Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

A czy przy tej mojej "łamanej" propozycji mogę skorzystać z rabatów w związku z założeniem i korzystaniem z konta w Plus Banku? Jeśli tak to czy przez pierwszy rok, kiedy abonament byłby w wysokości 25 zł, co miesiąc tworzyłaby się nadpłata 15 zł?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Marcin279,

super, że udało się sfinalizować umowę na satysfakcjonujących Cię warunkach. :->

torre24,
torre24 pisze:A czy przy tej mojej "łamanej" propozycji mogę skorzystać z rabatów w związku z założeniem i korzystaniem z konta w Plus Banku?
niestety nie, ponieważ kwota zobowiązania jest zbyt niska, a zgodnie z
regulaminem "Bonus Plus 2 w Programie smartDOM", punkt II. Zasady Promocji i tryb nagradzania, podpunkt 12, cyt.:
Dla umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Abonament z usługą
głosową („Umowa Plus Abonament”) lub umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w
ofercie Plus Internet („Umowa Plus Internet”) lub umowy o świadczenie usługi telekomunikacyjnej
dostępu do Internetu w Cyfrowym Polsacie („Umowa Internet CP”) minimalna wartość Kwoty
abonamentu PLK lub Kwoty abonamentu CP dla każdej z umów wynosi 39,99 zł z VAT w ofertach bez
sprzętu (ewentualnie ze sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie).
Wysokość Kwoty abonamentu CP lub Kwoty abonamentu PLK nie obejmuje raty za nabycie sprzętu
telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych. W przypadku Umowy Internetu CP wysokość miesięcznego
zobowiązania nie obejmuje raty za nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych oraz
opłaty za udostępnienie sprzętu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Dziękuję, żadna promocja nie jest przeznaczona dla mnie. Odchodzę :-P
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

torre24,

przykro mi, że na tę chwilę oferta nie sprostała Twoim oczekiwaniom.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hyperiusz478
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Hyperiusz478 »

Witam,

zbliża się koniec mojej umowy. Chcę zmienić abonament na "Duet". Proszę o kontakt z DUK.

dziekuję
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Hyperiusz478,
Hyperiusz478 pisze:Proszę o kontakt z DUK.
prześlij proszę numer, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hyperiusz478
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Hyperiusz478 »

Basia_Plus pisze:Witaj Hyperiusz478,
Hyperiusz478 pisze:Proszę o kontakt z DUK.
prześlij proszę numer, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Wysłałem.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Hyperiusz478,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
espresso
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 6 wrz 2013, o 21:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: espresso »

Basia_Plus pisze:Witaj espresso,
espresso pisze: Czy mogę prosić o kontakt ?
podeślij proszę numer telefonu oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.
Basia Plus dziękuję, udało się dojść do porozumienia.
Jednak dostałam dziś ostatnią z trzech umów i nie jestem pewna czy jest tak jak być powinno.
Drugi numer telefonu miał być nadal objęty SmartDom czyli 50% - a w umowie widzę pełną kwotę.
Niestety mimo zapewnień konsultanta numer DUK nadal nie odpowiada...
Proszę o pomoc w kontakcie.
Jeszcze a'propo internetu - oferty nadal obejmują LTE bez limitu ?
Awatar użytkownika
WiTT
Prawie PlusManiak
Posty: 46
Rejestracja: 12 lip 2013, o 13:31

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: WiTT »

Witam,

Ponownie minęły już prawie 2 lata, zbliża się czas przedłużenia umowy. Ale.. jest ale, mam bardzo nie równe zakończenia umów w SmartDom, tj. abonamenty później, a Cyfrowy Polsat już w lutym. Ciekawostką też jest iplaPlus którą do abonamentu dostałem gratis i koniec jej jest już 31.12.2017. I co teraz? :)

Pozdrawiam,
W.
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zif »

espresso pisze: Jednak dostałam dziś ostatnią z trzech umów i nie jestem pewna czy jest tak jak być powinno.
Drugi numer telefonu miał być nadal objęty SmartDom czyli 50% - a w umowie widzę pełną kwotę.
W umowie zawsze jest pełna kwota, rabaty są naliczane, jeśli spełnione są warunki SmartDomu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

espresso,
espresso pisze:Drugi numer telefonu miał być nadal objęty SmartDom czyli 50% - a w umowie widzę pełną kwotę.
na umowie zgodnie z tym co napisał zif jest podana pełna kwota abonamentu. Rabat za uczestnictwo w Programie smartDOM jest naliczany najpóźniej na drugiej fakturze jeśli zostaną spełnione określone warunki Programu.
espresso pisze:Jeszcze a'propo internetu - oferty nadal obejmują LTE bez limitu ?
Tak.

Witaj WiTT,
WiTT pisze:zbliża się czas przedłużenia umowy.
jeśli chciałbyś zapoznać się z ofertą odnośnie przedłużenia umowy na telefon, podeślij proszę numer, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
RagnarOK
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 1 gru 2017, o 21:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: RagnarOK »

Marta_Plus pisze:RagnarOK,

przepraszam za ten czas oczekiwania. Już poprosiłam pracownika DUK o kontakt z Tobą.
Szanowna Pani Marta_Plus
Od dnia Pani interwencji 08.12.2017 nadal brak kontaktu ze strony DUK, dziś mamy 14.12.2017. Ponownie proszę o interwencje. Nie odnosze wrazenia, ze jesteście Panstwo zainteresowani utrzymaniem wieloletniego klienta.

Edit
@Marta_Plus, ponownie dziekuje za interwencje.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2017, o 19:39 przez RagnarOK, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

RagnarOK,
RagnarOK pisze:Ponownie proszę o interwencje.
oczywiście - ponowiłam interwencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ola6650
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 gru 2017, o 20:24

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ola6650 »

Żenada. Od poniedziałku próby dodzwonienia się na 2699 - bezskuteczne, poza wczorajszym wieczorem, kiedy to udało mi się połączyć z panią, która miała dziś zadzwonić.... Zapisała mój numer telefonu oraz numer brata (na niego jest umowa), na który miała zadzwonić, pytała nawet jaki telefon mnie interesuje i w jakich godzinach ma dzwonić. Pytam się PO CO ??? Czekaliśmy cały dzień na telefon, a ta pani najwidoczniej mnie olała... Dziś dzwonię od ponad godziny raz za razem i ciągle tylko, że wszyscy konsultanci są zajęci. Po prostu porażka.... Nie wiem po co w ogóle jest ten numer, chyba tylko po to, żeby ludzi wkur***ać. Pozdrawiam
ODPOWIEDZ