Telefon Sony Xperia M4 Aqua

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
pnu
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 lip 2015, o 17:13

Telefon Sony Xperia M4 Aqua

Post autor: pnu »

Witam

Mam bardzo dziwną sytuację. Zadzwoniłem do sklepu internetowego żeby upewnić się że telefon Sony Xperia M4 Aqua w sklepie internetowym ma 16 GB pamięci wewnętrznej, konsultant po chwili sprawdzania w specyfikacji to potwierdził. Kilka dni wcześniej również w sklepie stacjonarnym sprzedawca potwierdził (a w zasadzie potwierdziła) że ten telefon ma 16 GB pamięci wewnętrznej, tymczasem po zamówieniu w sklepie internetowym przyszedł mi telefon z 8 GB pamięci wewnętrznej.

Umowa na firmę, więc oddać nie mogę, złożyłem reklamację, na infolinii po ponownym kontakcie ze sklepem internetowym sprzedawca twierdził już że telefon ma 8 GB pamięci wewnętrznej. Na Allegro ktoś twierdzi że sprzedaje ten telefon z 16 GB pamięci i że został on kupiony w Plusie.

Czy jest ktoś w stanie to wyjaśnić? Plus ma 2 wersje telefonu czy może sprzedawcy nie są w stanie sprawdzić co sprzedają? Zamawiam telefon, upewniam się w 2 miejscach że będzie 16 GB, a dostaję 8 GB (co przy małej ilości dostępnej dla użytkownika pamięci wewnętrznej i problemów z Androidem z instalacją aplikacji na zewnętrznych kartach sprawia że ciężko będzie dobrze wykorzystać telefon) , a numer jest w trakcie przenoszenia od innego operatora...
dublin1705
PlusManiak
Posty: 111
Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Telefon Sony Xperia M4 Aqua

Post autor: dublin1705 »

Żaden z operatorów sieci komórkowej nie posiada telefonu Sony Xperia M 4 Aqua z pamięcią 16 GB. Sam właśnie czekam na ten telefon ale z pamięcią 8 GB. Zostałeś wprowadzony w błąd przez niewiedzę. Jeśli telefon zakupiłeś przez internet masz ustawowe 14 dni na zwrot. 16 GB mają tylko telefony w wolnej sprzedaży.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Telefon Sony Xperia M4 Aqua

Post autor: Magda_Plus »

pnu Sony Xperia M4 Aqua dostępny w naszej ofercie ma 8 GB pamięci.
dublin1705 pisze: Jeśli telefon zakupiłeś przez internet masz ustawowe 14 dni na zwrot.
Tylko w momencie, kiedy zakup jest dokonany dla osoby indywidualnej. Nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość, jeśli aktywacja dotyczyła firmy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pnu
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 27 lip 2015, o 17:13

Re: Telefon Sony Xperia M4 Aqua

Post autor: pnu »

Jak Plus potrafi załatwić sprawę, to są po prostu żarty.

Po prawie miesiącu dostałem odpowiedź że reklamacja nie została uwzględniona. Złożyłem odwołanie, w końcu łaskawie uwzględnili reklamację (tym razem najwyraźniej znaleźli czas żeby odsłuchać nagranie), ale to nie koniec. Wysłali kuriera po telefon, kurier nie chciał dać żadnego potwierdzenia odebrania, więc odmówiłem mu wydania, za drugim razem już został normalnie list przewozowy.

Cyrków ciąg dalszy - kuriera zamówił sam Polkomotel, ale na magazynie nie chcą go przyjąć z powodem, że jest od firmy. Firma kurierska do mnie zadzwoniła, opisałem sprawę, ponownie pojechali i znowu na magazynie odmówili przyjęcia z tym samym powodem. W końcu zadzwoniłem do magazynu i opisałem sprawę, zadzwoniłem do kuriera i być może tym razem przyjęli na magazyn.

Sprawa ciągnie się już 2 miesiące, za 3 dni mój numer miał zostać przeniesiony do Plus, oczywiście wysłałem pisma że numer w aktualnej sytuacji nie ma być przenoszony skoro umowa zostanie rozwiązana, ale jak to w Plusie zero kontaktu, przekazują do działu reklamacji, tam będzie każde zgłoszenie musiało odczekać 30 dni i wtedy ktoś się odzewie, potem powie że oddzwoni (i nie oddzwoni).

Generalnie przestrzegam, myślałem że w innych sieciach jest bałagan, ale to co się tutaj wyprawia to już nie mieści się w głowie, nikt nic nie wie, poszczególne działy nie komunikują się ze sobą, podobno na magazynie powinni dostać od Polkomtela informację że będzie taka sprawa a nic nie dostali.

Pytanie dodatkowe - co się stanie jeśli Plus bezprawnie przeniesie mój numer do swojej sieci, a potem rozwiąże umowę?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Telefon Sony Xperia M4 Aqua

Post autor: Magda_Plus »

pnu rozumiem, że przedmiotem reklamacji były zakupiony przez Ciebie telefon?
pnu pisze:Sprawa ciągnie się już 2 miesiące, za 3 dni mój numer miał zostać przeniesiony do Plus, oczywiście wysłałem pisma że numer w aktualnej sytuacji nie ma być przenoszony skoro umowa zostanie rozwiązana, ale jak to w Plusie zero kontaktu, przekazują do działu reklamacji, tam będzie każde zgłoszenie musiało odczekać 30 dni i wtedy ktoś się odzewie, potem powie że oddzwoni (i nie oddzwoni).
Z całej historii trudno cokolwiek wywnioskować. Chcesz zrezygnować z umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pnu
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 27 lip 2015, o 17:13

Re: Telefon Sony Xperia M4 Aqua

Post autor: pnu »

Tak, umowa ma zostać rozwiązana, bo zostałem wprowadzony w błąd co do telefonu który jest dostępny (reklamacja została już zaakceptowana, odesłałem telefon), tylko przy tak "szybkim" tempie działania Plusa, okaże się że za 2 dni mój numer zostanie i tak przeniesiony do Plusa i ciekawe co wtedy
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Telefon Sony Xperia M4 Aqua

Post autor: Magda_Plus »

pnu czy możesz mi przez ten formularz podać numer dla którego złożyłeś reklamację i ewentualnie napisać kiedy to zrobiłeś?

edit: sprawdź swoje pocztę proszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ