Potwierdzam.g-rs pisze:Microsim ma adapter do standard sim - natomiast nano nie posiada adaptera.
Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
grzegorz82,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wymiana karty SIM
Zastanawiam się, czy nie byłoby warto wymienić kartę SIM. Obecnie mam SIM'a jeszcze Simplusa i tylko samą kartę, bez ramki. Nie wiem nawet, czy jest zarejestrowana. Czy ten sam numer widoczny na tej wyłamanej karcie tj. 92 05 XXX XXX XXX, wystarczy? Rozumiem że wtedy też płacę te 12,30 zł i nie ma np. możliwości zakupienia nowego startera z taryfą i przeniesienia numeru?
Ostatnio zmieniony 1 cze 2015, o 11:05 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Re: Wymiana karty SIM
Tu masz oficjalny komentarz Plusa jakie warunki musisz spełnić aby móc ją wymienić:Piotr N. pisze:Zastanawiam się, czy nie byłoby warto wymienić kartę SIM. Obecnie mam SIM'a jeszcze Simplusa i tylko samą kartę, bez ramki. Nie wiem nawet, czy jest zarejestrowana. Czy ten sam numer widoczny na tej wyłamanej karcie tj. 92 05 XXX XXX XXX, wystarczy? Rozumiem że wtedy też płacę te 12,30 zł i nie ma np. możliwości zakupienia nowego startera z taryfą i przeniesienia numeru?
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3138
Może ktoś inny napisze czy te wszystkie warunki trzeba koniecznie spełnić czy Plus przymyka oko na niektóre.
Startery mają już swój numer nadany w fabryce dlatego nie możesz przenieść na nie swojego numeru.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Piotr N.,
Tak. Więcej informacji na temat rejestracji numeru znajdziesz tutaj.Piotr N. pisze: Czy ten sam numer widoczny na tej wyłamanej karcie tj. 92 05 XXX XXX XXX, wystarczy?
Potwierdzam.zbiggy pisze:Tu masz oficjalny komentarz Plusa jakie warunki musisz spełnić aby móc ją wymienić:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3138
Doprecyzuj proszę. Na wymienioną kartę zostają przeniesione wszystkie pakiety/promocje/usługi, aktywne na koncie danego numeru.Piotr N. pisze:Rozumiem że wtedy też płacę te 12,30 zł i nie ma np. możliwości zakupienia nowego startera z taryfą i przeniesienia numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 8 maja 2014, o 18:10
Re: Wymiana karty SIM.
Wymieniałem kartę sim bo nie mogłem włączyć usługi LTE, pomyślałem ze mam starą kartę, wymieniłem na nowa ale nadal nie mogę włączyć usługi mimo ze taryfę mam "Plus na kartę". Co trzeba jeszcze zrobić aby móc korzystać z LTE ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
grzegorz82,
poniższe warunki są spełnione:
poniższe warunki są spełnione:
Joanna_Plus pisze: Aby skorzystać z usługi należy:
1. Przebywać w zasięgu LTE.
Sprawdź zasięg sieci LTE na orientacyjnej mapie zasięgu: http://www.plus.pl/mapa-zasiegu.
2. Posiadać sprzęt wspierający tę technologię.
Upewnij się koniecznie czy w trybie sieciowym urządzenia wybrane jest LTE (może być 2G lub 3G, wtedy LTE nie zadziała).
3. Posiadać odpowiednią kartę USIM LTE.
Usługa LTE działa na kartach USIM LTE, w których pierwsze dwie cyfry to 93, 94, 95, 96, 97, 98 lub 13, 14, 15, 16, 17, 18. W przypadku braku odpowiedniej kart usługa nie zostanie aktywowana. Wymiany karty można dokonać w dowolnym punkcie:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3138
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1654.
Kod na aktywację usługi: *101*11*24# (nie dotyczy taryfy Nowy Plus Internet na Kartę). Ewentualna dezaktywacja: *101*00*24#.
APN dla taryf głosowych: plus; dla Nowy Plus Internet na Kartę: internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odp: Wymiana karty SIM.
Witam ile kosztuje wymiana karty SIM na USIM LTE?
Wysyłane z mojego LG-E610 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego LG-E610 za pomocą Tapatalk 2
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj graffik87,
w przypadku numerów w ofercie Plus na Kartę i Plus Mix - 12,30 zł: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3138.
w przypadku numerów w ofercie Plus na Kartę i Plus Mix - 12,30 zł: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3138.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 8 maja 2014, o 18:10
Re: Wymiana karty SIM.
Zasięg mam na pewno (W-wa centrum)Joanna_Plus pisze:grzegorz82,
poniższe warunki są spełnione:Joanna_Plus pisze: Aby skorzystać z usługi należy:
1. Przebywać w zasięgu LTE.
Sprawdź zasięg sieci LTE na orientacyjnej mapie zasięgu: http://www.plus.pl/mapa-zasiegu.
2. Posiadać sprzęt wspierający tę technologię.
Upewnij się koniecznie czy w trybie sieciowym urządzenia wybrane jest LTE (może być 2G lub 3G, wtedy LTE nie zadziała).
3. Posiadać odpowiednią kartę USIM LTE.
Usługa LTE działa na kartach USIM LTE, w których pierwsze dwie cyfry to 93, 94, 95, 96, 97, 98 lub 13, 14, 15, 16, 17, 18. W przypadku braku odpowiedniej kart usługa nie zostanie aktywowana. Wymiany karty można dokonać w dowolnym punkcie:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3138
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1654.
Kod na aktywację usługi: *101*11*24# (nie dotyczy taryfy Nowy Plus Internet na Kartę). Ewentualna dezaktywacja: *101*00*24#.
APN dla taryf głosowych: plus; dla Nowy Plus Internet na Kartę: internet.
Telefon wspiera LTE i w ustawieniach mam ustawione 2G, 3G i 4G
Karta wymieniona 2 dni temu na LTE OCP
Mimo tego po wpisaniu kodu *101*11*24# mam komunikat "Usługa niedostępna. Sprawdź..."
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
grzegorz82,
W przypadku tej taryfy, technologia LTE nie jest dostępna.grzegorz82 pisze:mam "Plus na kartę"
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=16735Joanna_Plus pisze: 7. Technologia LTE dostępna jest w taryfach:
- Plus na Kartę Więcej Do Wszystkich;
- Plus na Kartę Więcej Internetu i SMS-ów;
- Plus na Kartę Więcej w Plusie;
- Plus na Kartę Więcej przez Rok;
- Plus na Kartę bez limitu;
- Plush bez limitu;
- Plush Mix;
- Mix 6;
- Mix 7;
- Nowy Plus Internet na Kartę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 cze 2015, o 12:59
Re: Wymiana karty SIM.
Witam,
W piątek wymieniłem swoją starą kartę SIM na microsim, gdyż mój nowy telefon nie obsługuje innych. Powiedziano mi że aktywacja zajmie ok 24h. Niestety dzisiaj jest wtorek, a stara karta nadal działa, nowa natomiast wyświetla ,,tylko połączenia alarmowe":(
W piątek wymieniłem swoją starą kartę SIM na microsim, gdyż mój nowy telefon nie obsługuje innych. Powiedziano mi że aktywacja zajmie ok 24h. Niestety dzisiaj jest wtorek, a stara karta nadal działa, nowa natomiast wyświetla ,,tylko połączenia alarmowe":(
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj Jamjestkrystian,
prześlij proszę przez ten formularz numer telefonu + numer dotychczasowej i nowej karty SIM.
prześlij proszę przez ten formularz numer telefonu + numer dotychczasowej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Witam mam problem z aktywacją karty micro sim w sobotę 20.06.2015 przedłużyłem umowe w mix plus i dostałem nowy telefon no i kartę micro sim ale dzisiaj mamy poniedziałek i nadal karta nie aktywna !!!!!!!!!!!!!!! masakra stara karta też nie aktywna od soboty wykonałem sporo telefonów do plusa z prośbą o aktywacje i cały czas ta sama gadka proszę czekać !!!!! szkoda tylko że pan który nas obsługiwał w plusie to zapewniał że po dwóch godzinach będzie karta aktywna a mija mi 3-dzień i nadal nie działa ręce opadają i po prostu żal!!!!! Jeśli ktoś mógłby mi pomóc jak to przyspieszyć to będę wdzięczny!!! a i zaznaczam że telefon oczywiście włąnczam i wyłączam co jakiś czas nawet tą karte wyjmuje ale bez zmian
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
Witaj arturos82,
prześlij proszę przez ten formularz numer telefonu + numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM.
prześlij proszę przez ten formularz numer telefonu + numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Witam,
formularz wysłałem i nadal bez zmian karta nieaktywna. Jak długi czas oczekiwania jeszcze? Cierpliwość moja też już się kończy - zastanawiam się czy ktoś tym się zajmuje? To jakaś masakra !!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDIT:
Może jest ktoś na forum z tym samym problemem i może doradzić czy udało mu się aktywować kartę w jakiś inny sposób???
Może trzeba zadzwonić gdzie indziej, wyżej, albo cokolwiek?
formularz wysłałem i nadal bez zmian karta nieaktywna. Jak długi czas oczekiwania jeszcze? Cierpliwość moja też już się kończy - zastanawiam się czy ktoś tym się zajmuje? To jakaś masakra !!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDIT:
Może jest ktoś na forum z tym samym problemem i może doradzić czy udało mu się aktywować kartę w jakiś inny sposób???
Może trzeba zadzwonić gdzie indziej, wyżej, albo cokolwiek?
Ostatnio zmieniony 23 cze 2015, o 16:00 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów
Powód: Połączenie postów