Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
lunea,
takie wnioski realizowane są w kolejności zgłoszeń.
takie wnioski realizowane są w kolejności zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nowa karta microsim z salonu wciąż nie działa
Witam. Wczoraj(11 czerwca 2014) nabyłem w salonie plusa kartę microsim. Sprzedawca zapewniał, że za kilka minut będzie aktywna. Po kilku godzinach postanowiłem sprawdzić czy już działa i niestety nie działała. Dzisiaj sytuacja się nie zmieniła: działa stara karta, a przy włożeniu nowej wyskakuje komunikat: "Rejestracja karty SIM nie powiodła się". Moje pytanie brzmi: czekać dalej czy interweniować? Dzisiaj chcę już mieć możliwość korzystania z nowej karty.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2014, o 10:20 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Witaj pathar,
prześlij proszę numer telefonu + numer dotychczasowej i nowej karty SIM przez ten formularz. Sprawdzimy to.
prześlij proszę numer telefonu + numer dotychczasowej i nowej karty SIM przez ten formularz. Sprawdzimy to.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Joanna_Plus: już wysłałem te dane przez formularz :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
pathar,
wiadomość dotarła – dziękuję. Przekazałam sprawę dalej. Jak otrzymam odpowiedź – napiszę.
wiadomość dotarła – dziękuję. Przekazałam sprawę dalej. Jak otrzymam odpowiedź – napiszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Joanna_Plus: Byłem już dziś w salonie i teraz wszystko działa. Dzięki za dobre chęci:) Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
pathar,
dzięki za informację.
dzięki za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Witam,
Wymieniałem kartę SIM na wersję NANO. Karta sim jest w Plus na Kartę, zarejestrowałem się w systemie otrzymałem nową kartę nano jednak do tej chwili jest nieaktywna. W salonie Plus powiedzieli, że trwa to do 15-min. Niestety nawet po upływie 24h nowa karta nie jest aktywna.
Dzwoniłem do biura obsługi klienta powiedziano mi że mam czekać i po północy powinna działać lecz tak się nie stało. Nie zgłoszono reklamacji do działu technicznego ponieważ nie upłynęło jeszcze 24h od wymiany w momencie gdy dzwoniłem.
Na wniosku o nową kartę były pytania o zgodę na otrzymywanie reklam itp. Poprosiłem aby co można oznaczyć na NIE, więc na wszystkie pytania mam NIE, może tutaj jest problem i system nie przepuszcza dalej ?
Stara karta również już nie jest aktywna aczkolwiek była przycinana w Mobile4you tyle że Pani zahaczyła delikatnie o chip więc nie mam pewności.
Proszę o pomoc.
Wymieniałem kartę SIM na wersję NANO. Karta sim jest w Plus na Kartę, zarejestrowałem się w systemie otrzymałem nową kartę nano jednak do tej chwili jest nieaktywna. W salonie Plus powiedzieli, że trwa to do 15-min. Niestety nawet po upływie 24h nowa karta nie jest aktywna.
Dzwoniłem do biura obsługi klienta powiedziano mi że mam czekać i po północy powinna działać lecz tak się nie stało. Nie zgłoszono reklamacji do działu technicznego ponieważ nie upłynęło jeszcze 24h od wymiany w momencie gdy dzwoniłem.
Na wniosku o nową kartę były pytania o zgodę na otrzymywanie reklam itp. Poprosiłem aby co można oznaczyć na NIE, więc na wszystkie pytania mam NIE, może tutaj jest problem i system nie przepuszcza dalej ?
Stara karta również już nie jest aktywna aczkolwiek była przycinana w Mobile4you tyle że Pani zahaczyła delikatnie o chip więc nie mam pewności.
Proszę o pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Witaj Mario[PL],
jak aktualnie wygląda sytuacja? Po wyłączeniu i włączeniu telefonu karta nadal nie loguje się do sieci?
jak aktualnie wygląda sytuacja? Po wyłączeniu i włączeniu telefonu karta nadal nie loguje się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Niestety nadal bez zmian karta nie loguje się do sieci, sprawdzone na dwóch telefonach. Proszę o pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Mario[PL],
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu + numer dotychczasowej i nowej karty SIM.
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu + numer dotychczasowej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Wysłałem dane o które Pani prosi, proszę o informację w czym jest problem ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Mario[PL],
wiadomość dotarła – dziękuję. Sprawę przekazałam do techników. Jak otrzymam odpowiedź – napiszę.
wiadomość dotarła – dziękuję. Sprawę przekazałam do techników. Jak otrzymam odpowiedź – napiszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Niestety wymieniona karta nano sim nadal nie loguje się do sieci liczyłem, że dzisiaj będzie już działać telefon ten jest podany na wizytówkach oraz pieczątce firmowej, dzwoniłem również na infolinię, dzisiaj idę do salonu plusa przecież to skandal złożę oficjalne zażalenie i reklamację, jak nie pomoże to przenoszę numer do innej sieci. Przestrzegam przed pochopną wymianą karty sim
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Mario[PL],
sprawa weryfikowana jest przez nasz dział techniczny. Najmocniej przepraszam za wszystkie niedogodności .
Edycja:
Mario[PL], prośba o przelogowanie urządzenia i weryfikację działania karty.
sprawa weryfikowana jest przez nasz dział techniczny. Najmocniej przepraszam za wszystkie niedogodności .
Edycja:
Mario[PL], prośba o przelogowanie urządzenia i weryfikację działania karty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ