Nielimitowane połączenia na stacjonarne

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mate1uszek
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2014, o 21:07

Nielimitowane połączenia na stacjonarne

Post autor: mate1uszek »

Witam, drugi miesiąc naliczają mi Państwo 6,99 zł za nielimitowane połączenia na stacjonarne i nie mogę tego wyłączyć. Próbowałem wyłączyć sms nie mogę, a na stronie plusonline przy tej usłudze jest tylko zielona kropka bez możliwości włączenia i wyłączenia jak w innych usługach.
Kolejoman
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 17 mar 2013, o 04:30

Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne

Post autor: Kolejoman »

A ja się podepnę z pytaniem, bo albo jestem ślepy albo źle szukam. :-P

Gdzie w Plus Online można sprawdzać i włączać/wyłączać pakiety, które są nielimitowane ? Mam w tej chwili Pakiet Internetowy Non Stop oraz Nielimitowane Rozmowy Na Stacjonarne. Przeszukałem całe moje konto i nigdzie nie znalazłem informacji o fakcie że takie pakiety/usługi posiadam. Nie ma tego ani w zakładce Pakiety ani w zakładce Usługi. Po darmowym okresie będę chciał to wyłączyć i nie mam takiej możliwości przez Plus Online. Tak samo gdyby nie miał aktywnego pakietu internetowego a chciałbym sobie go włączyć to w sekcji "Aktywuj nowe pakiety" mam do wyboru tylko pakiety roamingowe.

Proszę o informację gdzie można sprawdzać oraz włączać i wyłączać takie pakiety i usługi. W zakładce usługi gdy wybiorę "włączone" mam tylko:

Połączenia (zwiń)
Oczekiwanie na połączenie
Połączenie konferencyjne
Roaming
Rozmowy międzynarodowe
Zawieszenie połączenia

PlusInternet (zwiń)

Pakietowa transmisja danych (GPRS)
Przesyłanie danych
Usługa LTE
Videorozmowa

E-hasło i Pluskod (zwiń)
Zarządzanie eHasłem
Zmiana Plus Kodu

Pozostałe usługi (zwiń)

Blokowanie usług o podwyższonej opłacie
Doładowanie online telefonu na kartę
Identyfikacja numeru dzwoniącego (CLIP)
Zarządzanie ustawieniami poczty głosowej
Zastrzeganie numeru w książce tel.
Zmiana numeru telefonu
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne

Post autor: Magda_Plus »

Panowie brak możliwości usunięcia usług i pakietów dodatkowych w Plus online może być spowodowana przez to, iż są one połączone z taryfą.
Niemniej w każdym regulaminie promocji znajdują się szczegółowe informacje jak usunąć daną usługę lub pakiet. Z reguły obywa się to przez wysłanie SMS-a z odpowiednią komendą wysłaną na numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Anusia
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 09:51

Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne

Post autor: Anusia »

Chyba jest to działanie, które ma na celu robienie klienta w konia. W Plus Online - jak zauważył kolega Kolejoman - jest tylko informacja, że owa usługa jest włączona. Nie można jej tam wyłączyć.
Pani Magda z Plusa radzi: "Panowie brak możliwości usunięcia usług i pakietów dodatkowych w Plus online może być spowodowana przez to, iż są one połączenie z taryfą." Po czym sama sobie przeczy: "Niemniej w każdym regulaminie promocji znajdują się szczegółowe informacje jak usunąć daną usługę lub pakiet. Z reguły obywa się to przez wysłanie SMS-a z odpowiednią komendą wysłaną na numer 2601".
Skoro jest możliwość wyłączenia tego smsem - to czemu nie można zrobić dokładnie tego samego z poziomu konta w Plus Online? Ano po to, że umowę z regulaminem chowa się na dnie szafy i już tam w zasadzie nigdy po zakupie nie zagląda. Więc za usługi, których nie możemy wyłączyć sobie jednym kliknięciem - płacimy... Choć nie są nam potrzebne.
Tylko, że ja się pofatygowałam i zaglądnęłam do owego regulaminu promocji (taryfa LTE 89,90) i przeczytałam w Par.5 pkt.2, cytuję:
"Abonent w każdym momencie może złożyć zlecenie dezaktywacji usługi "Połączenia bez limitu na numery stacjonarne" poprzez wysłanie wiadomości SMS na numer 2601 o treści:
a. DEAKT PNST1 przy aktywnej usłudze w Promocyjnym Planie Cenowym LTE 89.99
b. DEAKT PNST3 przy aktywnej usłudze w Promocyjnym Planie Cenowym LTE 104.99
c. DEAKT PNST6 przy aktywnej usłudze w Promocyjnym Planie Cenowym LTE 119.99, LTE 139.99, LTE 159.99, LTE 179.99, LTE 199,99.
lub poprzez Plus Online."

I nadal pytam: dlaczego NIE MOŻNA dezaktywować tej usługi poprzez Plus Online, skoro w regulaminie jest napisane, ze można.
destin6
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 20 maja 2014, o 10:40

Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne

Post autor: destin6 »

Witam.
Dezaktywowałem tą usługę (tj. "nielimitowane połączenia na stacjonarne") miesiąc temu, a nadal naliczana jest opłata. W Plus online również nie widzę tej usługi aktywnej, dlaczego więc pojawia się na rachunku? Bardzo proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne

Post autor: Magda_Plus »

Anusia w przypadku takich sytuacji najlepiej jest wysłać zapytanie przez kanał autoryzowany.

destina6 za jaki okres dostajesz faktury i kiedy dokładnie wyłączyłaś uslugę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Anusia
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 09:51

Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne

Post autor: Anusia »

Magda_Plus pisze:Anusia w przypadku takich sytuacji najlepiej jest wysłać zapytanie przez kanał autoryzowany.
Ale problem nie dotyczy wyłącznie mojego konta... Czyli jak najbardziej można poruszyć ten problem na niniejszym forum - a jak nie, to zgłosić sprawę w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów? Co Wy na to?
22jurek
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 20 sie 2014, o 15:42

Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne

Post autor: 22jurek »

Ja nie wiem dlaczego nie ma odpowiedzi w tym temacie konsultanta, gdyż u mnie była analogiczna sytuacja. Czekałem ponad 15 minut na połączenie telefoniczne z konsultantem aby móc wyłączyć dodatkową opłatę za połączenia z numerami stacjonarnymi. W umowie jest wyraźnie napisane ... sms.... lub porzez PLUS ONLINE. Poprzez online NIE MOŻNA!!!!. Oczekuję konkretnej odpowiedzi od specjalistów PLUSA...
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne

Post autor: Magda_Plus »

Anusia i 22jurek podajcie przez ten formularz numery telefonów w celu weryfikacji zaistniałej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Anusia
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 09:51

Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne

Post autor: Anusia »

Wysłałam :)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne

Post autor: Magda_Plus »

Dziękuję Anusia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Anusia
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 09:51

Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne

Post autor: Anusia »

22jurek pisze:Ja nie wiem dlaczego nie ma odpowiedzi w tym temacie konsultanta, gdyż u mnie była analogiczna sytuacja. Czekałem ponad 15 minut na połączenie telefoniczne z konsultantem aby móc wyłączyć dodatkową opłatę za połączenia z numerami stacjonarnymi. W umowie jest wyraźnie napisane ... sms.... lub porzez PLUS ONLINE. Poprzez online NIE MOŻNA!!!!. Oczekuję konkretnej odpowiedzi od specjalistów PLUSA...
Ja już mam problem rozwiązany - pomogła mi w tym Magda_Plus (dziękuję:)). Okazało się, że w moim przypadku winny był "błąd systemowy" (dlatego nie mogłam dokonać dezaktywacji usługi poprzez Plus Online) i że jednak dezaktywowałam tę usługę poprzez sms (ale nie otrzymałam informacji zwrotnej o dezaktywacji). Podobno wszystkim innym użytkownikom ta opcja w Plus Online będzie działać (o ile również nie padli ofiarą "błędu systemowego" ;)).
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Nielimitowane połączenia na stacjonarne

Post autor: Magda_Plus »

Dziękuję Anusia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ