiązek używania języka polskiego w zakresie, o którym mowa w art. 7, dotyczy
w szczególności nazewnictwa towarów i usług, ofert, warunków gwarancji,
faktur, rachunków i pokwitowań, jak również ostrzeżeń i informacji dla konsumentów
wymaganych na podstawie innych przepisów, instrukcji obsługi oraz
informacji o właściwościach towarów i usług,
z zastrzeżeniem ust. 3. Obowiązek
używania języka polskiego w informacjach o właściwościach towarów i usług
dotyczy też reklam.
2. Obcojęzyczne opisy towarów i usług oraz obcojęzyczne oferty, ostrzeżenia i informacje
dla konsumentów wymagane na podstawie innych przepisów w zakresie,
o którym mowa w art. 7, muszą być jednocześnie sporządzone w polskiej
wersji językowej, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Nie wymagają opisu w języku polskim ostrzeżenia i informacje dla konsumentów
wymagane na podstawie innych przepisów, instrukcje obsługi oraz informacje
o właściwościach towarów, jeżeli są wyrażone w powszechnie zrozumiałej
formie graficznej
; jeżeli formie graficznej towarzyszy opis, to opis ten powinien
być sporządzony w języku polskim.
Stosowanie terminu Fair Usage Policy jest moim zdaniem niedopuszczalne - powinien być przetłumaczony na język polski i umieszczony w regulaminie w wersji polskojęzycznej - dotyczy istotnej informacji o właściwości produktu.
Prawnicy - mam rację ?
Tomekb
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 19 wrz 2014, o 09:08

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: Tomekb »

ono pisze:Reklamacja wysłana przeze mnie do Polkomtela, jakby ktoś potrzebował inspiracji.

Zezwalam na przeklejanie i przeradowanie i udostępnianie poniższej reklamacji w tym na mediach społecznościowych na potrzeby innych poszkodowanych klientów Polkomtela.
ŻĄDANIE USUNIĘCIA LIMITU PRĘDKOŚCI DLA TRANSFERU DANYCH LTE DLA NUMERU *********

Zgodnie z umową z dnia **.06.2014 zawartą w Krakowie pomiędzy mną *********** prowadzącym działalność pod nazwą ************, a Polkomtel Sp. z o.o. żądam zaprzestania łamania warunków umowy w tym §2 pkt. 2 ustęp "maksymalna prędkość pobierania danych". Swoje żądanie argumentuje tym, że w sobotę 27.09.2014 zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta na infolinii technicznej 2601, że numer ********* nie posiada żadnych nałożonych limitów a problem jest natury technicznej związany z komunikacją z nadajnikiem BTS. W sobotę transfer został ograniczony do 10Mbit/s z 50Mbit/s dostępnych dla mojej lokalizacji. Zgłoszenie problemu zostało przyjęte pod numerem C*************** i nie zostało do chwili obecnej rozpatrzone.

W kolejnych dniach kontaktowałem się z infolinią w celu ustalenia podstępów w rozwiązywaniu problemu. W dniu wczorajszym od rana, choć nie korzystałem intensywnie z internetu maksymalny transfer spadł do 1Mbit/s a potem do 0,5Mbit/s. Kolejna interwencja na infolinii nie przyniosła rezultatów, konsultant nie był w stanie odpowiedzieć czemu transfer spadł sugerując nadal problemy techniczne, oraz nie potrafił określić kiedy dział techniczny ustosunkuje się do zgłoszenia.

W związku z tym dokonałem dzisiaj wymiany karty dla mojego drugiego numeru ********* na USIM LTE i uruchomiłem test prędkości danych na telefonie iPhone 5 w tej samej lokalizacji co stacjonarny router Huawei B593s *********. Mimo, że iPhone 5 oferuje o wiele gorszą specyfikacją dla LTE transfer dla tej samej lokalizacji pokazał 25Mbit/s w tym samym momencie gdy dla numeru ********* jest on na poziomie 0,5Mbit (50x krotnie niższym!). Zatem nieprawdziwe jest uzasadnienie, że problem leży po stronie nadajnika.

Również nieprawdziwe jest uzasadnienie że problemem jest urządzenie Huawei B593s, gdyż z użyciem karty USIM operatora Play poprzez LTE transfer jest na poziomie 45Mbit/s (100x szybszy). Zatem wchodzi w grę tylko i wyłącznie bezzasadne i łamiące postanowienie umowy ograniczenie przypisane do numeru ********* przez operatora.

Zatem proszę o niezwłoczne usunięcie tegoż ograniczenia, które nie znajduje uzasadnienia w umowie a konkretnie w §2 pkt. 2 adnotacja 4 która stanowi, że ograniczenie prędkości może być wyłącznie uzasadnione technologią transmisji, obciążenia stacji nadawczej i warunków atmosferycznych, gdyż jak wykazałem wyżej czynniki te nie występują. Pragnę też zaznaczyć, że inne punkty regulaminu nie mogą w tej sytuacji tłumaczyć zaistniałego ograniczenie transferu, gdyż §2 pkt. 2 adnotacja 4 szczegółowo definiuje kiedy WYŁĄCZNIE może nastąpić takie ograniczenie.

W przypadku: (1) nierozpatrzenia w.w. żądania w trybie natychmiastowym, (2) niezaprzestania rażącego wprowadzania w mnie w błąd przez osoby Państwa reprezentujące, (3) nie wywiązywania się z §5 pkt. 1 regulaminu nt. dołożenia należytych starań, w związku z tym, że usługa jest potrzebna do prowadzenia mojej indywidualnej działalności gospodarczej, a degradacja jakości tejże usługi wiąże się z ponoszeniem strat przeze mnie, sprawę skieruję do odpowiednich organów nadzoru działalności firm w branży telekomunikacyjnej t.j. UKE i UOKiK oraz będę dochodził swoich praw w tym rekompensaty z tytułu strat związanych z prowadzeniem działalności.

Z poważaniem,
*********
pewnie nic to nie da ale taka prawda jest dalej sprzedają ludzie to i nie wiedzą co wciskają ja minute temu dzwoniłem do nich i wszyscy zdziwieni są że limitem i tak jak ja mam 30 gb bez limitu z prędkością max i mam założony limit nikt nie pomorze ale wiem jedno ze tak jak nie uda mi sie zrezygnować z tego to wszystkie 4 telefony w moim domu i ten jeb,,, internet zostanie wypowiedziany na koniec umowy
pikus88
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 16 sie 2014, o 20:07

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: pikus88 »

AntyLiderLTE pisze:
pikus88 pisze:Cóż ja swojego słowa dotrzymam, wywiążę się z tej dwuletniej kuli u nogi, natomiast następnym razem będę po prostu nagrywał rozmowy z przedstawicielami sieci bo ich metody pracy są poniżej krytyki.
Nie mozesz ich nagrac bez poinformowania. Jak poinformujesz ze nagrywasz, to sie rozlaczal.

marcin

Wiesz, ja swój internet brałem w punkcie PLUS-a w Ostrołęce przy ul. Głowackiego, rozmawiałem z Panią Martą w cztery oczy, w pewnym momencie do rozmowy dołączył jakiś starszy specjalista od sprzedaży, on również nie wspomniał o samym FUP, problem w tym, że jak zapewne wiecie, nikt nie przyzna się do praktyk przemilczania tak istotnych rzeczy. Podobnie działa sławne Energetyczne Centrum, które oferuje tańszą energię. Wszystko się zgadza do momentu w którym przedstawiciele pomijają istotną informację o tym, że umowa jaką podpisuje klient zawiera również jakiś tam rodzaj ubezpieczenia, co w rezultacie sprawia, że nasza oszczędność zostaje połknięta przez kolejną opłatę a nawet staje się nie tyle oszczędnością co większym rachunkiem.
A co do nagrywania takich rozmów, nauczony tym co mam na dzień dzisiejszy będę to robił, bo niestety ktoś próbuje mnie wykiwać i to za większą kasę niż płaciłem dotychczasowemu operatorowi.
Adixm
PlusManiak
Posty: 50
Rejestracja: 29 wrz 2014, o 11:07

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: Adixm »

pikus88 pisze: Swoją drogą dziwi mnie zachowanie tak dużej firmy, nie znają oni podstawowej zasady marketingu? Przecież jeden niezadowolony klient zrobi zdecydowanie więcej złego niż 5 zadowolonych. Cóż ja swojego słowa dotrzymam, wywiążę się z tej dwuletniej kuli u nogi, natomiast następnym razem będę po prostu nagrywał rozmowy z przedstawicielami sieci bo ich metody pracy są poniżej krytyki.
Czyli to jest to o czym mówiłem wcześniej, jeszcze Plus będzie żałował tak niejasnych zasad i taki klient jak tutaj zacytowany kolega powyżej czy ja, przy tak podobnych cenach usług będzie wszystkim zdecydowanie odradzał Plusa. W rezultacie każdy jeden klient czując się oszukany nie tylko zrezygnuje z usług mobilnego internetu ale także abonamentu telefonicznego czy telewizji, a dodatkowo z żalu nakłoni do podobnego ruchu 10 innych klientów Plusa, bo Panowie z Plusa pamiętajcie ludzie są inteligentni i potrafią rozróżnić obciążona stację bazową od wciskania "kitów". Jestem w stanie zrozumieć że zabezpieczacie jakąś część pasma dla tych osób bez lejka ale to co WY wyrabiacie woła o pomstę do nieba. Za dwa lata konkurencja z chęcią przygarnie Waszych klientów. Za prawdę obym był prorokiem, moje podstawowe hasło: Wszystko byle nie PLUS, a wierzcie mi w lokalnej społeczności mam mocna siłe przebicia i jak potrafie zrozumieć lejek po 300GB to złodziejskich lejków po 40GB nie wybaczę!
ivar
PlusManiak
Posty: 82
Rejestracja: 12 mar 2013, o 13:37

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: ivar »

Przecież podałem link gdzie jest to wyjaśnione. W Polsce prawo nie reguluje tej kwestii, a to znaczy, że nagrywać można i można tego nagrania używać w sporach jako dowodu. Nie ma również obowiązku informowania o tym, że nagrywamy własne rozmowy. http://di.com.pl/news/47924,0,Telekomy_ ... _gina.html
Ostatnio zmieniony 2 paź 2014, o 17:02 przez ivar, łącznie zmieniany 2 razy.
oloxx

Re: LTE bez limitu pytanie

Post autor: oloxx »

jak ktokolwiek będzie pisał jakąkolwiek reklamację to wysyłka tylko maile na bok@plus.pl
załączniki (przynajmniej mi) przyjęło o wielkości 3Mb. napisać, nawet odręcznie, zrobić zdjęcie i wysłać
jak wysyłacie przez plus online nie macie żadnego potwierdzenia wysłania reklamacji - jedynie smsa, że przyjęto zgłoszenie. chociaż ja potweirdzenia z drugiej reklamacji nie dostałem. pozostają tylko printscreen'y ale to raczej nie ma żadnej mocy
ODPOWIEDZ