-1066 zł
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 18:23
Re: -1066 zł
Jest ok problem rozwiązany. Dziękuję za pomoc i mam nadzieję, że nie będzie kolejnych takich przygód. Pozdrawiam :)
Właśnie otrzymałem potwierdzenie przyjęcia reklamacji sms. Proszę o anulowanie zgłoszenia.
Właśnie otrzymałem potwierdzenie przyjęcia reklamacji sms. Proszę o anulowanie zgłoszenia.
Re: -1066 zł
U mnie również pieniądze wróciły na konto, obyło się nawet bez zgłoszenia i reklamacji, ponieważ nie mogłam w dalszym ciągu dodzwonić się do BOK, ale najważniejsze, że problem rozwiązany i wszystko wróciło do normy:)
Re: -1066 zł
Potwierdzam, że problem jest rozwiązany.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: -1066 zł
mleczyk - reklamacja wycofana.
Dzięki za numery i przepraszamy jeszcze raz niedogodności.
Dzięki za numery i przepraszamy jeszcze raz niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 18:03
Re: -1066 zł
Ja też proszę o wycofanie reklamacji :)
Re: -1066 zł
karolina2585 ,
- przekazałam do Departamentu Reklamacji.
- przekazałam do Departamentu Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: -1066 zł
Dzień dobry,
Dzisiaj również spotkała mnie taka niemiła informacja. Otóż wczoraj kupiłem starter i go od razu zarejestrowałem. Włożyłem karte sim do telefonu i wysłałem kod odnośnie bonusów za rejestrację numeru. Transmisje danych miałem włączoną i nie miałem wykupionego żadnego pakietu. Liczyłem się z tym ,że zostaną naliczone dodatkowe opłaty. Starałem się by nie przekroczyć 20mb. Jednakże okazało się ,że w przeciągu niecałych 2 min pobrałem 2,29GB internetu. Roaming miałem wyłączony i żadna aplikacja na pewno w telefonie tyle nie pobrała. W wyniku czego za 2,29GB zostało naliczone mi 4560,93zł. Dlatego uważam ,że jest to błąd w systemie. Na wykazie pobranych danych przez aplikacje w systemie android w tym czasie żadna aplikacja aż tyle nie pobrała. Wiem jedno,że tyle GB od 21:19 do 21:21 nie pobrałem. Proszę konsultanta z plusa o rozwiązanie tej sytuacji. Poniżej zamieszczam screen ukazujący,że 2,29GB internetu zostało pobrane w ciągu 2 min. Z góry dziękuje za odpowiedź
Dzisiaj również spotkała mnie taka niemiła informacja. Otóż wczoraj kupiłem starter i go od razu zarejestrowałem. Włożyłem karte sim do telefonu i wysłałem kod odnośnie bonusów za rejestrację numeru. Transmisje danych miałem włączoną i nie miałem wykupionego żadnego pakietu. Liczyłem się z tym ,że zostaną naliczone dodatkowe opłaty. Starałem się by nie przekroczyć 20mb. Jednakże okazało się ,że w przeciągu niecałych 2 min pobrałem 2,29GB internetu. Roaming miałem wyłączony i żadna aplikacja na pewno w telefonie tyle nie pobrała. W wyniku czego za 2,29GB zostało naliczone mi 4560,93zł. Dlatego uważam ,że jest to błąd w systemie. Na wykazie pobranych danych przez aplikacje w systemie android w tym czasie żadna aplikacja aż tyle nie pobrała. Wiem jedno,że tyle GB od 21:19 do 21:21 nie pobrałem. Proszę konsultanta z plusa o rozwiązanie tej sytuacji. Poniżej zamieszczam screen ukazujący,że 2,29GB internetu zostało pobrane w ciągu 2 min. Z góry dziękuje za odpowiedź
Re: -1066 zł
Sesja trwała od 7:50 do 21:21 więc nie tylko kilka minut.
Swoją drogą ciekawa sprawa że w Plusie na Kartę można zrobić tak ogromny debet.
Swoją drogą ciekawa sprawa że w Plusie na Kartę można zrobić tak ogromny debet.
Re: -1066 zł
Sesja na pewno tyle nie trwała, ponieważ po 21:21 przerzuciłem się na wi-fi i wyłączyłem internet w telefonie. Nie jest możliwością aby nawet tyle pobrało bo na wykazie aplikacji w telefonie nie widnieje ,żadna aplikacja,która przekroczyłaby nawet 100 MB. Zapewne musi być to błąd w systemie
Re: -1066 zł
A ten znowu jakieś bzdety... Jakim cudem doszedłeś do wniosku, że sesja trwała w takim okresie?patryk7588 pisze:Sesja trwała od 7:50 do 21:21 więc nie tylko kilka minut.
Re: -1066 zł
Znowu?
W tym przypadku ok, masz rację, pomyliłem się, popatrzyłem na tabele z góry na dół więc było odwrotnie niż napisałem, sesja zaczęła się o 21:21 a skończyła o 7:50 choć akurat ta sesja nas nie interesuje.
W tym przypadku ok, masz rację, pomyliłem się, popatrzyłem na tabele z góry na dół więc było odwrotnie niż napisałem, sesja zaczęła się o 21:21 a skończyła o 7:50 choć akurat ta sesja nas nie interesuje.
Re: -1066 zł
Tak, znowu - vide twoja bezsensowna odpowiedź na moje pytanie z jasno nakreślonymi warunkami brzegowymi.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: -1066 zł
zif, patryk7855 wymianę zdań przenieście, proszę na grunt PW lub do wątku nieoficjalnego.
sirParker podaj mi numer telefonu, dla którego została naliczona pokazana przez Ciebie kwota za Internet poprzez ten formularz.
sirParker podaj mi numer telefonu, dla którego została naliczona pokazana przez Ciebie kwota za Internet poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: -1066 zł
Dziękuje Pani Magdo za odpisanie. Wiadomość została już przesłana.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: -1066 zł
sirParker dziękuję, sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ