Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Joanna_Plus »

PC174,

odpowiedź we wcześniejszych postach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
famas1516
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 wrz 2015, o 17:54

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: famas1516 »

posiadam nokie 1600 i ten sam problem na pewno nie leży problem po naszej stronie. na innym telefonie karta sim działa poprawnie

proszę o naprawę tego. operator PLUS uniemożliwia nam weryfikacje straconego czasu i pieniędzy za rozmowe
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Joanna_Plus »

famas1516,
famas1516 pisze:na innym telefonie karta sim działa poprawnie
Zatem problem dotyczy telefonu, a nie sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
famas1516
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 wrz 2015, o 17:54

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: famas1516 »

tak tylko dlaczego w tym samym czasie nie przychodzi również u mojej teściowej a ma ten sam telefon. przy telefonach nic się nie działo a druga sprawa nie tylko u mnie jest problem może powinna Pani jeszcze raz przeczytać od początku ze zrozumieniem problemy ludzi.
Wina jest wszystkich tylko nie sieci !!! Trochę pokory i kultury. Pieniądze każdy potrafi brać ale już problem gdy coś nie działa.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Krzysiek_Plus »

famas1516, w przypadku problemów po stornie sieci problem występował by również po przełożeniu karty do innego telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
famas1516
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 wrz 2015, o 17:54

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: famas1516 »

jesli zmieniliscie format wysylanych informacji na telefony a nokia 1600 nie obsluguje go to nic dziwnego ze na jednym telefonie dostane informacje a na 1600 nie
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Joanna_Plus »

Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
famas1516
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 wrz 2015, o 17:54

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: famas1516 »

prosze Pani Joanno o sprawdzenie tego telefonu prywatnie jesli pani nie wierzy. nikt tu nie klamie mam 3 takie telefony i na zadnym nie dziala
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Joanna_Plus »

famas1516,

sprawdzaliśmy działanie tych kodów, również na starszych modelach telefonów:
Joanna_Plus pisze:Winston,

sprawdziliśmy działanie tych kodów na dwóch starszych modelach (Motorola W510 i Sony-Ericsson T610) i działają prawidłowo.
Joanna_Plus pisze:Winston,

niestety starszych modeli Nokii nie posiadamy już na stanie :-/.
I tak jak pisałam, system kodowania wiadomości systemowych, nie uległ zmianie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Agnieszka92745
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 26 wrz 2016, o 11:10

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Agnieszka92745 »

Dzień dobry. Mam nadzieję, że piszę we właściwym temacie. Od kilkunastu dni nie otrzymuję wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *121#. Po wybraniu numeru wyświetla się komunikat o treści "Twoje zlecenie jest przetwarzane. Poczekaj na SMS potwierdzający." a SMSy zwrotne nie przychodzą. Po sprawdzeniu usługi Aktywne pakiety pod numerem *110# otrzymuję komunikat: "Wystąpiły problemy z obsługą zlecenia.". Dodam, że SMSy po wybraniu numeru *136# przychodzą normalnie więc nie jest to problem z blokowaniem wiadomości od numeru 119119, nie ma ich także w folderze SPAM. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale moja taryfa to Mix6 a telefon to Samsung Galaxy Trend Plus. Na innym telefonie także występuje wyżej opisany problem. Wiem, że stan pakietów mogę sprawdzić poprzez Plus Online ale wolałabym mieć tą funkcję 'pod ręką'. Czy jest jeszcze jakieś rozwiązanie, którego mogłabym spróbować?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Agnieszka92745,
Agnieszka92745 pisze:Na innym telefonie także występuje wyżej opisany problem.
W jakim telefonie nastąpiła ta weryfikacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Agnieszka92745
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 26 wrz 2016, o 11:10

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Agnieszka92745 »

Joanna_Plus pisze:Witaj Agnieszka92745,
Agnieszka92745 pisze:Na innym telefonie także występuje wyżej opisany problem.
W jakim telefonie nastąpiła ta weryfikacja?

Samsung GT-S5570 Galaxy Mini. Niestety w obecnej chwili nie dysponuję żadnym nowszym modelem.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Joanna_Plus »

Agnieszka92745,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Agnieszka92745 pisze:Od kilkunastu dni nie otrzymuję wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *121#. Po wybraniu numeru wyświetla się komunikat o treści "Twoje zlecenie jest przetwarzane. Poczekaj na SMS potwierdzający." a SMSy zwrotne nie przychodzą. Po sprawdzeniu usługi Aktywne pakiety pod numerem *110# otrzymuję komunikat: "Wystąpiły problemy z obsługą zlecenia.".
Poproszę również przykłady takich sytuacji - użyty kod i data oraz godzina weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Patryk2101
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 28 wrz 2016, o 10:04

Brak wiadomości z kodu *121#

Post autor: Patryk2101 »

Witam.
Od blisko dziesięciu dni nie dostaje sms-ów zwrotnych na temat stanu moich pakietów. Wcześniej takie sytuacje się zdarzały, ale po kilku godzinach wiadomości docierały do mnie. Tym razem to już chyba nic normalnego nie jest i szczerze trochę utrudnia życie. ;D
Próbowałem wyłączać kilkukrotnie telefon i sprawdzałem czy nr nie mam zapisanego na liście spamu.
Wiecie w czym może tkwić problem?
Ostatnio zmieniony 2 paź 2016, o 09:20 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie posta do wątku w dziale oficjalnym
karolina2585
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 23 lis 2014, o 18:03

Brak odpowiedzi na *121#

Post autor: karolina2585 »

Dzień dobry
Od kilku dni mam problem z uzyskaniem odpowiedzi po wpisaniu kodu *121#. Nie dostaję żadnej wiadomości zwrotnej choć inne z nr 119119 przychodzą normalnie. Wczesniej wszystko działało dobrze, mój telefon to Honor 5x. Nie mam żadnego sposobu by dowiedzieć się ile MB z pakietu zostało, a to m bardzo potrzebne, ponieważ mam odnawialne po każdym doładowaniu 800mb. Proszę o pomoc. Dodam, że po wpisaniu *110# i wybraniu pakietów również błąd, choć inne kody chodzą normalnie (*100#, *136# itd)
Ostatnio zmieniony 3 paź 2016, o 09:58 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -ten sam temat
ODPOWIEDZ