Feenka pisze:Włożyłam kartę SIM do nieco nowszego modelu (Sony Ericsson W810), tam wiadomości po wpisaniu kodów przychodziły. Czy w ostatnim czasie zmienił się sposób kodowania SMS-ów potwierdzających?
Witam,
Podobny problem występuje również u mnie. Telefon to Nokia 2600. Nie przychodza sms-y po wpisaniu kodu *121# (stan pakietów) oraz informacja o czasie i koszcie rozmowy, ale np. sprawdzenie stanu konta za pomocą kodu *100# działa prawidłowo. Po przełożeniu karty SIM do nowszego telefonu nie ma ww. problemów.
Infoblokada nie jest włączona, brak dodanych numerów w "wiadomościach filtrowanych", folder "spam" nie występuje w tym modelu telefonu.
netman pisze:sprawdzenie stanu konta za pomocą kodu *100# działa prawidłowo.
To są wiadomości typu Flash czyli pojawiają się bezpośrednio na wyświetlaczu aparatu.
netman pisze:Po przełożeniu karty SIM do nowszego telefonu nie ma ww. problemów.
Problem dotyczy telefonu, nie sieci.
netman pisze:brak dodanych numerów w "wiadomościach filtrowanych"
Jeżeli numer 119119 nie został dodany do wiadomości filtrowanych tak jak to opisuje producent tego modelu: http://nds1.webapps.microsoft.com/phone ... _UG_pl.pdf, to sugeruję skopiowanie ważnych danych i kontaktów i próbę przywrócenia ustawień fabrycznych. Jak to nie zadziała, to pomoc serwisu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
O dziwo dziś dwa razy po wpisaniu *147# i raz *101# dostałam SMSy zwrotne od 119119, z tym że oba były puste. Za każdym razem po wpisaniu kodu słyszę w głośnikach, jakby coś miało zaraz dotrzeć do telefonu, ale z jakiegoś powodu tego nie robi.
Niestety w mojej Nokii 1600 problem analogiczny. Bardzo rzadko zdarza się, że przyjdzie SMS potwierdzający z kodów *121# i *147#. Najbardziej irytuje brak informacji po zakończeniu rozmowy. I podobnie jak u Feenki
Feenka pisze:
Infoblokada nie jest włączona, brak dodanych numerów w "wiadomościach filtrowanych", folder "spam" nie występuje w tym modelu telefonu.
Przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomogło
Joanna_Plus pisze:Feenka,
a jak działa *110#?
Nie wiem jak u Niej, ale u mnie doskonale. Ech, nie chciałbym rozstawać się z tym telefonem
Jeśli chodzi o kod *110#, to chodzi bardzo ładnie. I wśród aktywnych usług znajduje się SMS o koszcie, zakładam, że to właśnie to, co kiedyś wyskakiwało po zakończeniu rozmowy, a teraz już nie chce.
Ten brak SMS o koszcie można przeboleć (chociaż bardzo przydatny). Nie wiem jak u Ciebie Feenka, ale u mnie przestały też przychodzić wiadomości w stylu "Jutro upłynie okres ważności twojego konta(...)"