Nielimitowane połączenia na stacjonarne
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2014, o 21:07
Nielimitowane połączenia na stacjonarne
Witam, drugi miesiąc naliczają mi Państwo 6,99 zł za nielimitowane połączenia na stacjonarne i nie mogę tego wyłączyć. Próbowałem wyłączyć sms nie mogę, a na stronie plusonline przy tej usłudze jest tylko zielona kropka bez możliwości włączenia i wyłączenia jak w innych usługach.
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne
A ja się podepnę z pytaniem, bo albo jestem ślepy albo źle szukam.
Gdzie w Plus Online można sprawdzać i włączać/wyłączać pakiety, które są nielimitowane ? Mam w tej chwili Pakiet Internetowy Non Stop oraz Nielimitowane Rozmowy Na Stacjonarne. Przeszukałem całe moje konto i nigdzie nie znalazłem informacji o fakcie że takie pakiety/usługi posiadam. Nie ma tego ani w zakładce Pakiety ani w zakładce Usługi. Po darmowym okresie będę chciał to wyłączyć i nie mam takiej możliwości przez Plus Online. Tak samo gdyby nie miał aktywnego pakietu internetowego a chciałbym sobie go włączyć to w sekcji "Aktywuj nowe pakiety" mam do wyboru tylko pakiety roamingowe.
Proszę o informację gdzie można sprawdzać oraz włączać i wyłączać takie pakiety i usługi. W zakładce usługi gdy wybiorę "włączone" mam tylko:
Połączenia (zwiń)
Oczekiwanie na połączenie
Połączenie konferencyjne
Roaming
Rozmowy międzynarodowe
Zawieszenie połączenia
PlusInternet (zwiń)
Pakietowa transmisja danych (GPRS)
Przesyłanie danych
Usługa LTE
Videorozmowa
E-hasło i Pluskod (zwiń)
Zarządzanie eHasłem
Zmiana Plus Kodu
Pozostałe usługi (zwiń)
Blokowanie usług o podwyższonej opłacie
Doładowanie online telefonu na kartę
Identyfikacja numeru dzwoniącego (CLIP)
Zarządzanie ustawieniami poczty głosowej
Zastrzeganie numeru w książce tel.
Zmiana numeru telefonu
Gdzie w Plus Online można sprawdzać i włączać/wyłączać pakiety, które są nielimitowane ? Mam w tej chwili Pakiet Internetowy Non Stop oraz Nielimitowane Rozmowy Na Stacjonarne. Przeszukałem całe moje konto i nigdzie nie znalazłem informacji o fakcie że takie pakiety/usługi posiadam. Nie ma tego ani w zakładce Pakiety ani w zakładce Usługi. Po darmowym okresie będę chciał to wyłączyć i nie mam takiej możliwości przez Plus Online. Tak samo gdyby nie miał aktywnego pakietu internetowego a chciałbym sobie go włączyć to w sekcji "Aktywuj nowe pakiety" mam do wyboru tylko pakiety roamingowe.
Proszę o informację gdzie można sprawdzać oraz włączać i wyłączać takie pakiety i usługi. W zakładce usługi gdy wybiorę "włączone" mam tylko:
Połączenia (zwiń)
Oczekiwanie na połączenie
Połączenie konferencyjne
Roaming
Rozmowy międzynarodowe
Zawieszenie połączenia
PlusInternet (zwiń)
Pakietowa transmisja danych (GPRS)
Przesyłanie danych
Usługa LTE
Videorozmowa
E-hasło i Pluskod (zwiń)
Zarządzanie eHasłem
Zmiana Plus Kodu
Pozostałe usługi (zwiń)
Blokowanie usług o podwyższonej opłacie
Doładowanie online telefonu na kartę
Identyfikacja numeru dzwoniącego (CLIP)
Zarządzanie ustawieniami poczty głosowej
Zastrzeganie numeru w książce tel.
Zmiana numeru telefonu
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne
Panowie brak możliwości usunięcia usług i pakietów dodatkowych w Plus online może być spowodowana przez to, iż są one połączone z taryfą.
Niemniej w każdym regulaminie promocji znajdują się szczegółowe informacje jak usunąć daną usługę lub pakiet. Z reguły obywa się to przez wysłanie SMS-a z odpowiednią komendą wysłaną na numer 2601.
Niemniej w każdym regulaminie promocji znajdują się szczegółowe informacje jak usunąć daną usługę lub pakiet. Z reguły obywa się to przez wysłanie SMS-a z odpowiednią komendą wysłaną na numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne
Chyba jest to działanie, które ma na celu robienie klienta w konia. W Plus Online - jak zauważył kolega Kolejoman - jest tylko informacja, że owa usługa jest włączona. Nie można jej tam wyłączyć.
Pani Magda z Plusa radzi: "Panowie brak możliwości usunięcia usług i pakietów dodatkowych w Plus online może być spowodowana przez to, iż są one połączenie z taryfą." Po czym sama sobie przeczy: "Niemniej w każdym regulaminie promocji znajdują się szczegółowe informacje jak usunąć daną usługę lub pakiet. Z reguły obywa się to przez wysłanie SMS-a z odpowiednią komendą wysłaną na numer 2601".
Skoro jest możliwość wyłączenia tego smsem - to czemu nie można zrobić dokładnie tego samego z poziomu konta w Plus Online? Ano po to, że umowę z regulaminem chowa się na dnie szafy i już tam w zasadzie nigdy po zakupie nie zagląda. Więc za usługi, których nie możemy wyłączyć sobie jednym kliknięciem - płacimy... Choć nie są nam potrzebne.
Tylko, że ja się pofatygowałam i zaglądnęłam do owego regulaminu promocji (taryfa LTE 89,90) i przeczytałam w Par.5 pkt.2, cytuję:
"Abonent w każdym momencie może złożyć zlecenie dezaktywacji usługi "Połączenia bez limitu na numery stacjonarne" poprzez wysłanie wiadomości SMS na numer 2601 o treści:
a. DEAKT PNST1 przy aktywnej usłudze w Promocyjnym Planie Cenowym LTE 89.99
b. DEAKT PNST3 przy aktywnej usłudze w Promocyjnym Planie Cenowym LTE 104.99
c. DEAKT PNST6 przy aktywnej usłudze w Promocyjnym Planie Cenowym LTE 119.99, LTE 139.99, LTE 159.99, LTE 179.99, LTE 199,99.
lub poprzez Plus Online."
I nadal pytam: dlaczego NIE MOŻNA dezaktywować tej usługi poprzez Plus Online, skoro w regulaminie jest napisane, ze można.
Pani Magda z Plusa radzi: "Panowie brak możliwości usunięcia usług i pakietów dodatkowych w Plus online może być spowodowana przez to, iż są one połączenie z taryfą." Po czym sama sobie przeczy: "Niemniej w każdym regulaminie promocji znajdują się szczegółowe informacje jak usunąć daną usługę lub pakiet. Z reguły obywa się to przez wysłanie SMS-a z odpowiednią komendą wysłaną na numer 2601".
Skoro jest możliwość wyłączenia tego smsem - to czemu nie można zrobić dokładnie tego samego z poziomu konta w Plus Online? Ano po to, że umowę z regulaminem chowa się na dnie szafy i już tam w zasadzie nigdy po zakupie nie zagląda. Więc za usługi, których nie możemy wyłączyć sobie jednym kliknięciem - płacimy... Choć nie są nam potrzebne.
Tylko, że ja się pofatygowałam i zaglądnęłam do owego regulaminu promocji (taryfa LTE 89,90) i przeczytałam w Par.5 pkt.2, cytuję:
"Abonent w każdym momencie może złożyć zlecenie dezaktywacji usługi "Połączenia bez limitu na numery stacjonarne" poprzez wysłanie wiadomości SMS na numer 2601 o treści:
a. DEAKT PNST1 przy aktywnej usłudze w Promocyjnym Planie Cenowym LTE 89.99
b. DEAKT PNST3 przy aktywnej usłudze w Promocyjnym Planie Cenowym LTE 104.99
c. DEAKT PNST6 przy aktywnej usłudze w Promocyjnym Planie Cenowym LTE 119.99, LTE 139.99, LTE 159.99, LTE 179.99, LTE 199,99.
lub poprzez Plus Online."
I nadal pytam: dlaczego NIE MOŻNA dezaktywować tej usługi poprzez Plus Online, skoro w regulaminie jest napisane, ze można.
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne
Witam.
Dezaktywowałem tą usługę (tj. "nielimitowane połączenia na stacjonarne") miesiąc temu, a nadal naliczana jest opłata. W Plus online również nie widzę tej usługi aktywnej, dlaczego więc pojawia się na rachunku? Bardzo proszę o pomoc.
Dezaktywowałem tą usługę (tj. "nielimitowane połączenia na stacjonarne") miesiąc temu, a nadal naliczana jest opłata. W Plus online również nie widzę tej usługi aktywnej, dlaczego więc pojawia się na rachunku? Bardzo proszę o pomoc.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne
Anusia w przypadku takich sytuacji najlepiej jest wysłać zapytanie przez kanał autoryzowany.
destina6 za jaki okres dostajesz faktury i kiedy dokładnie wyłączyłaś uslugę?
destina6 za jaki okres dostajesz faktury i kiedy dokładnie wyłączyłaś uslugę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne
Ale problem nie dotyczy wyłącznie mojego konta... Czyli jak najbardziej można poruszyć ten problem na niniejszym forum - a jak nie, to zgłosić sprawę w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów? Co Wy na to?Magda_Plus pisze:Anusia w przypadku takich sytuacji najlepiej jest wysłać zapytanie przez kanał autoryzowany.
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne
Ja nie wiem dlaczego nie ma odpowiedzi w tym temacie konsultanta, gdyż u mnie była analogiczna sytuacja. Czekałem ponad 15 minut na połączenie telefoniczne z konsultantem aby móc wyłączyć dodatkową opłatę za połączenia z numerami stacjonarnymi. W umowie jest wyraźnie napisane ... sms.... lub porzez PLUS ONLINE. Poprzez online NIE MOŻNA!!!!. Oczekuję konkretnej odpowiedzi od specjalistów PLUSA...
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne
Anusia i 22jurek podajcie przez ten formularz numery telefonów w celu weryfikacji zaistniałej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne
Wysłałam :)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne
Dziękuję Anusia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne
Ja już mam problem rozwiązany - pomogła mi w tym Magda_Plus (dziękuję:)). Okazało się, że w moim przypadku winny był "błąd systemowy" (dlatego nie mogłam dokonać dezaktywacji usługi poprzez Plus Online) i że jednak dezaktywowałam tę usługę poprzez sms (ale nie otrzymałam informacji zwrotnej o dezaktywacji). Podobno wszystkim innym użytkownikom ta opcja w Plus Online będzie działać (o ile również nie padli ofiarą "błędu systemowego" ;)).22jurek pisze:Ja nie wiem dlaczego nie ma odpowiedzi w tym temacie konsultanta, gdyż u mnie była analogiczna sytuacja. Czekałem ponad 15 minut na połączenie telefoniczne z konsultantem aby móc wyłączyć dodatkową opłatę za połączenia z numerami stacjonarnymi. W umowie jest wyraźnie napisane ... sms.... lub porzez PLUS ONLINE. Poprzez online NIE MOŻNA!!!!. Oczekuję konkretnej odpowiedzi od specjalistów PLUSA...
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne
Dziękuję Anusia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ