Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Norbikom,
czy kontaktowałeś się w tej sprawie ze sklepem internetowym? Przed wydaniem zgody na podpisanie umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. W przypadku negatywnej decyzji jest niestety wyznaczana kaucja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Norbikom
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 11 lip 2017, o 13:33

Re: Plush Abonament

Post autor: Norbikom »

Dotyczy to numeru który przez z ostatnie 2 lata byl na abonament w plusie. Przez poprzednie lata jak bylem abonamentem Plusa takich cyrków nie mialem. Dane moje od podpisania poprzedniej umowy sie nie zmieniły , zaległości nie mam a teraz brak weryfikacji.
Do tego umowę już podpisywałem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Norbikom,
podaj mi tutaj proszę numer tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Norbikom
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 11 lip 2017, o 13:33

Re: Plush Abonament

Post autor: Norbikom »

Zamówienie nr 201708233466833
A do tego zamówienie złożone tydzień wcześniej 201708173437651 najprawdopodobniej problemu nie ma. Teraz jeszcze trzeba będzie sie przemęczyć z konsolidacja.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Norbikom,
dziękuję za numer. Poprosiłam o ponowną weryfikację złożonego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
r29
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 7 lip 2017, o 11:56

Re: Plush Abonament

Post autor: r29 »

Czy po zgłoszeniu reklamacji w Plus Online powinienem dostać jakieś potwierdzenie z numerem reklamacji? Jeśli tak, to gdzie go szukać?

Jeśli nie, to prosiłbym o pomoc w następującej sprawie: Niedawno przenosiłem numer z sieci Play do PLUSH ABO i nieopatrznie kliknąłem wakacje od abonamentu.
Napisałem do Państwa prośbę o pomoc w anulowaniu tego zlecenia, na co otrzymałem pozytywną odpowiedź (pismo z 25 lipca godz. 15:35 Znak: OKR/AnBzo/4697285/25.07.17).
01 września nastąpiło w końcu przeniesienie numeru, i zacząłem korzystać z Państwa sieci, ale po zalogowaniu się do Plus Online zauważyłem, że:
- są naliczane opłaty za smsy i połączenia telefoniczne
- zamiast 10 GB internetu mam 22GB !
Mogę prosić o pomoc w wyprostowaniu ustawień na moim koncie, oraz anulowaniu naliczonych opłat - zgodnie z ustaleniami zawartymi w wyżej wspomnianym piśmie?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

r29,
r29 pisze:Czy po zgłoszeniu reklamacji w Plus Online powinienem dostać jakieś potwierdzenie z numerem reklamacji?
niestety nie.
Marta_Plus pisze:Mogę prosić o pomoc w wyprostowaniu ustawień na moim koncie, oraz anulowaniu naliczonych opłat - zgodnie z ustaleniami zawartymi w wyżej wspomnianym piśmie?
Podeślij mi numer, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz. Przyśpieszę odpowiedź na zgłoszoną reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Plush Abonament

Post autor: rafnov »

merck pisze:Z regulaminu:

Abonent może zlecić aktywowanie Pakietu Plush Internet extra 5GB:
a.
poprzez wysłanie bezpłatnej wiadomości SMS na numer 80222, o treści AKT5GB,
b.
telefonicznie, dzwoniąc na numer Działu Obsługi Klienta: 60110260120
Po wysłaniu SMS AKT5GB na 80222 dostaję SMS zwrotny o treści:

Niestety nie mozesz dodac tej uslugi. Sprawdz w regulaminie.

EDYCJA: z rozmowy z infolinią wiem, że w regulaminie jest błąd i SMS powinien mieć postać AKT 5GB - chodzi o spację.

Dowiedziałem się również, że obecnie jest globalny problem techniczny z uruchamianiem pakietu 5 GB, który to problem trwa od około 3 tygodni.
No to ładnie.
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2017, o 12:42 przez rafnov, łącznie zmieniany 2 razy.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Jakie czynności są obecnie dostępne w salonach inmedio / Relay / 1minute?
Tylko kupno nowej aktywacji?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

rafnov,
komenda SMS AKT5GB jest właściwa. Niemniej w celu zweryfikowania opisanej sprawy i aktywacji usługi, wyślij proszę zgłoszenie wraz z numerem telefonu poprzez formularz. Podaj mi tutaj później numer referencyjny, abym mogła przyśpieszyć odpowiedź.

patryk7588,
w danym kanale sprzedaży możliwe jest podpisanie nowej umowy oraz przeniesienie numeru w ofertach PlushABO.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Plush Abonament

Post autor: rafnov »

@Marta_Plus, problemy się zapętlają i robi się to absurdalne... Formularz "Zadaj pytanie" nie pozwala dodać mojego problemu bez tworzenia nowego konta, a przy próbie jego utworzenia pisze, że mail jest już użyty. Jednak przy próbie przypomnienia hasła z użyciem tego samego maila jest komunikat: Podany identyfikator użytkownika jest nieprawidłowy.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

rafnov,
przepraszam Cię za niedogodności. Podeślij zatem maila na adres: bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wojteh26
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 7 wrz 2017, o 17:02

Re: Plush Abonament

Post autor: Wojteh26 »

Witam. Jak połączyć dwa konta abonenckie w plusie aby płacić jedną fakturę. Kiedyś można było zrobić to w plusonline ale nie ma już tej opcji. Pozdrawiam . Wojciech
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Wojteh26,
Wojteh26 pisze:Jak połączyć dwa konta abonenckie w plusie aby płacić jedną fakturę.
informacje na temat konsolidacji konta znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
Numery z abonamentem Plush ABO można połączyć na jednym koncie tylko z innym numerami, które też są w Plush ABO.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Plush Abonament

Post autor: rafnov »

Marta_Plus pisze:rafnov,
przepraszam Cię za niedogodności. Podeślij zatem maila na adres: bok@plus.pl.
Podesłałem i nic. Już dwa razy konsultant zlecał aktywację pakietu, a go dalej nie mam. Faktycznie jest jakaś awaria.

Czy możecie mi przypomnieć jak sprawdzić datę kiedy odnawia się pakiet internetowy i do kiedy ważny jest Plus Internet Extra? W Plus online tego nie widzę.
ODPOWIEDZ