Sprawdzenie wykorzystanego transferu
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 34
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 lis 2013, o 16:56
Sprawdzenie wykorzystanego transferu
Witam
Jak można sprawdzić ile transferu z internetu już się zużyło? Wiem że w orange i innych sieciach można sprawdzać na stronie internetowej ile pozostało,jak to jest w plusie?
Jak można sprawdzić ile transferu z internetu już się zużyło? Wiem że w orange i innych sieciach można sprawdzać na stronie internetowej ile pozostało,jak to jest w plusie?
Re: Sprawdzenie wykorzystanego transferu
Przez Plus Online próbowałeś?
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 34
- Rejestracja: 23 lis 2013, o 16:56
Re: Sprawdzenie wykorzystanego transferu
Próbowałem,ale nie mogę nic podobnego tam wyszukać :(
No chyba ze tam coś takiego jest,a ja nie widze hehe :) To proszę mnie naprowadzić :)
No chyba ze tam coś takiego jest,a ja nie widze hehe :) To proszę mnie naprowadzić :)
Re: Sprawdzenie wykorzystanego transferu
Temat był już wiele razy wałkowany na forum.
W obecnych umowach nie ma już możliwości sprawdzenia wykorzystanie limitu danych w Plus Online poprzez zakładkę Pakiety - tylko i wyłącznie przez SMS o treści U pod 2580 (0,29 groszy) ;)
W obecnych umowach nie ma już możliwości sprawdzenia wykorzystanie limitu danych w Plus Online poprzez zakładkę Pakiety - tylko i wyłącznie przez SMS o treści U pod 2580 (0,29 groszy) ;)
Re: Sprawdzenie wykorzystanego transferu
W poprzednich umowach też takiej możliwości nie było!przemekkk pisze:Temat był już wiele razy wałkowany na forum.
W obecnych umowach nie ma już możliwości sprawdzenia wykorzystanie limitu danych w Plus Online poprzez zakładkę Pakiety - tylko i wyłącznie przez SMS o treści U pod 2580 (0,29 groszy) ;)
Jest za to możliwość w e-boku jeżeli masz e faktury to uruchom "bieżące zużycie" i możesz sprawdzić bieżące zużycie ale tylko do ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, bo później Plus to przed tobą zataja, żeby wyłudzić 6 zł z biling z którego i tak, figę się dowiesz, bo po pierwsze dostaniesz go po miesiącu oczekiwania, a po drugie też nie rozdziela na noc/dzień. Tylko wydrukuje ogólne użycie na dany dzień godzinę i potem siedź i licz, a jeśli masz transfer nocny to i ten sms poda ci pełne zużycie bez podziału na poszczególne okresy dzień/noc.
Swoją drogą ciekawe jest to, że nie masz podglądu nawet na e-boku za poprzedni miesiąc.
W Plusie internet na kartę jest lepiej bo można za darmo sprawdzić *121 i masz pakiety a do tego *100# sprawdzisz stan konta.
Ciekawa polityka tej firmy nie?
Żeby prepaid-owcy mieli lepiej od tych z umowami!
Coś wspaniałego!
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 34
- Rejestracja: 23 lis 2013, o 16:56
Re: Sprawdzenie wykorzystanego transferu
Taa super polityka :P
No z tym rozróżnianiem transferu noc/dzień to im coś nie wychodzi... bo w nocy pobieram a transfer pada szybciej niż jak by sie nie ściągało przez noc przy równym korzystaniu w ciągu dnia.
Klient powinien miec wgląd do tego,jak w Orange.
No z tym rozróżnianiem transferu noc/dzień to im coś nie wychodzi... bo w nocy pobieram a transfer pada szybciej niż jak by sie nie ściągało przez noc przy równym korzystaniu w ciągu dnia.
Klient powinien miec wgląd do tego,jak w Orange.
Re: Sprawdzenie wykorzystanego transferu
Stan pakietów można sprawdzać tylko w pakietach gdzie nie ma lejka, czyli w bardzo starych taryfach Plus Internet i ofertach na kartę. Tam gdzie nie ma lejka nie ma takiej możliwości niestety. Kto wie, może w końcu Plus coś poprawi w swoim systemie bilingowym i kontrola pakietów będzie możliwa także w ofertach lejkowych.
Nie sprawdzałem innych operatorów, więc nie wiem jak oni mają to rozwiązane w ofertach z lejkiem.
Nie sprawdzałem innych operatorów, więc nie wiem jak oni mają to rozwiązane w ofertach z lejkiem.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 34
- Rejestracja: 23 lis 2013, o 16:56
Re: Sprawdzenie wykorzystanego transferu
Posiadam internet mobilny,więc powinno iść sprawdzić? :)
Re: Sprawdzenie wykorzystanego transferu
Nic się nie da sprawdzić.
Stan zużycia limitów to wiedzą tajemną korporacji PLUS !!!
Otrzymany wykaz z opcji [bieżące zużycie] nie wskazuje jaka część została zaliczona do limitu a jaka z niego wyłączona.
Dodatkowo niezbędny jest zabieg rozdzielenia kolumny [data] na dwie komuny [data] i [godzina połączenia].
Więc jest tak, że o jednej godzinie sesji są wykazane dwie - trzy pozycje.
Załączam plik pokazujący dwie trzy pozycje dla jednej i tej samej godziny.
Skutek taki, że nadal nie wiadomo ile z limitu nam pozostało.
Kiedy PLUS zrozumie jak bardzo dramatyczna jest sytuacja mieszkańców wsi.
Płacimy faktury za podstawowe usługi ( TV/telefon/zpłąta za towary ...), zamawiamy dostawę energii elektrycznej w systemie pre-paid , itd. itp.
Powstaje więc bardzo ryzykowna sytuacja dla siedliska domowego.
Obowiązkowym rozwiązaniem jest dodatkowo AERO2. Ale nie każdy ma szczęści by mieć w swojej lokalizacji taką opcję.
Dziwi, że tyle czasu PLUS jest odporny na załatwienie elementarnej sprawy.
Macie jakieś propozycje gdzie uderzyć ?
UOKiK ?
Na koniec pamiętajmy, że wykaz zawiera ilości kB i MB.
Limity określane są w GB;
W wykazie trzeba samemu zamieniać ilości kB na MB by sumy były prawidłowe tj, w MB.
To kolejne utrudnienie powstałe z niechlujstwa i nierzetelności programistów PLUSa.
Stan zużycia limitów to wiedzą tajemną korporacji PLUS !!!
Otrzymany wykaz z opcji [bieżące zużycie] nie wskazuje jaka część została zaliczona do limitu a jaka z niego wyłączona.
Dodatkowo niezbędny jest zabieg rozdzielenia kolumny [data] na dwie komuny [data] i [godzina połączenia].
Więc jest tak, że o jednej godzinie sesji są wykazane dwie - trzy pozycje.
Załączam plik pokazujący dwie trzy pozycje dla jednej i tej samej godziny.
Skutek taki, że nadal nie wiadomo ile z limitu nam pozostało.
Kiedy PLUS zrozumie jak bardzo dramatyczna jest sytuacja mieszkańców wsi.
Płacimy faktury za podstawowe usługi ( TV/telefon/zpłąta za towary ...), zamawiamy dostawę energii elektrycznej w systemie pre-paid , itd. itp.
Powstaje więc bardzo ryzykowna sytuacja dla siedliska domowego.
Obowiązkowym rozwiązaniem jest dodatkowo AERO2. Ale nie każdy ma szczęści by mieć w swojej lokalizacji taką opcję.
Dziwi, że tyle czasu PLUS jest odporny na załatwienie elementarnej sprawy.
Macie jakieś propozycje gdzie uderzyć ?
UOKiK ?
Na koniec pamiętajmy, że wykaz zawiera ilości kB i MB.
Limity określane są w GB;
W wykazie trzeba samemu zamieniać ilości kB na MB by sumy były prawidłowe tj, w MB.
To kolejne utrudnienie powstałe z niechlujstwa i nierzetelności programistów PLUSa.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 34
- Rejestracja: 23 lis 2013, o 16:56
Re: Sprawdzenie wykorzystanego transferu
Może ktoś z przedstawicieli plusa nam to wyjasni?? Nie po to płacimy duże rachunki by potem nas oszukiwano i zliczano limit nocny i dzienny jako jeden ...
Re: Sprawdzenie wykorzystanego transferu
Oni nas nie oszukują !!!
Oni ukrywają świadomie dane by Nas, ich płatników narazić celowo na dodatkowe płatności.
Dokupienie w systemie Plus Internet dodatkowych GB transferu kosztuje ASTRONOMICZNĄ KASĘ !!!
Stawki:
Plus Internet extra 1 GB = 14,99 zł
Plus Internet extra 3 GB = 24,99 zł
Za 3 BG mamy dopłacić zapłacić 25 zł !!!
To jakieś nieporozumienie.
To są stawki dla użytkowników telefonów GSM.
Sprawa tgz. "lejka".
Prędkość powinna spadać do poziomu AERO2.
Oni ukrywają świadomie dane by Nas, ich płatników narazić celowo na dodatkowe płatności.
Dokupienie w systemie Plus Internet dodatkowych GB transferu kosztuje ASTRONOMICZNĄ KASĘ !!!
Stawki:
Plus Internet extra 1 GB = 14,99 zł
Plus Internet extra 3 GB = 24,99 zł
Za 3 BG mamy dopłacić zapłacić 25 zł !!!
To jakieś nieporozumienie.
To są stawki dla użytkowników telefonów GSM.
Sprawa tgz. "lejka".
Prędkość powinna spadać do poziomu AERO2.