Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 gru 2014, o 15:22
Re: Pakiet internetowy problem
Numer wysłany, czekam na odzew ;)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
kedrak24170,
przeloguj proszę telefon (wył./wł.).
przeloguj proszę telefon (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 gru 2014, o 15:22
Re: Pakiet internetowy problem
Już działa, LTE też. Dziękuję bardzo za pomoc ;)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
kedrak24170,
Super . Dziękuję ślicznie za informację.kedrak24170 pisze:Już działa, LTE też.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Mam pytanie grzecznościowe, ponieważ dotyczy mojego znajomego, który nie chce się logować na forum, więc poprosił mnie o jego zadanie.
Znajomy od pewnego czasu korzysta z oferty Plush na kartę z pakietem internetowym 0,5 GB. Od kilku tygodni ma problem z inernetem polegający na tym, że przeglądarka łączy się wyłącznie ze stroną Plus.pl. Po wpisaniu jakiegokolwiek innego adresu w oknie paska adresu następuje zmiana tego adresu na Plus.pl. Problem nie występuje gdy korzysta z zasięgu Wi-fi. Konsultant w BOK-u zasugerował, że to wina wyczerpania pakietu internetowego. Nie jest to prawda - po sprawdzeniu okazuje się, że jest jeszcze spora ilość MB do wykorzystania, ponadto problem występuje natychmiast po odnowieniu pakietu na kolejny miesiąc. Telefon z którego znajomy aktualnie korzysta to Nokia lumia 610 z systemem Windows Phone 7.5.
W czym tkwi problem?
Znajomy od pewnego czasu korzysta z oferty Plush na kartę z pakietem internetowym 0,5 GB. Od kilku tygodni ma problem z inernetem polegający na tym, że przeglądarka łączy się wyłącznie ze stroną Plus.pl. Po wpisaniu jakiegokolwiek innego adresu w oknie paska adresu następuje zmiana tego adresu na Plus.pl. Problem nie występuje gdy korzysta z zasięgu Wi-fi. Konsultant w BOK-u zasugerował, że to wina wyczerpania pakietu internetowego. Nie jest to prawda - po sprawdzeniu okazuje się, że jest jeszcze spora ilość MB do wykorzystania, ponadto problem występuje natychmiast po odnowieniu pakietu na kolejny miesiąc. Telefon z którego znajomy aktualnie korzysta to Nokia lumia 610 z systemem Windows Phone 7.5.
W czym tkwi problem?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
g-rs,
a jak wygląda sytuacja po zresetowaniu telefonu (wył./wł.)?
a jak wygląda sytuacja po zresetowaniu telefonu (wył./wł.)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Niestety bez zmian. To pierwsza rzecz, którą zrobiłem. Sprawdziłem też ustawienia danych mobilnych - są włączone.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
g-rs,
a ile aktualnie wynosi saldo numeru?
a ile aktualnie wynosi saldo numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Aktualnie ok. 68 zł.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
g-rs,
prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Formularz wysłany. Jak napisałem wyżej, nie jest to mój numer telefonu ale osoba zainteresowana wyraziła zgodę na przesłanie danych.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
g-rs,
wiadomość dotarła - dziękuję . Przekazałam sprawę dalej.
wiadomość dotarła - dziękuję . Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Sprawę można uznać za zamkniętą. Znajomy zgłosił mi, że internet znów działa normalnie. Problem pojawił się jednak dwukrotnie w ciągu kilku tygodni, więc coś jest na rzeczy.g-rs pisze:Mam pytanie grzecznościowe, ponieważ dotyczy mojego znajomego, który nie chce się logować na forum, więc poprosił mnie o jego zadanie.
Znajomy od pewnego czasu korzysta z oferty Plush na kartę z pakietem internetowym 0,5 GB. Od kilku tygodni ma problem z inernetem polegający na tym, że przeglądarka łączy się wyłącznie ze stroną Plus.pl. Po wpisaniu jakiegokolwiek innego adresu w oknie paska adresu następuje zmiana tego adresu na Plus.pl. Problem nie występuje gdy korzysta z zasięgu Wi-fi. Konsultant w BOK-u zasugerował, że to wina wyczerpania pakietu internetowego. Nie jest to prawda - po sprawdzeniu okazuje się, że jest jeszcze spora ilość MB do wykorzystania, ponadto problem występuje natychmiast po odnowieniu pakietu na kolejny miesiąc. Telefon z którego znajomy aktualnie korzysta to Nokia lumia 610 z systemem Windows Phone 7.5.
W czym tkwi problem?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
g-rs,
dziękuję za informację. Gdyby tylko znajomy mówił coś o powrocie tego zdarzenia, gorąca prośba wówczas o wiadomość.
dziękuję za informację. Gdyby tylko znajomy mówił coś o powrocie tego zdarzenia, gorąca prośba wówczas o wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ