Windykacja po śmierci abonenta

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
udzio798
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 mar 2016, o 14:19

Windykacja po śmierci abonenta

Post autor: udzio798 »

Witam, we wrześniu 2015 zmarła moja mama ktora miała umowę na abonament z telefonem niezwłocznie udaliśmy się do salonu złożyć podanie o rozwiązanie umowy dostaliśmy informacje o możliwych listach z prośbą o nie odbieranie ich tak też robiliśmy ale po jakimś czasie robiło się to już męczące i ponownie odwiedziliśmy salon i znowu ta sama informacja proszę nie reagować teraz dostaliśmy list o czynnościach windykacyjnych za telefon abonenta mimo iż wcześniej nikt nas nie poinformował o konieczności spłaty telefonu a a nawet dostawalismy błędne informacje od pracowników salonu plus co mamy zrobić w tej sytuacji nie chce płacić tego rachunku ( rachunek 120 zł windykacja 200 zł ) w salonie dostałem informacje o możliwości napisania podania czy to pomoże ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Windykacja po śmierci abonenta

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj udzio798,
- wyślij proszę zgłoszenie w tej sprawie na bok@plus.pl, a nam tutaj podaj potem numer zgłoszenia. Do maila dodaj w załączniku kopie tego podania o rozwiązanie umowy i aktu zgonu. Postaramy się przyśpieszyć rozwiązanie tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cyska663
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 13 mar 2018, o 20:20

Re: Windykacja po śmierci abonenta

Post autor: cyska663 »

Witam,
Mój brat zmarł w grudniu. Jeszcze tego samego miesiąca poszliśmy z mamą do salonu Plusa z aktem zgonu, aby wyłączyli wszystkie aktywne numery. Dostaliśmy potwierdzenie wyłączenia numeru telefonu oraz karty internetowej. Brat natomiast nie opłacił ostatniego rachunku. I moje pytanie brzmi, czy ten rachunek, który został wystawiony przed śmiercią będzie anulowany?
I jeszcze jedno pytanie: teraz w lutym przyszła do zapłaty faktura za raty za urządzenie. Salon dostał wszystkie wymagane dokumenty, natomiast faktura za styczeń została wystawiona. Gdzie mam się z tym zgłosić aby te faktury anulowano?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Windykacja po śmierci abonenta

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj cyska663,
- anulowane są tylko opłaty abonamentowe naliczone (z góry) za okres po dacie wpłynięcia wniosku z aktem zgonu.
Jeśli chodzi o raty, to nie są one anulowane i przechodzą na spadkobierców.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cyska663
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 13 mar 2018, o 20:20

Re: Windykacja po śmierci abonenta

Post autor: cyska663 »

A co jeżeli sprawa spadkowa nie zostanie zrobiona? Bo w tym przypadku sprawy nie bedzie. To na kogo przechodzą raty? I co sie dzieje gdy nie bedą spłacane?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Windykacja po śmierci abonenta

Post autor: Basia_Plus »

cyska663,

zweryfikuję tę kwestię i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cyska663
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 13 mar 2018, o 20:20

Re: Windykacja po śmierci abonenta

Post autor: cyska663 »

Na pewno jest możliwość anulowania tych rat, zważywszy na to ze nie korzysta sie z tego
ODPOWIEDZ