Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj kedrak24170,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kedrak24170
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 28 gru 2014, o 15:22

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: kedrak24170 »

Numer wysłany, czekam na odzew ;)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

kedrak24170,

przeloguj proszę telefon (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kedrak24170
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 28 gru 2014, o 15:22

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: kedrak24170 »

Już działa, LTE też. Dziękuję bardzo za pomoc ;)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

kedrak24170,
kedrak24170 pisze:Już działa, LTE też.
Super :-). Dziękuję ślicznie za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: g-rs »

Mam pytanie grzecznościowe, ponieważ dotyczy mojego znajomego, który nie chce się logować na forum, więc poprosił mnie o jego zadanie.
Znajomy od pewnego czasu korzysta z oferty Plush na kartę z pakietem internetowym 0,5 GB. Od kilku tygodni ma problem z inernetem polegający na tym, że przeglądarka łączy się wyłącznie ze stroną Plus.pl. Po wpisaniu jakiegokolwiek innego adresu w oknie paska adresu następuje zmiana tego adresu na Plus.pl. Problem nie występuje gdy korzysta z zasięgu Wi-fi. Konsultant w BOK-u zasugerował, że to wina wyczerpania pakietu internetowego. Nie jest to prawda - po sprawdzeniu okazuje się, że jest jeszcze spora ilość MB do wykorzystania, ponadto problem występuje natychmiast po odnowieniu pakietu na kolejny miesiąc. Telefon z którego znajomy aktualnie korzysta to Nokia lumia 610 z systemem Windows Phone 7.5.
W czym tkwi problem?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

g-rs,

a jak wygląda sytuacja po zresetowaniu telefonu (wył./wł.)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: g-rs »

Niestety bez zmian. To pierwsza rzecz, którą zrobiłem. Sprawdziłem też ustawienia danych mobilnych - są włączone.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

g-rs,

a ile aktualnie wynosi saldo numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: g-rs »

Aktualnie ok. 68 zł.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

g-rs,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: g-rs »

Formularz wysłany. Jak napisałem wyżej, nie jest to mój numer telefonu ale osoba zainteresowana wyraziła zgodę na przesłanie danych.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

g-rs,

wiadomość dotarła - dziękuję :-). Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: g-rs »

g-rs pisze:Mam pytanie grzecznościowe, ponieważ dotyczy mojego znajomego, który nie chce się logować na forum, więc poprosił mnie o jego zadanie.
Znajomy od pewnego czasu korzysta z oferty Plush na kartę z pakietem internetowym 0,5 GB. Od kilku tygodni ma problem z inernetem polegający na tym, że przeglądarka łączy się wyłącznie ze stroną Plus.pl. Po wpisaniu jakiegokolwiek innego adresu w oknie paska adresu następuje zmiana tego adresu na Plus.pl. Problem nie występuje gdy korzysta z zasięgu Wi-fi. Konsultant w BOK-u zasugerował, że to wina wyczerpania pakietu internetowego. Nie jest to prawda - po sprawdzeniu okazuje się, że jest jeszcze spora ilość MB do wykorzystania, ponadto problem występuje natychmiast po odnowieniu pakietu na kolejny miesiąc. Telefon z którego znajomy aktualnie korzysta to Nokia lumia 610 z systemem Windows Phone 7.5.
W czym tkwi problem?
Sprawę można uznać za zamkniętą. Znajomy zgłosił mi, że internet znów działa normalnie. Problem pojawił się jednak dwukrotnie w ciągu kilku tygodni, więc coś jest na rzeczy.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

g-rs,

dziękuję za informację. Gdyby tylko znajomy mówił coś o powrocie tego zdarzenia, gorąca prośba wówczas o wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ