drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Dom
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 424
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 maja 2013, o 17:14
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
TV od CP (abo 69,90zł/mc) mam jako usługę uprawniającą, a do niej dopięty abonament na telefon z rabatem 50% i internet mobilny z rabatem 48,90zł. Czy włączenie pakietu w CP, ipla za 5zł na jeden miesiąc, a następnie jego dezaktywacja będą skutkowały utratą zniżek?
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2014, o 20:48 przez HaPe, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Nie, nie zgadza się. W ciągu 30 dni powinienem OTRZYMAĆ decyzję o uwzględnieniu lub nieuwzględnieniu reklamacji, lub ewentualnie o przedłużeniu terminu rozpatrywania tejże reklamacji (w uzasadnionych przypadkach oczywiście) - jest to informacja uzyskana od prawnika w sprawach telekomunikacyjnych.Joanna_Plus pisze:jaror,Zgadza się, rozpatrzenie i wysłanie – nie doręczenie.jaror pisze: Przez rozpatrzenie reklamacji rozumie się wysłanie przed upływem tego terminu przez dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych odpowiedzi o uwzględnieniu lub nieuwzględnieniu reklamacji."
SmartDOM Abonament
Hej :)
Jeżeli posiadam dwa numery w plusie ( abonament ) o łącznej sumie ~42zł/msc, czy przysługuje mi skorzystanie z promocji i przeniesienia trzeciego numeru na warunkach oferty [49,99zł Rozmowy i SMS-y bez limitu, 3GB Oferta smartDOM] ?
Jeżeli posiadam dwa numery w plusie ( abonament ) o łącznej sumie ~42zł/msc, czy przysługuje mi skorzystanie z promocji i przeniesienia trzeciego numeru na warunkach oferty [49,99zł Rozmowy i SMS-y bez limitu, 3GB Oferta smartDOM] ?
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Witam wszystkich.
Niestety cały ten smart dom to oszustwo. Mam umowę z Cyfrowym Polsatem od 2012 roku - minimalne zobowiązanie to 74,90zł. Podpisałem umowę na telefon (18 lipca) w taryfie LTE79,90 (miało być 50 % abonamentu) i konsultant namówił mnie na podpisanie umowy na internet (Power LTE 15GB z e-fakturą 49,90) bo będzie za 1 zł... jasne!! Pierwszą fakturę dostałem na całą kwotę abonamentu (plus aktywacja), zapłaciłem. Kolejna faktura - i niespodzianka: też pełny abonament... Poszedłem do salonu plusa żeby wyjaśnić kwestię ale okazało się, że nie jestem w programie SmartDom - dlaczego? Tego panie już nie wiedziały. Za pośrednictwem salonu wystosowałem reklamację i właśnie dostałem odpowiedź: "Zgodnie z regulaminem..." i wypisane wszystkie warunki wzięcia udziału w programie (które spełniam) zakończone zdaniem: "W tym przypadku nie zostały spełnione wszystkie warunki otrzymania rabatu. Biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienie, reklamacja została rozpatrzona negatywnie." Ale dokładnego wyjaśnienia które to warunki nie zostały spełnione już pan Mariusz Strojek, który na odpowiedzi się podpisał, nie ujawnił. To jest jakaś kpina. Nikt nie wie (ani konsultanci z Plusa ani z Cyfrowego Polsatu) jakich warunków nie spełniam, ale upustów nie mam... Co za firma...
Niestety cały ten smart dom to oszustwo. Mam umowę z Cyfrowym Polsatem od 2012 roku - minimalne zobowiązanie to 74,90zł. Podpisałem umowę na telefon (18 lipca) w taryfie LTE79,90 (miało być 50 % abonamentu) i konsultant namówił mnie na podpisanie umowy na internet (Power LTE 15GB z e-fakturą 49,90) bo będzie za 1 zł... jasne!! Pierwszą fakturę dostałem na całą kwotę abonamentu (plus aktywacja), zapłaciłem. Kolejna faktura - i niespodzianka: też pełny abonament... Poszedłem do salonu plusa żeby wyjaśnić kwestię ale okazało się, że nie jestem w programie SmartDom - dlaczego? Tego panie już nie wiedziały. Za pośrednictwem salonu wystosowałem reklamację i właśnie dostałem odpowiedź: "Zgodnie z regulaminem..." i wypisane wszystkie warunki wzięcia udziału w programie (które spełniam) zakończone zdaniem: "W tym przypadku nie zostały spełnione wszystkie warunki otrzymania rabatu. Biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienie, reklamacja została rozpatrzona negatywnie." Ale dokładnego wyjaśnienia które to warunki nie zostały spełnione już pan Mariusz Strojek, który na odpowiedzi się podpisał, nie ujawnił. To jest jakaś kpina. Nikt nie wie (ani konsultanci z Plusa ani z Cyfrowego Polsatu) jakich warunków nie spełniam, ale upustów nie mam... Co za firma...
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
To tak ku przestrodze innych!!!
Omijać szerokim łukiem tą firmę, a zwłaszcza tą pseudopromocję smartdom!!!
Wszystkim poszkodowanym proponuję złożyć indywidualną skargę do UOKiK. http://www.uokik.gov.pl/faq_zagadnienia ... hp#faq1197
Choć tutaj mamy do czynienia z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów, ponieważ ta bezprawna praktyka Polkomtelu dotyka nieograniczonej liczby osób, co oznacza, że potencjalnie każdy może zostać przez nią poszkodowany.
Dlatego wszystkich poszkodowanych zapraszam do złożenia również zbiorowej skargi. Dokładny opis sytuacji wraz z dokładnymi danymi teleadresowymi poszkodowanego proszę przesyłać na adres mailowy oszukaniprzezpolkomtel@gmail.com
Omijać szerokim łukiem tą firmę, a zwłaszcza tą pseudopromocję smartdom!!!
Wszystkim poszkodowanym proponuję złożyć indywidualną skargę do UOKiK. http://www.uokik.gov.pl/faq_zagadnienia ... hp#faq1197
Choć tutaj mamy do czynienia z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów, ponieważ ta bezprawna praktyka Polkomtelu dotyka nieograniczonej liczby osób, co oznacza, że potencjalnie każdy może zostać przez nią poszkodowany.
Dlatego wszystkich poszkodowanych zapraszam do złożenia również zbiorowej skargi. Dokładny opis sytuacji wraz z dokładnymi danymi teleadresowymi poszkodowanego proszę przesyłać na adres mailowy oszukaniprzezpolkomtel@gmail.com
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
jaror z Twojego wcześniejszego postu:
chester07, umowa w CP to TV czy internet?
Wszystkie umowy są na tą samą osobę zarejestrowane i czy są to oferty indywidualne?
Zgodnie z regulaminem upust może być przyznany najpóźniej od drugiego pełnego okresu.
Czyli chodzi wysłanie, nie dostarczenie.jaror pisze: Przez rozpatrzenie reklamacji rozumie się wysłanie przed upływem tego terminu przez dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych odpowiedzi o uwzględnieniu lub nieuwzględnieniu reklamacji."
chester07, umowa w CP to TV czy internet?
Wszystkie umowy są na tą samą osobę zarejestrowane i czy są to oferty indywidualne?
Zgodnie z regulaminem upust może być przyznany najpóźniej od drugiego pełnego okresu.
Szczegółowe zasady przyznawania Korzyści w ramach super oferty:
a. w przypadku Nowych Umów I oraz Nowych Umów II Plus Abonament/Plus Internet/TV/Internet w CP Rabat/Upust promocyjny zostanie przyznany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego następującego po dniu zawarcia Umowy;
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Umowa w CP to TV. Wszystkie umowy zarejestrowane są na tą samą osobę (na mnie). Są to oferty indywidualne. Wobec tego informacja o tym, że jestem w SMART DOM pojawi się na moim koncie po 2 okresie rozliczeniowym? Ale jestem już po drugim okresie rozliczeniowym a konsultanci nie widza informacji o udziale w SMART DOM... Poza tym od drugiego okresu rozliczeniowego to wg mnie znaczy, że drugi okres rozl. zostanie objęty upustem... Nie "po drugim okresie rozl." tylko "od drugiego"...
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
chester07, proszę prześlij numer tel. przydzielone do umów przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Wiadomo już co ze smartdomem?
Przedłużona czy coś nowego będzie?
Przedłużona czy coś nowego będzie?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
oloxx, szczegóły jutro.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 26 wrz 2014, o 08:21
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Nastało jutro więc czekamy na szczegóły :)
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
cisza
na stronie plusa regulaminy do wczoraj ważne...
na stronie plusa regulaminy do wczoraj ważne...
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 26 wrz 2014, o 08:21
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Info z innego forum:
Zmienił się rabat na 3 usługę - było 49.90 zł teraz jest 28.99 zł. No i z oferty mogą korzystać nowi klienci30.09.2014 r., z promocji Superoferta II w programie smartDOM będą mogli skorzystać także nowi Klienci, nie posiadający jeszcze żadnej usługi w Plusie lub Cyfrowym Polsacie. Wystarczy, że zakupią telewizję Cyfrowego Polsatu, Internet LTE Plusa lub Cyfrowego Polsatu lub telefon w Plusie z abonamentem min. 39,90 zł w ofercie bez sprzętu (albo ze sprzętem w sprzedaży ratalnej) lub min. 59,90 zł/mies w ofercie ze sprzętem (co najmniej jeden sprzęt bez rat). Tego samego dnia lub w całym okresie trwania promocji będą mogli dokupić drugą usługę z 50% rabatem na abonament przez cały okres umowy oraz w ciągu 10 dni trzecią z dowolnym abonamentem na który otrzymają rabat obniżający miesięczny abonament maksymalnie do 1 zł ale nie więcej niż o 28,99 zł.
Promocja jest nadal dostępna dla dotychczasowych Klientów, którzy swoją pierwszą umowę z Plusem lub Cyfrowym Polsatem podpisali przed 30 września, bez względu na staż. Wystarczy, że za posiadany produkt płacą nie mniej niż 49,90 zł.
Główne benefity:
- 50% rabatu miesięcznie na abonament przez cały okres umowy w przypadku dokupienia lub zatrzymania drugiego produktu
- Możliwość zakupu trzeciego produktu z abonamentem 1 zł miesięcznie przez cały okres umowy- maksymalny rabat do 28,99 zł
Ważne!
1.Łączone produkty muszą być z różnych kategorii -Telewizja, Internet, Telefon
2.Minimalna wysokość abonamentu dla produktów:
◦P1 dla obecnego Klienta: 49,90 zł
◦P1 dla nowego Klienta: 39,90 zł – dla ofert pozyskaniowych Plus Abonament, Internet CP/Plus w przypadku ofert bez sprzętu (Tylko SIM lub Tylko SIM + raty) lub 59,90 zł – dla ofert pozyskaniowych na Telewizję satelitarną oraz Internet CP/Plus, Plus Abonament ze sprzętem (co najmniej jeden kontrakt bez rat)
◦P2 dla obecnego/nowego Klienta min. 39,90 zł – dla ofert pozyskaniowych Plus Abonament, Internet CP/Plus w przypadku ofert bez sprzętu (Tylko SIM lub Tylko SIM + raty) lub min. 59,90 zł – dla ofert pozyskaniowych na Telewizję satelitarną oraz Internet CP/Internet Plus, Plus Abonament ze sprzętem (co najmniej jeden kontrakt bez rat)
◦P3 dla obecnego / nowego Klienta brak min. zobowiązania.
3.Minimalny okres umowy dokupowanych produktów – 24 miesiące.
4.Czas pomiędzy zakupem drugiego i trzeciego produktu – nie więcej niż 10 dni. Zakup P2 w dowolnym momencie trwania promocji.
5.Jako P2 (rabatowany 50%) może być produkt zatrzymywany (w przypadku Klientów korzystających z co najmniej dwóch usług różnego rodzaju) – pod warunkiem, że zostanie zapisany w jednej z dedykowanych ofert do Superoferty II.
6.Plus Mix oraz Plus Abonament dla Firm mogą występować tylko jako P1 dla dotychczasowych Klientów.
Dodatkowe warunki, jakie należy spełnić, aby skorzystać z promocji:
1.Klient powinien zaakceptować Oświadczenie Abonenta o przystąpieniu do Programu smartDOM.
2.Klient może w każdym czasie odwołać akceptację "Oświadczenia", przy czym odwołanie Oświadczenia w trakcie korzystania z Promocji spowoduje bezpowrotną dezaktywację przyznanych korzyści.
P1 - Produkt pierwszy.
P2 - Produkt drugi.
P3 - Produkt trzeci.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2014, o 11:44 przez mariusz5891, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę // Smart Do
Zmieniła się oferta Plus Internet.
http://www.plus.pl/internet-lte/
http://www.plus.pl/internet-lte/