Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 54
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 mar 2015, o 10:22
Re: Przedłużenie umowy
Do mnie zadzwonili dziś po 20 minutach od wypełnienia formularza :)
Ale są nieugięci, nie chcą mi dać za 39,99 nolimitu + 7 GB.
Ale są nieugięci, nie chcą mi dać za 39,99 nolimitu + 7 GB.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
tomko podaj mi numer, dla którego chcesz przedłużyć umowę przez ten formularz.
mati55 ponowiłam prośbę związaną z oddzwonieniem.
mati55 ponowiłam prośbę związaną z oddzwonieniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Drugi raz rozmawiam z konsultantem po wypełnieniu tego formularza ale za 39,99zł nie chcecie dać mi umowy :(Magda_Plus pisze:tomko podaj mi numer, dla którego chcesz przedłużyć umowę przez ten formularz.
/ no limit + 7GB /
Inaczej z Wami nic nie podpiszę.
Re: Przedłużenie umowy
tomko,
- póki co nie wysłałeś nam jeszcze swojego numeru przez formularz, o którym pisała Magda, a wcześniej i ja.
Nie znając Twojego numeru nie jesteśmy w stanie przekazać sprawy do Działu Utrzymania Klienta
- póki co nie wysłałeś nam jeszcze swojego numeru przez formularz, o którym pisała Magda, a wcześniej i ja.
Nie znając Twojego numeru nie jesteśmy w stanie przekazać sprawy do Działu Utrzymania Klienta
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Linkuje się do tego samego formularza w którym dwukrotnie zostawiałem swój telefon - po wypełnieniu komunikat żeby czekać na kontakt.Ewa_Plus pisze:tomko,
- póki co nie wysłałeś nam jeszcze swojego numeru przez formularz, o którym pisała Magda, a wcześniej i ja.
Nie znając Twojego numeru nie jesteśmy w stanie przekazać sprawy do Działu Utrzymania Klienta
No chyba że link Magdy i formularz który wyskakuje trafia gdzie indziej.
Link od Magdy kliknięty i wypełniony
Re: Przedłużenie umowy
tomko,
- nie mamy od Ciebie żadnej wiadomości. Podejrzewam że wypełniłeś inny formularz, ten do którego baner znajduje się w naszych podpisach. Wówczas zgłoszenie nie trafia do nas, tylko bezpośrednio do telemarketingu, a to nie to samo co DUK.
- nie mamy od Ciebie żadnej wiadomości. Podejrzewam że wypełniłeś inny formularz, ten do którego baner znajduje się w naszych podpisach. Wówczas zgłoszenie nie trafia do nas, tylko bezpośrednio do telemarketingu, a to nie to samo co DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wypełniłem formularz Magdy z linku ....ten formularz....- przed chwilą dzwonili ale rozmawiałem 3 raz z tą samą osobą.
Nic nowego nie proponują, to samo co kilka dni temu. Osoba potwierdziła że jest z DUK.
Nic nowego nie proponują, to samo co kilka dni temu. Osoba potwierdziła że jest z DUK.
Re: Przedłużenie umowy
tomko,
- gdybyś użył formularza podanego przez Magdę lub przeze mnie miałbyś komunikat "E-mail został wysłany".
Informację "żeby czekać na kontakt" otrzymuje się po wypełnieniu okienka, które pojawia się po kliknięciu w kolorowy baner w moim podpisie.
Zatem jeszcze raz proszę Cię o użycie tego formularza.
Jak klikniesz w ten czerwony napis, powinno pojawić się okno jak niżej:
- gdybyś użył formularza podanego przez Magdę lub przeze mnie miałbyś komunikat "E-mail został wysłany".
Informację "żeby czekać na kontakt" otrzymuje się po wypełnieniu okienka, które pojawia się po kliknięciu w kolorowy baner w moim podpisie.
Zatem jeszcze raz proszę Cię o użycie tego formularza.
Jak klikniesz w ten czerwony napis, powinno pojawić się okno jak niżej:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wszystko już jasne, jak klikasz jako niezalogowany użytkownik wyskakuje inny formularz.
Re: Przedłużenie umowy
tomko,
- dziękuję, maila już dostałam :)
Prośba o kontakt do DUK już przekazana.
- dziękuję, maila już dostałam :)
Prośba o kontakt do DUK już przekazana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
tomko i jak wrażenia po rozmowie?
Re: Przedłużenie umowy
Witam serdecznie, ponawiam pytanie we właściwym miejscu. Wcześniej pytałem w innym temacie.
Wracając do sedna.
Dostałem list z propozycją dla mojego numeru wyboru taryfy ja, nielimitowanych rozmów oraz wymiany telefonu.
Niestety po wybraniu opcji przedłuż umowę przez internet nie widnieje żadna przygotowana dla mnie oferta.
W związku z tym czy macie dla mnie ofertę, czy też nie? :)
Pozdrawiam
Albert
Wracając do sedna.
Dostałem list z propozycją dla mojego numeru wyboru taryfy ja, nielimitowanych rozmów oraz wymiany telefonu.
Niestety po wybraniu opcji przedłuż umowę przez internet nie widnieje żadna przygotowana dla mnie oferta.
W związku z tym czy macie dla mnie ofertę, czy też nie? :)
Pozdrawiam
Albert
Re: Przedłużenie umowy
Albert84,
- ile miesięcy zostało Ci do końca kontraktu?
Dodam też, że każdy kanał obsługi dysponuje innymi ofertami, a propozycję listowną pewnie dostałeś od innego kanału obsługi niż sklep internetowy.
- ile miesięcy zostało Ci do końca kontraktu?
Dodam też, że każdy kanał obsługi dysponuje innymi ofertami, a propozycję listowną pewnie dostałeś od innego kanału obsługi niż sklep internetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, przy poprzedniej rozmowie DUK zaoferowano mi 10GB internetu LTE bez limitu, jednak w większości przypadków będę poza zasięgiem LTE lub będę korzystał z urządzenia bez obsługi LTE. Czy wciąż będę miał dostępne te 10GB w obrębie 3G? Bo rozumiem, ze bez limitu to tylko w zasięgu LTE.
Re: Przedłużenie umowy
WaxYL,
- podstawowy pakiet internetowy w abonamencie może być wykorzystywany we wszystkich technologiach.
- podstawowy pakiet internetowy w abonamencie może być wykorzystywany we wszystkich technologiach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ