Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj krzysiekzg,
czy stara karta SIM jeszcze działa?
czy stara karta SIM jeszcze działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 paź 2016, o 18:33
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam, nie działa, bo jest zepsuta. 7 pazdziernika przy pierwszej wymianie to zgłaszałem i podpisywałem dokumenty o wymianie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
krzysiekzg
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu oraz numer starej i nowej karty SIM.
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu oraz numer starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 paź 2016, o 18:33
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dziękuje za szybką pomoc, wizyta w punkcie, wiedzieli jak i co zrobić i karta aktywowana po 30 minutach.Basia_Plus pisze:krzysiekzg
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu oraz numer starej i nowej karty SIM.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
krzysiekzg,
cieszę się, że mogłam pomóc.
cieszę się, że mogłam pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 paź 2016, o 19:28
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dzień dobry. W miniony piątek to jest 21 października przeszłam z mix-a na abonament, musiano mi wymienić kartę sim ponieważ do nowego telefonu jest potrzebna mikro sim, karta miała się aktywować w ciągu 2 godzin a do tej pory nie działa.W punkcie w którym podpisałam umowę nikt nie odbiera . Co mam robić?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj użytkownik,
czy stara karta SIM jeszcze działa?
czy stara karta SIM jeszcze działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 paź 2016, o 19:28
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Tak stara karta nadal działa.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
użytkownik,
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu oraz numer starej i nowej karty SIM.
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu oraz numer starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 paź 2016, o 19:28
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dzień dobry, chciałam się dowiedzieć cz y już coś wiadomo w mojej sprawie?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj użytkownik,
niestety żadna wiadomość do nas nie dotarła. Prześlij zgodnie z prośbą numer telefonu oraz numer starej i nowej karty SIM poprzez ten formularz.Basia_Plus pisze:prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu oraz numer starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 paź 2016, o 19:28
Re: Aktywacja karty SIM - problem
wysłałam pani dane o które pani prosiła e-mailem
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
użytkownik,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam , po przedłożeniu umowy dostałem nowy telefon huawei P9 wraz z nową kartą nano sim . Z początku wszystko wydawało się być ok, wszędzie się dodzwoniłem , smsy i mms oraz internet szły bez problemu. Niestety zastanowił mnie fakt że nikt nie dzwoni anie nie przychodzą mi wiadomości, po sprawdzeniu z innych telefonów po wybraniu mojego numeru słychać komunikat że abonent jest niedostępny albo ze nie ma takiego numeru . Po zgłoszeniu od BOK zostałą ponownie aktywowana karta ale niestety nic to nie dało problem ciągle występuje.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj zjawasg,
czy było wysyłane zgłoszenie do działu technicznego?
czy było wysyłane zgłoszenie do działu technicznego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ