Aktywacja nowego numeru

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Magda_Plus »

Skoro limit aktywacji przez stronę WWW, został wyczerpany, zatem teraz będziesz czekać na aktywację wykonaną przez naszą sieć. Stąd ponawiam pytanie zadane w poprzednim poście:
czy podczas zamawiania danej oferty zaznaczyłeś chęć aktywacji numeru przed upływem okresu 10 dni od momentu podpisania umowy? Jeśli nie to wówczas, aktywacja Twojego numeru nastąpi po 10 dniach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
camelm77
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 4 cze 2013, o 19:57

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: camelm77 »

Nie pamiętam czy to zaznaczyłem
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Magda_Plus »

Możesz to sprawdzić w dokumentach, jakie dostałeś od kuriera. Jeśli będziesz miał zaznaczoną tą opcję wówczas aktywacja numeru nastąpi wcześniej niż 10 dni. :-D
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
camelm77
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 4 cze 2013, o 19:57

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: camelm77 »

Wszystko juz dziala ;) Dziękuję.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Magda_Plus »

Cieszę się. :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michalmeszka
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 cze 2013, o 12:28

Świadczenie usług

Post autor: michalmeszka »

Zawarłem umowę telefonicznie 14.06. Karta z umową do mnie już dotarła tylko czekam już 3 dzień na aktywację. Dzwoniłem do Pana konsultanta to powiedział mi żebym włożył kartę do innego telefonu włożyłem i nic piszę że sieć nie została zaktywowana. A w umowie mam że najpóźniej za 7 dni od trwania umowy karta powinna być aktywna a jutro mini 7 dzień . I jeżeli w przeciągu 7 dni nie zostanie aktywowana mam prawo rozwiązać umowę także czekam do poniedziałku i piszę wypowiedzenie.. Ponieważ już z konsultantami nie mogę się dogadać .I już wydałem sporo pieniędzy na rozmowę z nimi i więcej nie zamierzam dzwonić.
Ostatnio zmieniony 20 cze 2013, o 12:56 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połaczenie wątkow, ten sam problem.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Magda_Plus »

Witaj michalmeszka,
jeśli dobrze Cię zrozumiałam, to zamówienie dotyczące aktywacji złożyłeś telefoniczne 14 czerwca. Doręczenie umowy wraz z numerem nastąpiło 17 lub 18 czerwca- to od tego terminu czekasz 7 dni na aktywację (17 lub 18 czerwca podpisałeś umowę). Pamiętaj, że zawarłeś umowę na odległość, a karta SIM będzie mogła być aktywowana, w momencie, kiedy trafią do nas podpisane przez Ciebie dokumenty.
W związku z tym bardzo możliwe, że włączenie Twojego numeru nastąpi 24 czerwca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michalmeszka
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 cze 2013, o 12:28

aktywcja

Post autor: michalmeszka »

Jeżeli wyraziłem zgodę na możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni przy umowie telefonicznej to moja aktywacja przedłuży się?? Czy nie można jej przyśpieszyć ? proszę o odpowiedź?
Ostatnio zmieniony 20 cze 2013, o 13:29 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, ten sam temat. Proszę nie zakładaj nowych wątków z tym samym tematem.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Magda_Plus »

michalmeszka,

odstąpienie od umowy w ciągu 10 dni od momentu jej podpisania przysługuje wszystkim Klientom, który zawarli ją na odległość, są Klientami indywidualnymi i nie wyrazili chęci na wcześniejszą aktywację niż 10 dni od momentu podpisania umowy.

Zatem jeśli spełniasz wszystkie powyższe warunki, będzie mógł odstąpić od umowy.

Czy konsultant, zaproponował Ci wcześniejszą aktywację numeru, czy nie wyraziłeś zgody na to?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Robercino
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 25 mar 2014, o 11:56

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Robercino »

Witam wczoraj odebrałem paczkę od kuriera zależy mi na szybkiej aktywcij karty proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Ewa_Plus »

Robercino - a czy przy składaniau zamówienia wyraziłeś zgodę na aktwyację przed 10 dniami, czy wolałeś zachować sobie możliwośc odstąpienia od umowy w terminie 10 dni>
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Robercino
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 25 mar 2014, o 11:56

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Robercino »

Tak, przed 10 dniami wyraziłem zgodę.

EDIT 1:
Zależy mi, żeby korzystać z tego sprzętu jak najszybciej gdyż stary telefon uległ awarii.

EDIT 2:
Proszę o aktywacje tej karty. :)
Ostatnio zmieniony 25 mar 2014, o 13:21 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Ewa_Plus »

A zamówienie składane było przez Internet, czy przez Telemarketing?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Robercino
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 25 mar 2014, o 11:56

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Robercino »

Telemarketing :(

EDIT:
Będę bardzo wdzięczny jak moja usługa zostanie w końcu aktywowana:)
Ostatnio zmieniony 25 mar 2014, o 14:52 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów - nie pisz post pod postem w tak krótkich odstępach czasowych; chcąc uzupełnić wypowiedź, gdy brak nowych wpisów używaj opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ).
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja nowego numeru

Post autor: Ewa_Plus »

W takim razie przyśpieszyc bardziej już się nie da. Trzeba poczekać aż firma kurierska zwróci podpisane dokumenty do nas.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ