780 zł za internet w smartfonie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Ewelina78
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 cze 2014, o 13:12

780 zł za internet w smartfonie

Post autor: Ewelina78 »

Posiadamy z męzem 2 telefony w Plusie na abonamet i 1 na kartę. 1 czerwca zostałam nieszczęsliwą posiadaczką nowego aparatu tefonicznego (Smartfon HTC) i zapłaciłam wysoka cenę za brak zainteresowania nowymi technologiami. Nie wiedziałm, że smartfony automatycznie łączą się z internetem, ściągają aktualizację i tak dalej, zresztą z internetu korzystałam tylko przez WFI więc myślałam że wszystko jest wporządku, jakie było moje zaskoczenie kiedy 8 czerwca otrzmymałam informację, ze użycie konta wynosi 840 zł. Jak póżniej sprawdziłam w plus onlyne za GPRS 780 zł. Kwota mnie załamała, do tej pory płaciliśmy z mężem rachunki w granicach 270-390 zł dlaczego więc wcześniej nie otrzymaliśmy takiej informacji lub dlaczego PLUS nie, stosuje praktyki bezpiecznego internetu gdzie usługa blokuje się gdy kwota wzrośnie do 20 zł. Jestem załamana nie myslałam że coś takiego może się stać, poczytałam teraz dopiero na forach że takie sytuacje ze smartfonami zdarzały się parę lat wcześnie, więc dlaczego to nie jest dotej pory uregulowane i klienci niemogą się czuć bezpieczni. Nigdy niezalegaliśmy z płatnościami (posiadamy polecenie zapłty) ale ta kwota przerasta nasze możliwości finasowe.Będę składac reklamację-prośbę o anulowanie kwoty za internet, prosze życzliwą osobę z PLUS o pomoc w mojej sprawie, będę bardzo wdzięczna.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: 780 zł za internet w smartfonie

Post autor: Joanna_Plus »

Ewelina78,

informacje o działaniu smartfonów znajdują się w Regulaminach Promocji. Tutaj przykładowy: http://www.plus.pl/indywidualna/Aboname ... TU_NOW.pdf.
4. Polkomtel zwraca uwagę, iż niektóre aparaty telefoniczne zawierają aplikacje, które mogą m.in.:
a. uruchamiać automatyczny transfer danych poprzez funkcje łączenia się aparatu telefonicznego z Internetem z
wykorzystaniem transmisji danych,
b. inicjować połączenia o podwyższonej opłacie,
c. w sposób automatyczny przesyłać do producentów tych aparatów dane osobowe Abonenta,
d. powodować przesyłanie do Abonenta informacji handlowych drogą elektroniczną,
e. przekazywać do osób trzecich zgody Abonentów na przetwarzanie danych osobowych i otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną.
Wyłącznie odpowiedzialnym za zamierzone skutki działania aplikacji, o których mowa powyżej jest producent takiego aparatu telefonicznego. Polkomtel zachęca więc do szczegółowego zapoznania się z treścią Instrukcji obsługi nabywanego w promocji aparatu telefonicznego, a w szczególności z warunkami korzystania oraz regulaminami serwisów internetowych producentów aparatów telefonicznych.
5. Polkomtel informuje również, że aparaty telefoniczne z wbudowanym systemem operacyjnym takim jak Apple iPhone OS, Android, Bada, Symbian, Windows Phone mogą łączyć się z Internetem w celu pobrania danych, aktualizacji bazy danych, dokonywania aktualizacji i synchronizacji. Opłaty naliczane są zgodnie z cennikiem właściwym dla posiadanej przez Abonenta taryfy/promocyjnego planu cenowego. W przypadku korzystania z usług telekomunikacyjnych za pomocą wskazanych aparatów za granicą w ramach roamingu międzynarodowego, konsekwencją automatycznej wymiany danych jest konieczność ponoszenia dodatkowo opłat za transmisję danych
w sieci operatora zagranicznego, zgodnie z aktualnym cennikiem opłat roamingowych właściwym dla posiadanej przez Abonenta taryfy/promocyjnego planu cenowego. Lista partnerów roamingowych Polkomtel dostępna jest na stronie internetowej http://www.plus.pl

Po złożeniu reklamacji, proszę odezwij się do mnie przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ewelina78
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 cze 2014, o 13:12

Re: 780 zł za internet w smartfonie

Post autor: Ewelina78 »

Dziękuję za zainteresowanie Pani Joanno. Okres rozliczeniowy mam do 25 każdego miesiąca, więc jutro będę składać reklamację (prośbę o anulowanie opłaty). Jutro sie odezwę jeszcze raz dziękuję
Ewelina78
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 cze 2014, o 13:12

Podziękowanie

Post autor: Ewelina78 »

Chciałam tutaj oficjalnie na forum podziękować Pani Joannie z Plus za pomoc w sprawie wysokiej faktury za internet, sprawa została załatwiona dla mnie pomyślnie. Wspaniała praca, zainteresowanie ludźmi. Jeszcze raz dziękuję, Powodzenia i pomyślności.
Ostatnio zmieniony 3 lip 2014, o 11:25 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków / ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: 780 zł za internet w smartfonie

Post autor: Joanna_Plus »

Ewelina78,
Ewelina78 pisze:Wspaniała praca, zainteresowanie ludźmi.
:-)
Ewelina78 pisze:Powodzenia i pomyślności.
Dziękuję ślicznie i nawzajem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ