Wymiana karty SIM.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
kasieks
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 lut 2014, o 17:09

Re: Karta sim na micro sim

Post autor: kasieks »

Dziękuje za odpowiedź :)
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: lodyga »

NO a załóżmy mam teraz Lumie i mam w niej microsim, a za chwilę chcę przełożyc do "normalnego telefonu" czy micro sim będzie w nim pasować?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

lodyga,

tak, wystarczy zakupić adapter MicroSIM, koszt to około 5zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
volvo132
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 lut 2014, o 22:51

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: volvo132 »

Witam, rowniez mam problem z aktywacja wymienionej karty microsim. Wymiany dokonalem w czwartek i do tej porty karta nie jest aktywna.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Krzysiek_Plus »

volvo132, proszę prześlij przez formularz numer seryjny nowej i starej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
volvo132
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 lut 2014, o 22:51

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: volvo132 »

przeslalem numery seryjne poprzez podany przez ciebie formularz.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Krzysiek_Plus »

volvo132, nie otrzymaliśmy żadnej dyspozycji związanej z wymiana karty. Otrzymałeś w punkcie wniosek zlecenia wymiany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
julkam2
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 lut 2014, o 19:26

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: julkam2 »

Witam, rowniez mam problem z aktywacja wymienionej karty microsim. Wymiany dokonaaem w poniedziałek i do tej porty karta nie jest aktywna.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Krzysiek_Plus »

julkam2, otrzymaliśmy Twoje @ ale bez numeru telefonu. :roll:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TeO
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 7 lut 2014, o 20:10

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: TeO »

Mam problem. Karta na abonament po konwersji z simplusa była wymieniana 46 godzin temu i mogę tylko dzwonić, natomast nikt nie może się do mnie dodzwonić, nie dochodzą smsy i nie można wysłać smsa. Telefon był kilka razy restartowany. Najpierw Pani w salonie Plusa pomyliła karty przy wymianie, zmieniała dokumenty drugi raz (jeszcze mi dała niedobry dokument konwersji karty). Dzwoniłem na infolinie 12.02.2014 o g.11.oo złożyłem reklamacje, podałem drug nr do kontaktu i Pani kazała czekać do około godziny 14.oo - ktoś miał się odezwać. Jak nikt nie oddzwonił to około g. 17.oo dzwniłem jeszcze raz. Okazało się, że moja reklamacja została złożona niewłaściwie, pani wszystko pomyliła. Złozyłem reklamacje drugi raz i dział reklamacji miał się do mnie odezwać dzisiaj dopołudnia. Nikt się nie zainteresował.
KTO TAM U WAS PRACUJE? PRZESZKOLCIE SWOICH PRACOWNKÓW, ŻEBY NIE BYŁO TAKICH AKCJI, BO STRACICIE KLIENTÓW!
Jeśli minie 48h od wymiany karty i nie odblokujecie mi usług - TO WRACAM DO SALONU I REZYGNUJE Z TEJ OFERTY!!!
julkam2
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 lut 2014, o 19:26

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: julkam2 »

wysłałam numer i co dalej? :)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Krzysiek_Plus »

TeO, prześlij numer przez formularz, zgłoszę problem.

julkam2 , nie otrzymaliśmy żadnej dyspozycji związanej z wymianą karty dla numeru który podałaś. Otrzymałaś w punkcie wniosek zlecenia wymiany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawgmin07
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 lut 2014, o 20:04

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: pawgmin07 »

Witam,

to jak wasza firma podchodzi do spraw technicznym to przechodzi wszelkie wyobrażenia. Jestem człowiekiem spokojnym ale już puszczają mi nerwy! To jakiś absurd! szukam różnych rozwiązań, spróbuję również tutaj. Nawiązuję do sprawy użytkownika "TEO".

W dniu 10.02 przeszedłem z mixa na abonament. Otrzymałem nową kartę microsim z tym samym numerem, mogę wykonywać połączenia oraz odbierać smsy, jednak nie można ich wysłać do mnie ani się dodzwonić. Udałem się do salonu gdzie zakupiłem telefon, po braku połączenia z biurem obsługi wysłano formularz z prośbą o rozwiązanie problemu. Dziś mija 4 dzień (96 godzin) a problem nadal nie rozwiązany. Jak tu opanować nerwy? Po kilku telefonach do biura obsługi odpuściłem temat, zapewniano mnie dnia 11.02 że problem zostanie rozwiązany do wieczora, następnego dnia kazano czekać, dzisiaj również! Kto poniesie koszta rozmowy z waszymi niekompetentnymi pracownikami? Kto wynagrodzi mi stracony czas i nerwy? proszę mi napisać gdzie tu rzetelność i profesjonalizm z Państwa strony? Posiadam u was dwa numery, czekam do rozwiązania umowy i dziękuję za współpracę. Pozdrawiam i ponawiam stwierdzenie TEO:

"KTO TAM U WAS PRACUJE? PRZESZKOLCIE SWOICH PRACOWNiKÓW, ŻEBY NIE BYŁO TAKICH AKCJI, BO STRACICIE KLIENTÓW!"
TeO
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 7 lut 2014, o 20:10

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: TeO »

A już myślałem, że tylko ja mam pecha z współpracą z Plusem.
Widać jak dbacie o swoich klientów.
Dzisiaj dzwoniłem około 15.oo do Biura Obsługi i dowiedziałem się, że moje zgłoszenie nieprawidłowości działania karty sim jest w trakcie realizacji...
Ja się pytam: JAK CHCECIE USUNĄĆ PROBLEM, SKORO NIKT OD WAS SIĘ ZE MNĄ NIE SKONTAKTOWAŁ? (podałem drugi nr do kontaktu)
Chciałem nr bezpośrednio do Działu, który zajmuje się moją sprawą, ale go nie dostałem.
Najlepiej jakbym zadzwonił do Prezesa Plusa, może on by mi pomógł i jak się okazuje nie tylko mnie...
Sebastian693
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 13 lut 2014, o 23:26

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Sebastian693 »

Mam ten sam problem
ODPOWIEDZ