Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Emia
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 lip 2017, o 10:09

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Emia »

Witam ponownie, może jeszcze raz opiszę problem . 30 maja została podpisana umowa w salonie plusa na przeniesienie nr. 19 lipca play wyłączył swoją usługę, po włożeniu karty sim z plusa ciągle mam brak sieci. Pytam się więc ile mozna czekać. Przy przenoszeniu nr córki do sieci Orange nie bylo żadnych problemów. Więc o co chodzi w Plusie?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Marta_Plus »

Witam ponownie Emia,
rozumiem Twoje zniecierpliwienie i zapewniam, że robimy co w naszej mocy, by wyeliminować utrudnienia. Zgłoszenie jest przeze mnie cały czas eskalowane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Emia
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 lip 2017, o 10:09

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Emia »

Nareszcie działa, dziękuję
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Marta_Plus »

Emia,
cieszę się i życzę przyjemnego korzystania z naszych usług. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KRZYCHU34
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 31 lip 2017, o 06:15

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: KRZYCHU34 »

Witam,

mam problem z kartą sim-jej aktywacją. Przedłużyłem umowę wraz z telefonem i otrzymałem nową kartę sim (tą mniejszą).Karta nie działała.Po kilku telefonach na infolinię i restartach karty (co nie pomogło),udałem się do punktu ,gdzie dostałem nową kartę,ale sytuacja jak z pierwszą... Dodam,że cały czas korzystałem z nr,gdyż miałem aktywną starą kartę sim. Otrzymałem informacje ,że stara karta powinna przestał działać,a nowa zacząć. Nic takiego się nie działo i zmęczony już infolinią,gdzie nie dość,że za każdym razem muszę tłumaczyć nowej osobie historie od początku,to efekt jest taki ,że mam zrestartować kartę - bez efektów,odpuściłem temat na kilka dni z myślą ,że w wolnym czasie podjadę do salonu na spokojnie i uda się to wyjaśnić. Niespodziewanie stara karta przestała działać,zostałem bez telefonu,dzwoniąc na mój nr jest automatyczna informacja,że "nie ma takiego numeru",ale żadna z nowych nie zaczęła działać. Udałem się do salonu,gdzie otrzymałem trzecią już kartę i nadal nic. Sytuacja jak wcześniej. Jestem bez telefonu,mam serdecznie dość infolinii i kolejnych wizyt w punkcie. Proszę o pomoc,gdyż nie wiem już gdzie mam się udać.
developer11
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 13 maja 2017, o 11:34

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: developer11 »

worms pisze:Witam,
Moja Małżonka ma problem z aktywacją karty od 05.07.2017r., pomału żałujemy decyzji i przejścia do Plus’a(przejście z T-mobile z przeniesieniem numeru). Jak długo można czekać na rozwiązanie problemu technicznego?
Najgorsze jest to, że PLUS olewa całkowicie klientów, zamyka zgłoszenia techniczne (ustawione na najwyższy priorytet) pomimo nierozwiązania usterki, taki przypadek miał miejsce trzy razy. Zero komentarza z jakiego powodu zamykają, a co gorsza gamonie nawet nie weryfikują czy udało im się usunąć przyczynę.
Od ośmiu dni nie można korzystać z bankowości elektronicznej, giełdy itp. Wszędzie tam gdzie wymagana jest autoryzacja poprzez sms, ale to nikogo nie interesuje.
PLUS to porażka, z tego co pamiętam w T-mobile nie miałem tak przykrych doświadczeń. Najciekawsze jest to, że pojawiła się faktura (abonament + aktywacja) tylko q..wa, jeszcze nie skorzystaliśmy z tej sieci, żenada!
Zaraz ktoś napisze, że mam prawo do reklamacji, zapłać, rób z siebie idiotę zgłaszaj na BOK, tłumacz się i wyjaśniaj, że głupi jesteś bo oni przecież nie wiedzą, że ty masz/miałeś problem z ich powodu, opieszałości i bezradności techników.
Założyłem kolejne zgłoszenie techniczne, czekam kiedy dostane sms’a o zamknięciu he he. Pewnikiem zacznę opisywać na wszystkich portalach informacyjnych całą ta sytuację i będę mocno przestrzegał o brawo TY i całej tej nędznej firmie.
Pozdrawiam,
Mam dokładnie taką samą sytuację - też chciałem przenieść numer. Tyle że do mnie jeszcze raz na jakiś czas dzwoni pan z windykacji i mnie próbuje zastraszyć.
Tomasz Zbroński
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 9 kwie 2015, o 19:26

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Tomasz Zbroński »

Dzień dobry,

dnia 25.07.2017 podpisana została umowa na 2 przeniesienia, jeden numer działa natomiast drugi numer nie został aktywowany do dziś. W systemach numer widnieje jako przeniesiony, można na nim dokonywać zmian natomiast karta sim jest cały czas nieaktywna. Zostały wysłane interwencje w tej sprawie mija już tydzień i niestety nic się nie zmienia.

Proszę o pomoc i rozwiązanie problemu.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

KRZYCHU34,
- podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz wraz z numerami starej i nowej karty SIM.

developer11,
- czy otrzymałeś numer tymczasowy? Czy numer, który przenosisz z innej sieci został już wyłączony u operatora-dawcy?

Tomasz Zbroński,
- czy ta karta SIM była sprawdzana w innym urządzeniu? Jakie komunikaty się pojawiają?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tomasz Zbroński
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 9 kwie 2015, o 19:26

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Tomasz Zbroński »

Ewa_Plus pisze:KRZYCHU34,
- podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz wraz z numerami staerj i nowej karty SIM.

developer11,
- czy otrzymałeś numer tymczasowy? Czy numer, który przenosisz z innej sieci został już wyłączony u operatora-dawcy?

Tomasz Zbroński,
- czy ta karta SIM była sprawdzana w innym urządzeniu? Jakie komunikaty się pojawiają?
Karta była sprawdzana w kilku urządzeniach, restartowana przez BOK. Nie loguje się do sieci, komunikat: nieudana rejestracja karty sim. ktoś na wsparciu sprzedaży ponoć zauważył iż karta nie ma przypisanych ustawień, ale restart nic nie pomógł.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

Tomasz Zbroński,
- podeślij proszę swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tomasz Zbroński
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 9 kwie 2015, o 19:26

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Tomasz Zbroński »

Wysłałem, dziękuję.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

Tomasz Zbroński,
- mam maila. Przekazałam już sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KRZYCHU34
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 31 lip 2017, o 06:15

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: KRZYCHU34 »

Ewa_Plus pisze:KRZYCHU34,
- podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz wraz z numerami starej i nowej karty SIM.

developer11,
- czy otrzymałeś numer tymczasowy? Czy numer, który przenosisz z innej sieci został już wyłączony u operatora-dawcy?

Tomasz Zbroński,
- czy ta karta SIM była sprawdzana w innym urządzeniu? Jakie komunikaty się pojawiają?

Wysłałem i mam nadzieję,że uda się w końcu "ruszyć" sprawę ,gdyż jestem kilka dni bez telefonu,a jest mi potrzebny do pracy. Dziękuję i czekam na info
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

KRZYCHU34,
- odpisałam na maila. Daj znać, czy teraz, po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) dalej występuje ten problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
developer11
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 13 maja 2017, o 11:34

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: developer11 »

@Ewa:

tak, mam numer tymczasowy od Was, ten numer (po Waszej negatywnej odpowiedzi na przeniesieniu numeru) stał się numerem abonamentowym (zamiast wygasnąć) a ja muszę bulić za abonament (którego nie zamawiałem).

Podsumowując - mam dwa numery (jeden u dotychczasowego operatora; jeden - niezamawiany - u Was), nie powinno być tak że w przypadku niepowodzenia przeniesienia numer tymczasowy wygasa? Druga sprawa - jakim prawem numer tymczasowy przeszedł samoistnie w abonament?
ODPOWIEDZ