szypki_staszek pisze:a na dodatek właśnie dostałem fakturę do zapłaty i dodatkowo za połączenia tel z BOK (oczywiście w sprawie zablokowanych przychodzących).
A ja miałam dzisiaj podpisywać umowę na abonament.... chyba się wstrzymam z wiązaniem się z plusem skoro nie mogą mi załatwić takiej sprawy w miarę krótkim czasie. Cały dzień mam problemy przez brak możliwości połączenia się ze mną. Po moim wczorajszym oczekiwaniu na połączenie do BOK (ok.30min) i 10min rozmowy z niezbyt miłą Panią, która wpierała mi, że mam problem z telefonem mimo, że tłumaczyłam, że sprawdzałam na różnych i na każdym występuje ten sam problem Pani się wreszcie zlitowała i wysłała zgłoszenie technikom. Oczywiście na końcu namawiając mnie jeszcze na przedłużenie umowy, nowy abonament itp (oczywiście w ramach połączenia na mój koszt, które trwało kilkadziesiąt minut). A kiedyś broniłam plusa i każdemu go polecałam. Chyba miła przygoda z tą siecią właśnie się dla mnie skończyła. Dobrze, że umowa już wygasła.
Ten sam problem co u innych. kolejny dzien brak polaczen przychodzacych i smsow, w BOK nic nowego sie nie dowiedzialem tylko ze wiele osob do nich dzwoni wlasnie w tej sprawie i bardzo wolno im to idzie...
Witajcie,
NARESZCIE po 19 dniach nie działania połączeń przychodzących...
nagle jest przyszedł sms i już każdy się może do mnie dodzwonić, co za radość ;/
Masakra w jaki sposób jest to załatwiane!
Moim zdaniem jedno zgłoszenie i czekaj sobie do załatwienia sprawy! - NIE WIADOMO JAK DŁUGO! bo reszta działań to strata czasu i tak nic nie zrobią bo mają to ...
zobaczymy jak rozwiąże się problem z fakturą i rekompensatą za ten okres.
oczywiście napisze po załatwieniu tematu do końca.
pozostają trzy odpłaty do wyjaśnienia:
1. połączenia z BOK do których zostałem przymuszony
2. opłata za kartę sim - której nie miało być została mi wymieniona gratis (tak powiedzieli w salonie)
3. rekompensata za niedziałający nr przez 19 dni!
Powodzenia dla wszystkich oczekujących na zakończenie zgłoszeń w dziale technicznym!!!
jak tu polecać takiego operatora?
Pozdrawiam dział techniczny
Ja mam ten sam problem wczoraj zmieniłem kartę Pani z Plusa powiedziała ze w ciągu godziny nowa będzie aktywna mija 24 godziny i karta dalej nie aktywna. Dodam ze niedlugo wyjezdzam na urlop i chcialbym wziac nowy telefon bo nie wiadomo kiedy w starym mi karta przestanie dzialac. Moge liczyczyc na pomoc ?
sprawa dotyczy numeru w usługach Plus Abonament? Wyślij mi proszę przez ten formularz numer swojego telefonu + numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mam ten sam problem, jak mozna zostawiac ludzi, ktorzy za to placa bez polaczenia, niektorzy czekaja na bardzo wazne telefony...
jak wyglada sytuacja w mixie? rowniez bede musial czekac kilkanascie dni?