Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 lut 2014, o 20:10
Re: aktywacja wymienionej karty sim
czyli więcej osób ma ten sam problem z podłączeniem do sieci po wymianie karty sim. I gdzie tu pomoc?
Re: aktywacja wymienionej karty sim
koledzy wymieńcie sobie kartę sim na nową i napiszcie do Plusa o zwolnienie z kosztów wymiany karty ze względu na jej uszkodzenie( w przeciwnym razie doliczą Wam do rachunku 25PLN). Ja tak zrobiłem i wszystko działa od razu po wymianie. Mają wadliwe karty sim, ale nikt nie moze doradzić, aby taką karte wymienić. ŻENADA!!!
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: aktywacja wymienionej karty sim
TeO, nie ma wadliwych kart, czasami w automatycznym procesie zmiany SIM nie zostają aktywowane wszystkie usługi. W takim przypadku po zgłoszeniu problemu brakujące usługi są dodawane ręczne. Niestety zgłoszenia tego typu mogą być niekiedy dłużej realizowane.
Przy ponownej wymianie karty błąd najprawdopodobniej już nie wystąpił.
pawgmin07, proszę prześlij numer usługi lub numer zgłoszenia (jeśli otrzymałeś) przez ten formularz.
Sebastian693, a to było zlecenie bezpłatna czy odpłatna? Przedłużałeś umowę?
Przy ponownej wymianie karty błąd najprawdopodobniej już nie wystąpił.
pawgmin07, proszę prześlij numer usługi lub numer zgłoszenia (jeśli otrzymałeś) przez ten formularz.
Sebastian693, a to było zlecenie bezpłatna czy odpłatna? Przedłużałeś umowę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: aktywacja wymienionej karty sim
To macie wadliwy system. Pytanie ile bym czekał, aż to ktoś ręcznie wprowadzi?Krzysiek_Plus pisze:TeO, nie ma wadliwych kart, czasami w automatycznym procesie zmiany SIM nie zostają aktywowane wszystkie usługi. W takim przypadku po zgłoszeniu problemu brakujące usługi są dodawane ręczne. Niestety zgłoszenia tego typu mogą być niekiedy dłużej realizowane.
Przy ponownej wymianie karty błąd najprawdopodobniej już nie wystąpił.
Powinniście naprawić system lub zatrudnić więcej pracowników do wprowadzania ręcznie brakujących usług, żeby skrócić czas oczekiwania klientów, którzy zaczynają korzystać z Waszych usług. A nie na początek zrażacie do siebie klientów.
Jak wypadacie jako firma telekomunikacyjna w oczach klientów?
Straciłem na połączenia z Biurem Obsługi (2601) ponad 11PLN, które zostało mi doliczone do rachunku. Jakbym wiedział, że te połączenia są płatne to bym dzwonił na nr 601102555 i by mi odliczyli z pakietu. Ale jak to się mówi moja strata. Za niewiedzę się płaci. Jednak niesmak pozostał. Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: aktywacja wymienionej karty sim
TeO,
najmocniej przepraszam za te utrudnienia .
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- numer telefonu lub numer konta klienta;
- datę realizacji tych połączeń i wartość opłaty za tę usługę.
Przekażę wówczas do Departamentu Reklamacji prośbę o zwrot powyższej opłaty.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu, prawny reprezentant firmy lub osoba pisemnie upoważniona.
najmocniej przepraszam za te utrudnienia .
Po zakończeniu okresu rozliczeniowego na tym numerze odezwij się do mnie przez ten formularz podając następujące informacje:TeO pisze:Straciłem na połączenia z Biurem Obsługi (2601) ponad 11PLN, które zostało mi doliczone do rachunku.
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- numer telefonu lub numer konta klienta;
- datę realizacji tych połączeń i wartość opłaty za tę usługę.
Przekażę wówczas do Departamentu Reklamacji prośbę o zwrot powyższej opłaty.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu, prawny reprezentant firmy lub osoba pisemnie upoważniona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: aktywacja wymienionej karty sim
Wysłałem dane formularzem, nadal brak reakcji z państwa strony. Minął 7 dzień od daty zgłoszenia problemu, przez ten czas mój numer jest niedostępny, pracownik salonu odsyła mnie do biura obsługi i tak w kółko. Jutro spróbuję skontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta i inaczej załatwić tą sprawę.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: aktywacja wymienionej karty sim
pawgmin07,
pełna funkcjonalność karty powinna być dostępna. Proszę o weryfikację i informację zwrotną.
pełna funkcjonalność karty powinna być dostępna. Proszę o weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Upoważnienie musi być notarialne czy zwykłe pismo podpisane przez osobę na którą numer jest zarejestrowany? Pani w jednym z salonów ostatnio poinformowała, że przyjmują tylko notarialne upoważnienia. I co będzie w przypadku gdy karta zostanie zgubiona czy uszkodzona, a w tym momencie nie będzie zachowana ważność konta na połączenia wychodzące? I tak bez problemu powinna zostać wymieniona?Joanna_Plus pisze:miksik,
potwierdzam to co napisała pepcia2 . Dodam, że w przypadku numerów Plus Mix wymiany karty może dokonać właściciel numeru bądź osoba pisemnie upoważniona do zlecania zmian na koncie.
Ważne: zlecić wymianę karty można na numerze aktywnym, który posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2014, o 12:19 przez NYC76, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
NYC76,
właściciel możesz pisemnie upoważnić Użytkownika numeru do dokonywania zmian na swoim koncie Plus Mix. Wniosek oprócz danych musi zawierać:
- imię i nazwisko osoby, która ma być upoważniona;
- numer telefonu, którego dotyczy upoważnienie;
- czytelny podpis Właściciela.
Pismo można:
• złożyć w najbliższym punkcie Plusa, salonie Plusa;
• przesłać faksem pod numer 601102602;
• przesłać pocztą na adres: Polkomtel sp. z o.o., ul. Wołoska 16, 02-675 Warszawa;
• przesłać na adres bok@plus.pl.
właściciel możesz pisemnie upoważnić Użytkownika numeru do dokonywania zmian na swoim koncie Plus Mix. Wniosek oprócz danych musi zawierać:
- imię i nazwisko osoby, która ma być upoważniona;
- numer telefonu, którego dotyczy upoważnienie;
- czytelny podpis Właściciela.
Pismo można:
• złożyć w najbliższym punkcie Plusa, salonie Plusa;
• przesłać faksem pod numer 601102602;
• przesłać pocztą na adres: Polkomtel sp. z o.o., ul. Wołoska 16, 02-675 Warszawa;
• przesłać na adres bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Czyli żadne notarialne upoważnienie nie jest potrzebne. To dziękuję. Może w innym salonie nie będą robili problemów.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
NYC76,
poproś właściciela numeru o przesłanie takiego wniosku np. na podany powyżej adres e-mail. Zgodnie z taką dyspozycją dana osoba zostanie wprowadzona do naszych systemów. Tym samym będzie mogła dokonywać zmian na koncie w tym dokonać wymiany karty.
poproś właściciela numeru o przesłanie takiego wniosku np. na podany powyżej adres e-mail. Zgodnie z taką dyspozycją dana osoba zostanie wprowadzona do naszych systemów. Tym samym będzie mogła dokonywać zmian na koncie w tym dokonać wymiany karty.
Konto musi wcześniej zostać zasilone, aby zmiana mogła być dokonana.NYC76 pisze:I co będzie w przypadku gdy karta zostanie zgubiona czy uszkodzona, a w tym momencie nie będzie zachowana ważność konta na połączenia wychodzące? I tak bez problemu powinna zostać wymieniona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: aktywacja wymienionej karty sim
Witam. I niestety ja dołączyłam do tej grupy.
Dzisiaj podobno została aktywowana moja nano karta sim, nawet na stary telefon dostałam informację, że usługa została aktywowana. Nic się nie dzieje. Szukałam winy w moim iphonie, ale jest wszystko ok. Na infolinii jeden Pan powiedział, że mam się wrócić do sklepu, a druga Pani powiedziała, że to może karta jest nieaktywna.
Najgorsze jest to, że jutro wyjeżdżam i potrzebuję telefon, a przez nano kartę nie mam jak korzystać z telefonu.
Proszę pomóżcie mi...:(
Dzisiaj podobno została aktywowana moja nano karta sim, nawet na stary telefon dostałam informację, że usługa została aktywowana. Nic się nie dzieje. Szukałam winy w moim iphonie, ale jest wszystko ok. Na infolinii jeden Pan powiedział, że mam się wrócić do sklepu, a druga Pani powiedziała, że to może karta jest nieaktywna.
Najgorsze jest to, że jutro wyjeżdżam i potrzebuję telefon, a przez nano kartę nie mam jak korzystać z telefonu.
Proszę pomóżcie mi...:(
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 2 mar 2014, o 17:03
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Witam,
Przedłużyłem umowę w Plusie i wymieniałem kartę na mikro sim, oczywiście teraz mam problem bo ja mogę wykonywać połączenia i wysyłać wiadomości do innych, ale jak ktoś dzwoni do mnie to jest komunikat "nie ma takiego nr" dwa razy dzwoniłem do bok i na razie nic się nie zmienia.
Czy da się coś z tym zrobić?
Pozdrawiam
Przedłużyłem umowę w Plusie i wymieniałem kartę na mikro sim, oczywiście teraz mam problem bo ja mogę wykonywać połączenia i wysyłać wiadomości do innych, ale jak ktoś dzwoni do mnie to jest komunikat "nie ma takiego nr" dwa razy dzwoniłem do bok i na razie nic się nie zmienia.
Czy da się coś z tym zrobić?
Pozdrawiam
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Mam pytanie - w dniu wczorajszym dokonałam wymiany karty SIM na microSIM i niestety w konsekwencji nikt nie może się do mnie dodzwonić tzn. Mój telefon pokazuje pełen zasięg i mogę wykonywać połączenia wychodzące a osoby dzwoniące do mnie słyszą komunikat abonent czasowo niedostępny. Sprawdzałem już nową kartę na dwóch aparatach i jest to samo a więc co nie wina telefonu. Proszę o pilną pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Witaj Adee Adamski, spysiaa,
proszę prześlijcie przez ten formularz numer telefonu + numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM. Skieruję wówczas sprawę do techników.
proszę prześlijcie przez ten formularz numer telefonu + numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM. Skieruję wówczas sprawę do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ