Problem ze smartdom

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Toshiba
PlusManiak
Posty: 68
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 sie 2014, o 13:45

Problem ze smartdom

Post autor: Toshiba »

Cześć,
Mam na imię Dominik i mam problem z smartdomem.Chce przenieść numer z t-mobile do plusa.Chce przystapić do rogramu smartdom.Czytając inne posty dowiedziałem się,że rabat dzięki smartdom doliczany jest do faktury.A moje pytanie brzmi tak.Czy w umowie nie ma jakieś wzmianki o programie smartdom?Czy po prostu podpisujemy nową umowę bez wzmianki o smartdomie a dopiero na fakturze widać rabat?Jeśli tak to czy istnieje możliwość dopisania do umowy jakieś wzmianki o tym rabacie.Wyczytałem również w regulaminie ,że rabat może również zostać przyznany od drugiej faktury.A jęsli przyjdzie pierwsza faktura bez rabatu to czy istnieje możliwość jej zminiejszenia o rabat lub oddać tę sprawę do dep.reklamacji a oni obniżą fakturą o załóżmy 50%.?
arkadiusz.wilczynski
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 6 sie 2014, o 22:44

Re: Problem ze smartdom

Post autor: arkadiusz.wilczynski »

Rabat z tytułu programu smartDOM jest przyznawany maksymalnie od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego następującego po dniu zawarcia umowy, także może być widoczny dopiero na trzeciej fakturze wystawionej po dniu zawarcia umowy. W dokumentach głównych, tj. Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, Umowa o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Regulamin Promocji, w której podpiszesz umowę nie ma żadnej wzmianki o rabacie i nie ma możliwości "dopisania" w wymienionych dokumentach takiej informacji. Jedynym dokumentem poświadczającym istnienie takiego rabatu i zasady jego funkcjonowania jest Regulamin programu smartDOM, dostępny do wglądu na stronie http://www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki

Jeśli pierwsza faktura zostanie wystawiona bez naliczenia rabatu zawsze masz możliwość napisania w tej sprawie reklamacji, aczkolwiek brak rabatu na pierwszej fakturze jest zgodny z regulaminem Programu smartDOM, także szansa na to, że Departament Reklamacji rozpatrzy Twoją reklamację pozytywnie jest praktycznie żadna ale jako Klient możesz reklamować co Ci się tylko podoba :)
kruger4
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 1 sie 2012, o 14:31

Re: Problem ze smartdom

Post autor: kruger4 »

arkadiusz.wilczynski pisze:Rabat z tytułu programu smartDOM jest przyznawany maksymalnie od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego następującego po dniu zawarcia umowy, także może być widoczny dopiero na trzeciej fakturze wystawionej po dniu zawarcia umowy. W dokumentach głównych, tj. Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, Umowa o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Regulamin Promocji, w której podpiszesz umowę nie ma żadnej wzmianki o rabacie i nie ma możliwości "dopisania" w wymienionych dokumentach takiej informacji. Jedynym dokumentem poświadczającym istnienie takiego rabatu i zasady jego funkcjonowania jest Regulamin programu smartDOM, dostępny do wglądu na stronie http://www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki

Jeśli pierwsza faktura zostanie wystawiona bez naliczenia rabatu zawsze masz możliwość napisania w tej sprawie reklamacji, aczkolwiek brak rabatu na pierwszej fakturze jest zgodny z regulaminem Programu smartDOM, także szansa na to, że Departament Reklamacji rozpatrzy Twoją reklamację pozytywnie jest praktycznie żadna ale jako Klient możesz reklamować co Ci się tylko podoba :)
Nieprawda że nie ma szans na pozytywne rozpatrzenie reklamacji na pierwszą fakturę bez rabatu SmartDom.W moim przypadku było właśnie podobnie dostałem rabat ale tylko 10 zł. na pierwszej i nawet drugiej fakturze.Reklamacja załatwiła sprawę i faktury korygujące wystawione zostały dla wszystkich faktur ze źle naliczonym i nie naliczonym rabatem za SmartDom. Nadmienię tylko że rabat dostajesz na cały okres umowy,więc reklamacja załatwia sprawę dla wszystkich faktur.Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem ze smartdom

Post autor: Ewa_Plus »

Rabat z tyt. smartDOM powinien być już widoczny na drugiej fakturze, a jak nie będzie to wtedy reklamacją jak najbardziej się to naprawi. Co do pierwszej faktury i braku rabatu, to faktycznie może być ciężko z uzyskaniem pozytywnej odpowiedzi. Ja przy swoim smartDOM'ie nawet nie składałam reklamacji w tej sprawie, tylko cierpliwie czekam na drugą fakturę. Ale jak już napisał arkadiusz.wilczynski
jako Klient możesz reklamować co Ci się tylko podoba :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Toshiba
PlusManiak
Posty: 68
Rejestracja: 5 sie 2014, o 13:45

Re: Problem ze smartdom

Post autor: Toshiba »

A jabym wział umówe i przeniósł numer to czy byłbym bezpieczny?Bo przy przenoszeniu numeru mam 3 miesiące gratis czyli mam 100% upustu za abonamnet.I nie płacą trzech faktur to przy czwartej na 100% musiałby być ten rabat.Czy tak?

I mam jeszcze jedno pytanie .Jeżeli chce podpisać nową umowę 12 sierpnia na przeniesienie numeru z orange do plusa,która ta umowa kończy mi się 12 listopada w orange i wydać dysozycję ,że ma zostać przeniesiony 13 listopda to kiedy złożyć wypowiedzenie w orange?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem ze smartdom

Post autor: Ewa_Plus »

Toshiba - 3 miesiące gratis, a 4 abonament byłby z rabatem 50%.
Wypowiedzenia w Orange nie musisz składać. Podczas przenoszenia numeru możesz upoważnić operatora, do którego się przenosisz, żeby zrobił to wypowiedzenie w Twoim imieniu i wedle Twojej dyspozycji, czyli jak rozumiem żeby przeniesienie numeru nastąpiło po zakończeniu kontraktu.
Pamiętaj żeby zaznaczyć ten tryb przenoszenia "po zakończeniu kontraktu" podczas składania zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Toshiba
PlusManiak
Posty: 68
Rejestracja: 5 sie 2014, o 13:45

Re: Problem ze smartdom

Post autor: Toshiba »

A jakby to było w t-mobile?Inna Umowa mi się kończy 18 grudnia i chce przenieść numer.Wydam dyspozycję,że po zakończeniu kontraktu i plus to zrobi w moim imieniu?

I jeszcze jakie są tryby przenoszenia?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem ze smartdom

Post autor: Ewa_Plus »

Tak. Możesz przenieść numer z T-mobile w taki sposób.
Inne tryby przenoszenia to np. w ciągu 1 dnia roboczego (lub -n dni roboczych), albo zgodnie z okresem wypowiedzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Toshiba
PlusManiak
Posty: 68
Rejestracja: 5 sie 2014, o 13:45

Re: Problem ze smartdom

Post autor: Toshiba »

A czy jest to zapisane w umowie?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem ze smartdom

Post autor: Magda_Plus »

Nie, takich zapisów nie ma w umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Toshiba
PlusManiak
Posty: 68
Rejestracja: 5 sie 2014, o 13:45

Re: Problem ze smartdom

Post autor: Toshiba »

To gdzie jest to zapisane,że przenosząc numer ma zostać przeniesiony na koniec kontraktu i wypowiedzenie w np.w t-mobile ma zostać po stronie plusa?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem ze smartdom

Post autor: Magda_Plus »

Taka informacja jest zawarta na dokumencie, jaki będziesz wypełaniać w punkcie w momecie zgłoszenia chęci przeniesienia numeru do naszej sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Toshiba
PlusManiak
Posty: 68
Rejestracja: 5 sie 2014, o 13:45

Re: Problem ze smartdom

Post autor: Toshiba »

A jak jest z tym rabatem 50% w smartdom?Czy też jest dołączany jakiś dokument o tym,że jestem uprawniony do takiej promocji?Jeśli nie to gdzie ta wzmianka jest umieszczana?Poprostu boję się,że będe oszukany.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem ze smartdom

Post autor: Magda_Plus »

Oferta smart DOM jest promocją nakładkową. Powinieneś dostać do podpisania oświadczenia umożliwiające przystąpienie do programu. Wzór znajduje się na stronie http://www.plus.pl/documents/16/106b79f ... oferta.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mzx
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 8 lip 2014, o 18:00

Re: Problem ze smartdom

Post autor: mzx »

Witam :)
Z tego co wyczytałem wyżej, mogę próbować składać reklamację w takim przypadku?:
Telewizja w CP za 89zł. Podpisuję umowy w tym samym dniu na Power LTE 59,99zł z efakturą i przenoszę numer z Play'a, dostaję numer tymczasowy, 49,99zł z efakturą i przystępuję do Smartdom.
Pierwsza efaktura(rabaty mogły być, albo nie), rabat 50% na internet był, rabat 3 na telefon, nie.
Druga efaktura, sytuacja się powtarza.
Brak rabatu za telefon może być spowodowany tym, że numer nie został jeszcze przeniesiony?
ODPOWIEDZ