czy podczas zamawiania danej oferty zaznaczyłeś chęć aktywacji numeru przed upływem okresu 10 dni od momentu podpisania umowy? Jeśli nie to wówczas, aktywacja Twojego numeru nastąpi po 10 dniach.
Aktywacja nowego numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja nowego numeru
Skoro limit aktywacji przez stronę WWW, został wyczerpany, zatem teraz będziesz czekać na aktywację wykonaną przez naszą sieć. Stąd ponawiam pytanie zadane w poprzednim poście:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja nowego numeru
Nie pamiętam czy to zaznaczyłem
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja nowego numeru
Możesz to sprawdzić w dokumentach, jakie dostałeś od kuriera. Jeśli będziesz miał zaznaczoną tą opcję wówczas aktywacja numeru nastąpi wcześniej niż 10 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja nowego numeru
Wszystko juz dziala ;) Dziękuję.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja nowego numeru
Cieszę się. :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 12:28
Świadczenie usług
Zawarłem umowę telefonicznie 14.06. Karta z umową do mnie już dotarła tylko czekam już 3 dzień na aktywację. Dzwoniłem do Pana konsultanta to powiedział mi żebym włożył kartę do innego telefonu włożyłem i nic piszę że sieć nie została zaktywowana. A w umowie mam że najpóźniej za 7 dni od trwania umowy karta powinna być aktywna a jutro mini 7 dzień . I jeżeli w przeciągu 7 dni nie zostanie aktywowana mam prawo rozwiązać umowę także czekam do poniedziałku i piszę wypowiedzenie.. Ponieważ już z konsultantami nie mogę się dogadać .I już wydałem sporo pieniędzy na rozmowę z nimi i więcej nie zamierzam dzwonić.
Ostatnio zmieniony 20 cze 2013, o 12:56 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połaczenie wątkow, ten sam problem.
Powód: połaczenie wątkow, ten sam problem.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja nowego numeru
Witaj michalmeszka,
jeśli dobrze Cię zrozumiałam, to zamówienie dotyczące aktywacji złożyłeś telefoniczne 14 czerwca. Doręczenie umowy wraz z numerem nastąpiło 17 lub 18 czerwca- to od tego terminu czekasz 7 dni na aktywację (17 lub 18 czerwca podpisałeś umowę). Pamiętaj, że zawarłeś umowę na odległość, a karta SIM będzie mogła być aktywowana, w momencie, kiedy trafią do nas podpisane przez Ciebie dokumenty.
W związku z tym bardzo możliwe, że włączenie Twojego numeru nastąpi 24 czerwca.
jeśli dobrze Cię zrozumiałam, to zamówienie dotyczące aktywacji złożyłeś telefoniczne 14 czerwca. Doręczenie umowy wraz z numerem nastąpiło 17 lub 18 czerwca- to od tego terminu czekasz 7 dni na aktywację (17 lub 18 czerwca podpisałeś umowę). Pamiętaj, że zawarłeś umowę na odległość, a karta SIM będzie mogła być aktywowana, w momencie, kiedy trafią do nas podpisane przez Ciebie dokumenty.
W związku z tym bardzo możliwe, że włączenie Twojego numeru nastąpi 24 czerwca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 12:28
aktywcja
Jeżeli wyraziłem zgodę na możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni przy umowie telefonicznej to moja aktywacja przedłuży się?? Czy nie można jej przyśpieszyć ? proszę o odpowiedź?
Ostatnio zmieniony 20 cze 2013, o 13:29 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, ten sam temat. Proszę nie zakładaj nowych wątków z tym samym tematem.
Powód: połączenie wątków, ten sam temat. Proszę nie zakładaj nowych wątków z tym samym tematem.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja nowego numeru
michalmeszka,
odstąpienie od umowy w ciągu 10 dni od momentu jej podpisania przysługuje wszystkim Klientom, który zawarli ją na odległość, są Klientami indywidualnymi i nie wyrazili chęci na wcześniejszą aktywację niż 10 dni od momentu podpisania umowy.
Zatem jeśli spełniasz wszystkie powyższe warunki, będzie mógł odstąpić od umowy.
Czy konsultant, zaproponował Ci wcześniejszą aktywację numeru, czy nie wyraziłeś zgody na to?
odstąpienie od umowy w ciągu 10 dni od momentu jej podpisania przysługuje wszystkim Klientom, który zawarli ją na odległość, są Klientami indywidualnymi i nie wyrazili chęci na wcześniejszą aktywację niż 10 dni od momentu podpisania umowy.
Zatem jeśli spełniasz wszystkie powyższe warunki, będzie mógł odstąpić od umowy.
Czy konsultant, zaproponował Ci wcześniejszą aktywację numeru, czy nie wyraziłeś zgody na to?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja nowego numeru
Witam wczoraj odebrałem paczkę od kuriera zależy mi na szybkiej aktywcij karty proszę o pomoc
Re: Aktywacja nowego numeru
Robercino - a czy przy składaniau zamówienia wyraziłeś zgodę na aktwyację przed 10 dniami, czy wolałeś zachować sobie możliwośc odstąpienia od umowy w terminie 10 dni>
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja nowego numeru
Tak, przed 10 dniami wyraziłem zgodę.
EDIT 1:
Zależy mi, żeby korzystać z tego sprzętu jak najszybciej gdyż stary telefon uległ awarii.
EDIT 2:
Proszę o aktywacje tej karty. :)
EDIT 1:
Zależy mi, żeby korzystać z tego sprzętu jak najszybciej gdyż stary telefon uległ awarii.
EDIT 2:
Proszę o aktywacje tej karty. :)
Ostatnio zmieniony 25 mar 2014, o 13:21 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
Re: Aktywacja nowego numeru
A zamówienie składane było przez Internet, czy przez Telemarketing?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja nowego numeru
Telemarketing :(
EDIT:
Będę bardzo wdzięczny jak moja usługa zostanie w końcu aktywowana:)
EDIT:
Będę bardzo wdzięczny jak moja usługa zostanie w końcu aktywowana:)
Ostatnio zmieniony 25 mar 2014, o 14:52 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów - nie pisz post pod postem w tak krótkich odstępach czasowych; chcąc uzupełnić wypowiedź, gdy brak nowych wpisów używaj opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ).
Powód: Połączenie postów - nie pisz post pod postem w tak krótkich odstępach czasowych; chcąc uzupełnić wypowiedź, gdy brak nowych wpisów używaj opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ).
Re: Aktywacja nowego numeru
W takim razie przyśpieszyc bardziej już się nie da. Trzeba poczekać aż firma kurierska zwróci podpisane dokumenty do nas.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ